Gå til innhold

Hvorfor har menn sex med jenter de IKKE liker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dessverre er det oss jenter sitt ansvar å ikke pule menn som bare vil ha et høl. Det er vi damer som må sjalte ut klinten fra hveten. Det er vi som blir sett ned på om vi har sex med menn som bare vil pule. 

Du skjønner - menn har sexdrifter de må få utløp for. De kan jo ikke noe for at de er bygget slik at de kan pule hva som helst uten å involvere følelser eller respekt for hølet. 

Så TS. Knip beina sammen. Selv om du er kåt som faen Vi damer er like kåte som menn faktisk. Vi har bare litt bedre selvkontroll. Så husk på det. Husk at menn har sterke drifter og manglende selvkontroll. Og det er vårt ansvar... Dessverre. 

Anonymkode: 51244...fec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Perspektiv skrev:

erm... mange menn kan pule alt, hvis de er kåt nok. fleshlight, dokker, sau, reinsdyr, hund, you name it. En kvinne med kjøtt og blod, hvorfor skal det være annerledes? Han hadde en "kløe" på penisen sin, og brukte deg som kløpinne.

Det er det som et så skremmende. Mange mannfolk eier ikke selvrespekt eller respekt for at kvinnen er et menneske med følelser. Jeg kommer aldri til å ha sex før et forhold. Fordi jeg vet at om jeg har mange sexpartenere i bagasjen faller "verdien".og jeg blir sett på som horete. Jeg hadde en far som tidlig snakket til meg om disse tingene. Han advarte meg mot å la meg lure til sex og til holdningen mange menn har til damer. Selvfølgelig er ikke alle menn så kyniske men det er mange nok av dem til å være forsiktig. Idag er jeg veldig glad for at jeg hadde en far som advarte meg og lærte meg til å beskytte meg selv og ta ansvar for meg selv. Skulle ønske de fleste fedre og mødre var slik at de pratet med sine barn da hadde de spart døtrene sine for mange vonde opplevelser..

Anonymkode: 046dc...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Er forbasket! De liker og formene dine først, men så finner de seg ei tlynn jente som kjæreste :P tror mange undertrykker hva de egentlig vil ha pga. av samfunnets forventinger. + andre ting også selvsagt. Laga en tråd om dette tidligere.

Klem!

Anonymkode: 0f7e0...80f

Det med samfunnets forventninger og at menn undertrykker hva de egentlig ønsker, er noe overvektige damer går rundt og sier til seg selv og hverandre.

 

Forøvrig bør man kanskje knipe igjen hvis man gjentatte ganger føler seg brukt som "tøm og røm". På et tidspunkt etter mange ons blir man plassert i kategorien "ikke-kjærestemateriale", og er du først inne i den båsen er det ikke enkelt å komme ut.

Anonymkode: 70c72...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde ikke menn si før sex at det kun vil være snakk om sex og ikke noe mer? Hvorfor gjør de ikke det? Er de redde for et nei og føler det er bedre og ikke si noe? 

Anonymkode: 51244...fec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har opplevd flere ganger å ha sex med menn som etter hvert sier de ikke vil ha meg. er så dritt lei av dette. han siste har jeg blitt med hjem fra fest 5 ganger i løpet av et hallår (inkludert sommerferie.) og vi har snakket litt utenom dette også. 

Sist gang jeg opplevde dette bestemte jeg meg for å bare spørre hvorfor han ikke ville mer. Han dro litt på det, men sa at han bare ikke likte meg på denne måten og at han overhodet ikke hadde følelser for meg. så da spurte jeg om hvorfor han har sex med meg ? da fikk jeg ikke noe skikkelig svar før han til slutt sa at han ikke trenger å like en jente for å ha sex med henne og at han kan ha sex med nesten 70 % av jentene runt han og at sånn er mange menn. Jeg ble sjokkert over dette svare. er det virkelig sant ? Hvordan går det an å ha se med noen man ikke liker? han har jo åpenbart tiltrukket av meg?

sjønner meg ikke på menn

hilsen frustrert jente

Anonymkode: 97ce9...327

Når jenter er så lette på tråden som det du er så går det til hodet på enkelte menn. Når du tilbyr sex, så får du med deg en som vil ha, ja nettopp, sex. Du må ikke dele deg ut gratis til mannfolk. Har du ikke verdighet? 

Anonymkode: bc55d...dc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt om nøkkeln og nøkkelhullet? Han er åpenbart en god nøkkel, mens du er en dårlig lås. For å sette det på spissen. 

Anonymkode: ab4d1...ce5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørt om nøkkeln og nøkkelhullet? Han er åpenbart en god nøkkel, mens du er en dårlig lås. For å sette det på spissen. 

Anonymkode: ab4d1...ce5

Hvorfor er jenta skyldig her? Hvor er hans ansvar? 

Når skal det bli slutt på å kalle jenter løse? Det er jo mannfolka som er løse. 

Anonymkode: 51244...fec

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Er forbasket! De liker og formene dine først, men så finner de seg ei tynn jente som kjæreste :P tror mange undertrykker hva de egentlig vil ha pga. av samfunnets forventinger. + andre ting også selvsagt. Laga en tråd om dette tidligere.

Klem!

Anonymkode: 0f7e0...80f

Lærte du ikke noe av svarene du fikk i den tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har opplevd flere ganger å ha sex med menn som etter hvert sier de ikke vil ha meg. er så dritt lei av dette. han siste har jeg blitt med hjem fra fest 5 ganger i løpet av et hallår (inkludert sommerferie.) og vi har snakket litt utenom dette også. 

Sist gang jeg opplevde dette bestemte jeg meg for å bare spørre hvorfor han ikke ville mer. Han dro litt på det, men sa at han bare ikke likte meg på denne måten og at han overhodet ikke hadde følelser for meg. så da spurte jeg om hvorfor han har sex med meg ? da fikk jeg ikke noe skikkelig svar før han til slutt sa at han ikke trenger å like en jente for å ha sex med henne og at han kan ha sex med nesten 70 % av jentene runt han og at sånn er mange menn. Jeg ble sjokkert over dette svare. er det virkelig sant ? Hvordan går det an å ha se med noen man ikke liker? han har jo åpenbart tiltrukket av meg?

sjønner meg ikke på menn

hilsen frustrert jente

Anonymkode: 97ce9...327

Jeg må like de jeg har sex med. Men ikke alltid jeg kan se for oss i forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk de fleste menn liker de kvinnene de har sex med, men det trenger ikke nødvendligvis bety at de ønsker et forhold med dem. Ønsker du et varig forhold så vær tydelig på det før du hopper til sengs med fyren. Jeg har aldri hatt problem med dette, men jeg har aldri gitt noen mulighet til å utnytte meg på den måten heller. Men jeg har også hatt sex med en jeg ikke ville ha et forhold med. Fordi vi begge hadde lyst, vi kjente hverandre godt, og vi var begge veldig klar over at et forhold ikke var aktuelt (vi vil ha helt forskjellige ting ut av et forhold). Man kan da tenne på hverandre sexuelt selv om man vet det ikke er noe mer der. Men det er jo opp til deg å ikke la deg utnytte. Ja, mannfolk har sterkere drifter og mindre sperrer når det gjelder sex. Men dette vet vi jo veldig godt. Så man må jo bare forholde seg til det. Er man så naiv at man tror sex er det som skal til for å få en mann interessert i noe varig så har man bommet totalt.

Anonymkode: 29cf2...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Er forbasket! De liker og formene dine først, men så finner de seg ei tynn jente som kjæreste :P tror mange undertrykker hva de egentlig vil ha pga. av samfunnets forventinger. + andre ting også selvsagt. Laga en tråd om dette tidligere.

Klem!

Anonymkode: 0f7e0...80f

Herlig... dette må jo være jenteversjonen av menn med nakkeskjegg og fedora. Creepy.

 

Bare fordi du har sex med en mann så skylder han deg ikke et forhold.

Anonymkode: a71a7...633

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann er ikke en maskin hvor du legger på sex-mynter for å få tilbake et forhold.

Anonymkode: a71a7...633

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Burde ikke menn si før sex at det kun vil være snakk om sex og ikke noe mer? Hvorfor gjør de ikke det? Er de redde for et nei og føler det er bedre og ikke si noe? 

Anonymkode: 51244...fec

Det er mange menn som sier i fra på forhånd, men så er det de kvinnene som ikke tror noe på dem. De tror at de kan endre mannen. 

Mange menn har skjønt at det ikke spiller noen rolle om de sier i fra for de blir ikke trodd uansett. Og mange kvinner håper at menn blir følelsesmessig bundet til dem bare de har sex, for det er ofte sånn med kvinner. 

Anonymkode: 2955c...eac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Burde ikke menn si før sex at det kun vil være snakk om sex og ikke noe mer? Hvorfor gjør de ikke det? Er de redde for et nei og føler det er bedre og ikke si noe? 

Anonymkode: 51244...fec

Det er faktisk ett moment. Og av og til handler det om st man ikke vet hvilke følelser man har før etter sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Burde ikke menn si før sex at det kun vil være snakk om sex og ikke noe mer? Hvorfor gjør de ikke det? Er de redde for et nei og føler det er bedre og ikke si noe? 

Anonymkode: 51244...fec

De trenger ikke si noe som helst. Så lenge de ikke lyver til deg og later som om de har lyst på et lengre forhold så har de ikke gjort noe galt. Det er ikke slik at sex = forhold i 2016

Om det er sånn for deg så må du kommunisere det, selv om du er kvinne

Anonymkode: a71a7...633

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De trenger ikke si noe som helst. Så lenge de ikke lyver til deg og later som om de har lyst på et lengre forhold så har de ikke gjort noe galt. Det er ikke slik at sex = forhold i 2016

Om det er sånn for deg så må du kommunisere det, selv om du er kvinne

Anonymkode: a71a7...633

Men veldig ofte vet denne fyren at jenta faktisk er interessert i et forhold med han. Og han utnytter dette for å få sex. Og du vet veldig godt at dette er en vanlig praksis i dag. Så i steden for å lyve så unngår de bare å si sannheten ved å holde kjeft. 

Anonymkode: 51244...fec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Burde ikke menn si før sex at det kun vil være snakk om sex og ikke noe mer? Hvorfor gjør de ikke det? Er de redde for et nei og føler det er bedre og ikke si noe? 

Anonymkode: 51244...fec

Ja da er kjipern å bli avvist for sex bare fordi man ikke vil ha noen forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn og kvinner er annerledes på området. Men personlig synes faktisk at det er lettere å ha sex med noen jeg ikke har følelser for. ( tenker helt i starten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men veldig ofte vet denne fyren at jenta faktisk er interessert i et forhold med han. Og han utnytter dette for å få sex. Og du vet veldig godt at dette er en vanlig praksis i dag. Så i steden for å lyve så unngår de bare å si sannheten ved å holde kjeft. 

Anonymkode: 51244...fec

Med mindre hun har sagt det så vet han strengt tatt ikke det. Igjen, det er 2016, det er ganske vident kjent at jenter kan ha ons uten at det har noen særlig dyp betydning

Om du vil ha noen spesifikt ut av en relasjon så må du si det. Ta på deg stor-kvinne buksene og kommuniser

Anonymkode: a71a7...633

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med mindre hun har sagt det så vet han strengt tatt ikke det. Igjen, det er 2016, det er ganske vident kjent at jenter kan ha ons uten at det har noen særlig dyp betydning

Om du vil ha noen spesifikt ut av en relasjon så må du si det. Ta på deg stor-kvinne buksene og kommuniser

Anonymkode: a71a7...633

Jeg klarer meg fint ;) jeg snakker på vegne av mange unge jenter som føler seg lurt. Daglig kommer det nye innlegg her fra jenter som føler seg lurt og brukt. Og så blir de kalt for horer og billige etterpå. I min verden er dette riv ruskende galt. 

Anonymkode: 51244...fec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...