Gå til innhold

.


Gjest Quatre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 timer siden, amativeReflection skrev:

Har du sjekket tenningen? Der er min nøkkel ofte.

Sjekket der.... Vet at den er i huset en plass for jeg husker at jeg la den fra meg og tenkte at jeg må huske at nøkkelen ligger her da det var et litt merkelig sted å legge nøkkelen.... Typisk meg dette her hehe.... Må kjøre buss til jobb i morgen😖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er i anusen din for svarte! Ta en overdose laksativ så klarer du å drite dem ut i saftig diare konsistens yippee ki yey motherfucker

Endret av Haru
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke synsk, men en gang sklei min bilnøkkel ned i en bosspose som stod halvveis under en benk.......lykke til! Know the feeling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk alle lummene dine, veske/poser som du har båret med deg ut av bilen sist. Gå ut og sjekk om du kan ha mistet nøkkelen på bakken på tur mot huset. Sjekk ut faste plasser hvor du pleier å legge nøklene.

Viktig å roe ned hodet, slik at du tenker litt klarere :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

har du sett i kleskapet?

Anonymkode: 978c6...1e4

Sånn overfladisk bare.... Om du er klarsynt kan du se i hvem sitt skap den ligger isåfall? 🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Quatre skrev:

Sånn overfladisk bare.... Om du er klarsynt kan du se i hvem sitt skap den ligger isåfall? 🙏🏻

Har du ett hvitmalt skap i tre?

Anonymkode: 58298...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Quatre skrev:

Har en hvitmalte gammel sjenk.... Får lete der da;)

Jeg er nok ikke klarsynt selv om mange sier det til meg, ofte!  Så tenkte jeg skulle prøve :fnise:

Anonymkode: 58298...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nok ikke klarsynt selv om mange sier det til meg, ofte!  Så tenkte jeg skulle prøve :fnise:

Anonymkode: 58298...be7

Hehe men fikk du et "syn" ang nøkkelen min? Har hvitmalt sjenk og hvitmalt skap i stua, har også hvit kommode i kjelleren... Jeg leter overalt, har bestilt meg ny nøkkel, kommer på hele 3000 kr 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den ‎04‎.‎09‎.‎2016 at 15.12, Quatre skrev:

Den er borte vekk😔

Ser den ligger på en slags hylle. Mellom noen ting. Litt opp i høyden. Ikke et typisk sted der du pleier å legge den eller er ment for nøkkel. 

Den ligger trangt med noe større ved siden av seg på hver side. Skøvet inn, litt på skrå. Mulig gjenstander på hyllen dekker en del av synet av nøkkelen. Hvert fall mellom noe. Støvlag på hyllen. Et sted du ikke så ofte tørker støv.

Kan være en bilderamme ved siden av, men får bare et diffust syn her. Ser bare denne hyllen, flaten, ser ikke det som er rundt, om det er hylle i skap eller en fri hylle . Men føler det er en fri hylle, list, kant, der noe er plassert på, som dekor.

Anonymkode: dd812...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ser den ligger på en slags hylle. Mellom noen ting. Litt opp i høyden. Ikke et typisk sted der du pleier å legge den eller er ment for nøkkel. 

Den ligger trangt med noe større ved siden av seg på hver side. Skøvet inn, litt på skrå. Mulig gjenstander på hyllen dekker en del av synet av nøkkelen. Hvert fall mellom noe. Støvlag på hyllen. Et sted du ikke så ofte tørker støv.

Kan være en bilderamme ved siden av, men får bare et diffust syn her. Ser bare denne hyllen, flaten, ser ikke det som er rundt, om det er hylle i skap eller en fri hylle . Men føler det er en fri hylle, list, kant, der noe er plassert på, som dekor.

Anonymkode: dd812...673

Legger til at i det jeg postet svaret mitt, fikk jeg opp et vindu. Mulig den ligger i en vinduskarm, at det var hyllen jeg fikk opp, eller at den eller nær et vindu. 

Anonymkode: dd812...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjekk inni en sko i gangen xD eller i jakkelommer, eller på dass hehe , kan vere i kjøleskapet og XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...