Gå til innhold

Fant kjærligheten utenlands


Gjest kenneth

Anbefalte innlegg

Jeg og min kjære bodde i hvert vårt land det første året. Jeg vil ikke anbefale det til noen (totalt ups and downs i humøret hele tiden), men det positive er jo at vi faktisk endte opp sammen tilslutt. Så hvis hun er "the one" og du er "the one" for henne også er det faktisk mulig å få det til å fungere.

Akkurat samme her og jeg er levende bevis på at det kan fungere, bor i Sverige på sjette året jeg nå da, men det er det verdt :ler:

Så Kenneth - jeg sier bare hopp i det, det er vel ikke hver dag du får et rosenrødt lynnedslag? :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

jeg tror det kan være skikkelig stress inntil den ene eller andre parten bestemmer seg for å flytte til den andre - det virker som en del seriøse avgjørelser må tas på et tidligere tidspunkt enn andre forhold. jeg har selv hatt avstandsforhold, men da begge var fra Norge og utenlandsoppholdet midlertidig var det liksom lettere. Tror uansett det er verdt å satse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, jeg må også kommentere dette med usteende. Jeg var i min tid på russetur i London, og det slo oss også hvor lite pene engelskmenn generelt var. Vi fant ut at det hadde med en kombinasjonen dårlig vær og dårlig matvaner å gjøre. Men en dag så jeg og et par kompiser noen vanvittig fine jenter og vi endte opp med å komme i snakk med dem. De var norske....

Så det er vel litt med hva man er vant til? Uansett: Det finnes ingen vakrere enn norske kvinner! :) (svensker ække gærne de heller)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden handler vel egentlig ikke om utseende på engelske damer -gjør den :klø:

Vi får prøve å holde oss til "emnet"......... :wink:

Usikker

-moderator-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden handler vel egentlig ikke om utseende på engelske damer -gjør den :klø:

Vi får prøve å holde oss til "emnet".........   :wink:  

Usikker

-moderator-

Ja - hva handler den egentlig om? At Kenneth skal treffe ei flott dame i England? Hva svarer man til slikt uten å bare si "lykke til!"? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenneth, hvordan går det med din "English Rose"?

Good luck, alt kan fungere hvis det er riktig person :-)

Flyet går i morgen (torsdag) kl. 0800, så jeg er i kriblehumør akkurat nå. Det har bare gått 18 dager siden jeg så henne sist, men jeg må si det føles som en aldri så liten evighet.

Vi får se hva helgen bringer med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

wow lykke til!

har endeløs sympati for alle som våger seg uti avstandsforhold - det ER utfordrende.

ekstra godt humør i dag, siden ting ser ut til å flaske seg på dette feltet for meg også nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow lykke til!

har endeløs sympati for alle som våger seg uti avstandsforhold - det ER utfordrende.

ekstra godt humør i dag, siden ting ser ut til å flaske seg på dette feltet for meg også nå.

Supert! Flasking er en bra sak :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyet går i morgen (torsdag) kl. 0800, så jeg er i kriblehumør akkurat nå. Det har bare gått 18 dager siden jeg så henne sist, men jeg må si det føles som en aldri så liten evighet.

Vi får se hva helgen bringer med seg.

Krysser fingrene for dere og regner med full rapport når du er tilbake! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest kenneth
Kenneth - har du kommet hjem? Hvordan gikk det?
Takk som spør. Det gikk vel ca. så bra som det kunne få gjort :-)

Jeg var veldig nervøs da jeg entret ankomsthallen på flyplassen, hvor hun stod og ventet på meg. Ville følelsene være de samme snaue 3 uker etter første møte? Jajamennsann! Hadde en flott helg med alle de ingrediensene jeg kunne ønske meg. Traff også en del av hennes venner, som jeg kom godt overens med. (Og nå vil visst foreldrene hennes treffe meg også...)

Så, i morgen drar jeg over for 3. gang på 6 uker.

Gjenstår bare å få katta hennes til å like meg også. Jeg fikk virkelig et innblikk i ødiPUS-konseptet der. Den var ikke så veldig fornøyd med at det kom en framand kar og stjal en del av oppmerksomheten fra damen i huset. Men, han så ut til å mykne litt på tampen av forrige møte, så får vi se :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he :ler::ler::ler:

Well, you cant win'em all...........

Sikker på at pus også blir medgjørlig med tiden. Så moro at det gikk bra i England, lykke til videre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært gøyalt å få vite litt mer om hvordan det var for dere.

Hvilket land bodde han i?

Hvor ofte møttes dere, og for hvor lenge? (helgetur?)

Møtte du han i utlandet (eller omvendt) eller var dere allerede sammen før geografien tok overhånd?

Litt sent å svare kanskje (beklager at jeg ikke har sett innlegget før), men jeg gjør det allikevel da det ser ut som ditt avstandsforhold fortsatt er høyaktuelt.

Min nåværende samboer bor/bodde i Danmark. Vi møttes i Danmark (jeg var på ferie) og vi var sammen i underkant av en uke før jeg (desverre) måtte dra hjem til Norge igjen. Etter det så møttes vi vel sånn ca hver 6-8 uke et års tid før vi besluttet at jeg skulle flytte ned til han. Det skal sies at jeg hadde lyst til å flytte på meg også. Han tilbød å komme til Norge.. Det VAR et stort steg å ta, å flytte sammen etter å ha tilbragt vesentlig mindre tid sammen enn det de fleste gjør, men vi hadde mye kontakt pr telefon og mail det året, så vi kjente hverandre kanskje bedre på noen områder enn andre gjør allikevel? Vi kom i allefall til et punkt der vi enten måtte satse eller la være. Avstandsforhold er utrolig oppslitende i lengden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei kenneth, så gøy at det går så bra!

hi hi, katter som mobber nye kjærester ja, vært utsatt for det og. de er vanedyr.

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...