Gå til innhold

Fant kjærligheten utenlands

Gjest kenneth

Anbefalte innlegg

(Neida, jeg har ikke vært i Thailand :) )

Var i England forleden, og råkte til å falle pladask for en engelsk frøken. (For å gjøre en litt lengre historie kort).

Om 10 dager vender jeg tilbake til åstedet for kapittel II av romansen.

Oddsene er vel så som så, men når man først blir truffet av lynet på den måten, er det ikke så lett å tenkte kaldt/kynisk/rasjonelt. For alt jeg vet, kan det bli game over ved neste korsvei, men det var virkelig rosenrødt, og det mailes på daglig basis, ispedd en telefonsamtale i ny og ne.

Noen som har erfaring med "foreign affairs"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

får nok mye pes her nå..men noen som har lagt merke til hvor mange "mindre pene" damer det er i England? Satt på en benk i Nwcastle..tror jaggu det gikk 10-15 min før en pen jente gikk forbi. Og det gikk forbi mange folk i løpet av den lille timen. Glad jeg bor her i Norge jeg, selv om jeg hadde nok likt meg godt nede i Sør-amerika også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får nok mye pes her nå..men noen som har lagt merke til hvor mange "mindre pene" damer det er i England? Satt på en benk i Nwcastle..tror jaggu det gikk 10-15 min før en pen jente gikk forbi. Og det gikk forbi mange folk i løpet av den lille timen. Glad jeg bor her i Norge jeg' date=' selv om jeg hadde nok likt meg godt nede i Sør-amerika også :)[/quote']

Det er nok mange Englandsfarere som sitter med det samme inntrykket som du. (Jeg deler forsåvidt også ditt generelle inntrykk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
får nok mye pes her nå..men noen som har lagt merke til hvor mange "mindre pene" damer det er i England? Satt på en benk i Nwcastle..tror jaggu det gikk 10-15 min før en pen jente gikk forbi. Og det gikk forbi mange folk i løpet av den lille timen. Glad jeg bor her i Norge jeg, selv om jeg hadde nok likt meg godt nede i Sør-amerika også :)

Når jeg var i london så jeg ikke EN pen dame på 1 uke.

Grøss og gru hvor stygge de kvinnfolka er :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min kjære bodde i hvert vårt land det første året. Jeg vil ikke anbefale det til noen (totalt ups and downs i humøret hele tiden), men det positive er jo at vi faktisk endte opp sammen tilslutt. Så hvis hun er "the one" og du er "the one" for henne også er det faktisk mulig å få det til å fungere.

Jeg har forøvrig ikke tenkt å uttale meg om utsendet til engelske kvinner eller menn.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min kjære bodde i hvert vårt land det første året. Jeg vil ikke anbefale det til noen (totalt ups and downs i humøret hele tiden), men det positive er jo at vi faktisk endte opp sammen tilslutt. Så hvis hun er "the one" og du er "the one" for henne også er det faktisk mulig å få det til å fungere. (...)

Det hadde vært gøyalt å få vite litt mer om hvordan det var for dere.

Hvilket land bodde han i?

Hvor ofte møttes dere, og for hvor lenge? (helgetur?)

Møtte du han i utlandet (eller omvendt) eller var dere allerede sammen før geografien tok overhånd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om ei som møtte en amerikaner på en flyplass (tror det var Heathrow). De snakket i knappe 15 min, utvekslet telefonnummer og adresser og sprang til hvert sitt fly.

De ble sammen over telefonen ganske kjapt, og det gikk ETT HELT ÅR før de møttest igjen. De var kjærester sist gang jeg så de, selv om de bodde i hvert sitt land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg traff en i Nord Irland...*Sukk* Det er snart tre år siden, men vi har ofte kontakt på sms.. Har truffet han en gang etter dette. Tror ikke det blir noe, men det er litt greit å ha et sånt vennskap. Hvem vet? Kanskje en dag.. Flytter forresten til England etter jul, så da er det ikke fullt så langt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det samme gjelder nå mennene. Ingenting stygt om engelskmenn, det er et utrolig vennlig og sosialt folk, men de er etter min mening litt mindre pene og blekere enn de fleste andre nasjonaliteter (med noen få hederlige unntak).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo en rar smak, men engelskmenn er gjerne klassisk litt pene og har det usynlige fotogene.

Amerikanerne, i alle fall de man ser i Hollywoodfilmer, er litt for amerikanske, barbie og ken osv. og jeg er ikke sikker på om det er mer pent enn annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks fant seg kone i Thailand.

Han hadde bare snakket med henne på telefon og sett bilder før han dro, og etter 14 dager var de gift.

Hun kom til Norge før jul i fjor, og de har nå vært gift i 1 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

spennende. og lykke til trådstarter. dere er jo egentlig heldige, i og med at det ikke er så langt over nordsjøen er slett ikke oddsene så dårlige. email har revolusjonert hele avstandsforholdfenomenet.

joda, been there, done that, er forsåvidt involvert med noen som bor på den andre siden av jorda.

noen ganger vet man veldig fort at man vil ha hverandre selv om (eller kanskje nettopp fordi) de ytre omstendighetene ikke er spesielt heldige.

min søster møtte sin mann på ferie, de hadde ikke anledning til å treffes igjen på et år.

ok, det er på noen måter det mest sinnsykt frustrerende man kan rote seg opp i. men noen ganger er det likevel verdt det. (og noen ganger sikkert ikke)

en del drøye utsagn om engelske damer her, da. virkelig nødvendig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg tror det kommer an på hva man synes er pent. Har man nordiske viking-blondiner som skjønnhetsideal og har problemer med avvikende hårfarger som rød, brun, museblond kan man kanskje bli forvirra. Men holdning, utstråling og særegne trekk kan også bety noe om du skulle slumpe til å prate med vedkommende. Ellers er det kanskje litt som i Norge om vintern - hvor er alle de pene damene når det er dårlig vær...?

Lykke til, Kenneth - måtte din utrettlige søken etter kjærlighet krones med hell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler::ler: Utrolig morsomt hvordan denne tråden har sporet av for å handle om utseende til engelskmenn :ler::ler::ler:

Kenneth, hvordan går det med din "English Rose"?

Good luck, alt kan fungere hvis det er riktig person :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kenneth.

Det er viktig å ta noen sjanser her i livet og ihvertfall når det gjelder kjærligheten.

Jeg tok en sjans da jeg ble kjent med min kjære. Vi møttes på en fest gjennom felles venner. Da han inviterte meg på besøk en hel helg tenkte jeg at hvorfor ikke (vi bodde ikke i samme by). Er overlykkelig over at jeg turte å ta sjansen for det viste seg at han virkelig var min drømmemann.

Så reis til England og finn ut av hva det er mellom dere. Om det er meant to be så overlever dere avstanden og finner en løsning på hvordan/hvor dere kan leve sammen.

Kjempemasse-lykke-til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...