Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2005 #241 Del Skrevet 3. februar 2005 Du er jammen god til å trene Ønsker deg en fantastisk kveld! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 3. februar 2005 #242 Del Skrevet 3. februar 2005 Innom for å stagge verpelysten din litt igjen jeg @riel Tror du ikke den største trollungen har blitt syk..... igjen........dah :-? Nå får jeg totalt og hysterisk sammenbrudd snart, det er jeg helt sikker på :-( Nå har den stakkars kroppen spydd sammenhengende i hele natt, fra 24 og frem til 12 i dag Også er han så tynn fra før da :-( Vet ikke hva jeg skal gjøre snart.... Kjøpt sånn elektrolyttpulver på apoteket som jeg blander med kokt vann, for å bedre væskebalansen aldri så lite... Om det hjelper, vel.... Hulemannen har vært hjemme i dag da, jeg KAN jo ikke bare være borte fra jobb heller..... Nei, nå må jeg visst løpe... Ha en god kveld vennnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 3. februar 2005 Forfatter #243 Del Skrevet 3. februar 2005 Jippi! Spania vant!!!! ¡ESPAñA, ESPAñA, ESPAñA, ESPAñA! Bryr meg ikke mye om sport, men når Norge spiller mot Spania, må jeg alltid heie på spanjolene. Det er tross alt mitt andre hjemland, og så tror jeg det er litt mer fordi spanjolene er mer patriotiske, og store supportere. Trente Pilates idag igjen jeg Jeg er så stolt av meg selv!!!!!!! Var og spiste pizza sammen med ei veninne idag. Det var koselig å sladre litt Etterrpå tok jeg og typen turen til Kvadrat. Ble litt shopping der. Kjøpte bursdagsgave til ei veninne, og litt klær til meg - skjorte, undertøy på salg (et undertøyssett og en BH) og så kjøpte jeg sokker, for alle sokkene mine driver å ventilerer seg (les: blir hullete), derfor var det på tide med noen nye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 4. februar 2005 #244 Del Skrevet 4. februar 2005 Er bare innom for å ønske deg og din elskede ei god helg!! Vi kommer til å ta det meeeget rolig denne helga, for sist helg ble alt annet enn rolig. Håper å få sove litt og kvilt hodet. Har vært svært travelt på jobb denne uka, og har måttet konsentrere meg intenst. Husker ikke (og gidder ikke se etter) om jeg skrev at det ikke blir ny person å forholde seg til likevel? Hun som slutter nå blir avløst av den forrige vikaren. Ei jeg likte godt og som ikke super luft, eller hører på radio eller sier ojsann hver bidige gang hun nyser. Da ble jeg glad, ja!!! Juhuu! Vel, anyway... Ha en god helg, da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 4. februar 2005 #245 Del Skrevet 4. februar 2005 Beundrer pågangsmotet ditt jeg.. Skulle virkelig ønske jeg fikk til å trene her hjemme i stua, men den gang ei.. Når kvelden kommer er det bare så godt å finne sofaen, og bare sitte der. Men, god helg da vennen. Kose deg masse :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 4. februar 2005 #246 Del Skrevet 4. februar 2005 Håper du får en super-duper helg Har du noen spesielle planer da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 5. februar 2005 Forfatter #247 Del Skrevet 5. februar 2005 Leyla: Takk det samme Dere fortjener virkelig en slapp av helg etter forrige helgs strabaser Uri: Hadde nok ikke hatt særlig overskudd til å trene hvis jag hadde hatt 2 småjenter slik som deg Og kan vel påstå at det å ha barn er en eneste stor treningsøkt God helg vennen Meteora: Hadde en avtale med en flaske vin på fredagen, og idag lørdag har gått med på kinobesøk og rydding/pakking for nå nærmer det seg til vi skal flytte. Ha en super duper helg du også Var altså og så Lemony Snicket idag sammen med typen og lillesøster. Den var skikkelig tøff, og morsom. Men så pleier Carey filmer å være morsom da. At Carey gjorde en strålende rolle som den onde Grev Olav er en ren selvfølge. Etter filmen stakk vi innom en bokhandler og kjøpte 3 Lemony Snicket bøker (eng utgave). Kjekke å ha til å lese til barna våre engang i fremtiden. Og jeg skal selv legge vekt på at barna lærer seg engelsk allerede i ung alder, så engelske bøker, samtaler, barnesanger og filmer blir ikke fremmed i min husholdning. Tyoen lagde god middag til meg idag: Pepperbiff med poteter, ovnsbakte grønnsaker og bernaise Kvelden har for det meste gått med på rydding og pakking. Er ikke lenge til vi flytter nå :o Time flyes! Men typen var skikkelig snill med meg ikveld og ga meg en god massasje. Han er så snill at han fortjener et Nei, nå skal vi kose oss med lørdagsdigg og TV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 6. februar 2005 #248 Del Skrevet 6. februar 2005 Nå er det jammen en stund siden sist jeg gikk stødig... Huff, jeg HATER å være syk :evil: Særlig sånn ( ) syk...... :-( Syns vi bare avløser hverandre med sykdom her i huset for tiden, er så inderlig lei av at noen hele tiden er syk at ugh I dag føler jeg meg i allefall bedre, og det var jo litt gøy å se utslaget det siste døgnet har gitt på vekta da Men jeg vet ikke helt om det var verd det På tirsdag får jeg beskjed om jeg får de 80% jeg vil ha eller ikke.... Om jeg ikke får de så blir jeg lei meg Ikke at det hjelper, men.... Tror jeg kommer til å søke andre steder da... Uansett, ha en fin søndag da @riel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 7. februar 2005 Forfatter #249 Del Skrevet 7. februar 2005 Hei Tubbi! Skal si dere er syke etter tur i Tubbiheimen :o Får håpe sykdommen går over snart for dere alle Igår var vi på pizza hos mamma, og ikke for å glemme fastelavens boller, så da vi tok turen hjemover var vi mildt sagt fulle i magen og kvalmne begge to. Idag har jeg vært og gjort veiene utrygge igjen, men jeg føler at jeg begynner å gjøre litt fremskritt nå, og er litt tryggere på vegen. Siden jeg hadde fått kjøretime så seint jobbet jeg hjemme idag. Like greit siden jeg holdt på med utarbeiding av Synopsis/manus på en informasjonsfilm som vi skal lage. Da er det greit å sitte i fred og ro med sien egne tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 8. februar 2005 #250 Del Skrevet 8. februar 2005 Blir mett bare ved tanken jeg Tenk at jeg fikk jobben da.... I 80% som jeg ønsket.... Yippi.... Er strålende fornøyd Håper du får en flott uke @riel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 8. februar 2005 Forfatter #251 Del Skrevet 8. februar 2005 Congratz on the job, og ha en flott uke du også Tubbi Føler jeg er skikkelig flink med treningen for tiden. Igår tok jeg det med ro, og trente bare 8 min abs, og passte på å strekke godt ut magen, slik at jeg slapp den sinnsyke gangsperren jeg fikk sist gang jeg trente det programmet. Idag har jeg trent i 45 min - aerob og litt styrketreningg. Er kjempefornøyd, og har skikkelig den der gode følelsen en får etter trening Var og bytta Lemony Snicket bøkene idag. Vi fant næmlig hele samlingen (11 bøker) på Ebay, in mint new condition, og hardcover Så da byttet jeg bøkene i Sirkelens ende, som blir morsdagspresang til svigermor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 9. februar 2005 #252 Del Skrevet 9. februar 2005 Du er kjempeflink, @riel!! Det ser ut til at jo flinkere du er, desto mindre flink er jeg. Min unnskyldning får være at jeg kommer seint hjem fra jobb for tiden. :oops: Syns ikke det er tid til å trene når vi ikke spiser middag før klokka blir rundt seks. Innen maten har lagt seg i magen, er jeg blitt viljesvak og døsen, og kroppen har bare lyst til å slappe av (og kneke med samboer i sofaen). Jaja... det blir nok bedre etterhvert som været blir varmere og tørrere. Begynner vel å bli en smule lei av å trene inne. Blir så mye av det samme da. Men, du er knallflink!! Stå på, du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 9. februar 2005 #253 Del Skrevet 9. februar 2005 Strålende flink til å trene er du @riel.... Synd du ikke bor i nærheten og kan påvirke min elendige motivasjon :-( Er litt trøtt i dag, sover ikke så godt om natten av en eller annen grunn :-? Blir helt dønn trøtt hele dagen I dag har jeg støvsuget oppe og nede. Ryddet litt og vasket klær og hengt opp Er egentlig husmorarbeids-hater, men hva gjør man da,,,, når huset ser ut som en eneste stor hybelkanin Håper du får en fin dag @riel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 9. februar 2005 Forfatter #254 Del Skrevet 9. februar 2005 Inatt såv jeg også elendig. Årsaken til det var at jeg måtte til legen idag på sånn fæl undersøkelse som oss damer må ta av og til :o Det er så fælt å ta den celleprøven Men heldigvis er det over for denne gang, og 3 år til neste. Nei nå er jeg sulten, og skal spise opp restene fra kinamaten fra igår. Har jobbet overtid idag, så det blir sein middag idag. Kos deg da Tubbivennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 10. februar 2005 #255 Del Skrevet 10. februar 2005 Noen av oss må gå en gang i året, så count your blessings, @riel. Kinamat.. :sikle: Det er nam, det!! Vi skal ha nachos i dag, tenker jeg. Billig kjøttdeig på OBS, så da handler vi inn litt.. Er så økonomiske, vi. Håper du får en fin-fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 10. februar 2005 #256 Del Skrevet 10. februar 2005 Titter innom og legger igjen noen :klem:, og en :blomst_opp: jeg! Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 10. februar 2005 Forfatter #257 Del Skrevet 10. februar 2005 Leyla og Meteora Jeg er såååå fornøyd med meg selv asså! Trente 30 min idag - Core body workout Jeg har jo satt torsdag som treningsdag, så det var ingen vei utenom da Før treningen var vi en tur innom Kvadrat pg kjøpte fuglesand pg pellets til Bender. Så nå sitter Bender med matskåla si og kjefter for Pellets vil han ikke ha. Men det må han lære seg å like for det er sunn undulatmat. Kjøpte også en BH (type - halterneck), i tillegg til electric tooth brush og ladyshaver på tilbud. Typen kjøpte seg barbermaskin. Siden vi var på Kvadrat spiste vi likegreit på Kvadrat idag, så da fikk jeg smakt El maco chicken TGIF mañana!!!! For det betyr helg som igjen betyr slapoff and sleep in Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 11. februar 2005 #258 Del Skrevet 11. februar 2005 Da er jeg tilbake her igjen. Flink du er til å trene!! :D Holdt nå på å spørre om Bender var pus eller hund til jeg så at du hadde kjøpt fuglesand. :oops: Fått navnet fra Futurama? Håper du får en strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 11. februar 2005 #259 Del Skrevet 11. februar 2005 Er bare innom i forbifarten og ønsker GOD HELG til deg og din kjære!! Og JO, jeg bøyer meg i støvet hvor flink du er, for jeg får knapt nok somlet meg til de to ukentlige sykkeløktene jeg lovte samboer. Har fullstendig mista piffen og lysten til å trene. Mulig det betyr at kroppen min sier fra, så jeg tar det helt med ro. Kos dere i helga!!! fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 11. februar 2005 #260 Del Skrevet 11. februar 2005 Tuddelu Innom for å ønske deg en riktig strålende helg @riel Skulle ønske det var sånne kjøpesentre i nærheten av her vi bor Digger å dra på kjøpesentre og slippe å måtte ut og inn og frem og tilbake når man skal ha flere ting Setter pris på dine regelmessige, koslige hilsner i dagbooka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå