Gå til innhold

@riels diary

@riel

Anbefalte innlegg

:vinke:

En nattahilsen til deg fra meg..

Kjempe kjekt å møda både deg og din kjære i dag :-)

Må gjentas :wink:

Har iløpet av kvelden funnet ut at HVIS du mister jobben din, kan du jo alltids søke hos Sola taxi, pizza og trav :ler:

(Inspirert av Fartøy Valen...)

Any way..

Goa nåttå

og god helg :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Teletubbien

Dagens glupe ord:

Noen drikker for å glemme, andre for å bli lystige, mens noen drikker for å gjøre andre mennesker interessante

God helg vennen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så kjekt når dagboka er full av koselige hilsener!!!!

Tari: Der va hun tilbake :) Bender er en liten undulat som er oppkalt etter Bender i Futurama ja. Vi er skikkelige Futurama fans (syns det er til og med bedre enn Simpsons) og har alle sesongene på DVD.

Leyla: Det kan godt tenkes at det er kroppen som sier ifra ja. Du har jo hatt et ganske strengt opplegg, med så mange treningsdager i uka, så jeg tror kroppen har godt av en treningsfri uke nå, og kun 2 sykkeløkter denne måneden, og at du øker til 3 økter i uka neste måned (det holder i massevis det for kropp og helses skyld)

Tubbi: Dy bygger nok et kjekt kjøpesenter i nærheten snart skal du se :) For kjøpesentre bygges jo overalt for tiden.

Godt å vite at du setter pris på hilsenene mine, og takk i like måte :)

Uruviel: Ja det må absolutt gjentas :) Eg syns du virket som ei kjempekjekke jenta :)

Ser du koste deg med Valen igår :ler: Håbe dåkke får ei fine helg!

Vi var og kjøpte frokost på Sande gård idag. Jeg fikk kyllingbaguett, go typen fikk regebaguett :sikle:

Og så var vi og sendte morsdagsgave til mor til typen. Litt sent, fordi han ikke har klart å poste den før (har hatt den i bilen siden torsdag) Kjøpte også blomster til mamma.

Nå skal jeg kose meg med en god og varm kopp te, og etterpå skal jeg slenge meg ned på matta, og trene pilates, og etterpå 8 min abs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har vært syk så jeg har ikke orket mye. :tunge1:

Synes også Futurama er kjempebra! Kjøpte de to første sesongene på DVD til kjæresten, skulle gjerne hatt resten. Ble det forresten tatt av luften for godt eller er det planer for å lage flere? :klø:

Jaja, ha en kjempefin søndag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Søndag er litt husarbeid-dag i tubbihuset :roll: På lørdag vil jeg bare slappe av, og først på søndag har jeg litt energi - og syns jeg MÅ - så da blir det litt vasking og sånt i tubbiheimen :wink:

Heldigvis virker det som om minsten er bedre nå, så i morgen satser vi på å sende han i barnehagen - bare krysser alt vi har for at han ikke skal bli syk igjen med en gang :o

Håper du har hatt en fin helg @riel, kan ikke helt si at jeg gleder meg til jobben i morgen, men --- man må vel jobbe for å sette peis på ferier og helger :tunge1:

See U :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt imponert over så flink til er til å trene, @riel.

Jeg printet ut noen enkle øvelser fra nettet og skal begynne ikveld - må bli flinkere til å trene rygg og mage.

Ha en fortsatt fin søndag !

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en liten søndagskveldhilsen fra meg!

Trener du ofte pilates? Trente pilates for første gang for en uke siden. Tror jeg var støl i mage og rygg i to dager etterpå. Så det trengtes nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen og takk for koselige hilsener!

Tari: Tror de sluttet med å lage Futurama ja. Kjipe greier asså :veldigsur:

Libertas: God søndag til deg også vennen :klem:

Tubbi: så bar at minsten begynner å komme seg. Stakkar liten, han har jo vært så mye syk nå atte. God søndag vennen :klem

Leola:Nå ble jeg skikkelig smigret :) Føler meg flink også, for nå er motivasjonen til å trene på topp! Så bra at du også har tenkt å begynne! Det er bra at du vil gjøre en innsats på kropp og helse :klem:

Trente idag også jeg :hoppe: For søndag er jo treningsdag. Igår var en ekstra dag på eget initiativ. Skulle jo trene 20 min pilates, men trente heller 30 min fatburn og 8 min abs :)

Vi råkoste oss med nachos igår. Skikkelig digg på en lørdag. Og så såg vi lost mens vi spiste rumpelukt (les cheese doodles) :ler:

Idag var vi hos mamma, og hun fikk selvfølegelig blomster,k i tilleg til en gave med kubbelys, og lysfat.

Hun hadde laget kjøttkaker til middag :sikle: Og til dessert hadde vi brownies dobbel :sikle:

Nei nå skal vi kose oss foran skjermen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Syntes fortsatt at du er så utroligt flinke med treninga di..

Beundrer deg :wink:

I går kveld fikk jeg en sånn følelese av at nå vil jeg trene,

(sikkert samvittigheten som lekte med meg etter inntaket av god mat i dåp)

men det var bare det at spinningsykkelen min står nede i kjelleren, og Mannen gadd ikke lette på ræva å bli med å bære den opp :roll:

Jaja.. Greit nok..

Så nå håper jeg den kommer opp i løpet av dagen, så får jeg kanskje ta meg en økt etter jeg har vært på trening i kveld..

Nå går jeg bare å venter på at onkel skal ringe meg, og si at nå er han klar til å fikse x-boxen...

Men, det her er snakk om mannfolk, ikke den kjappeste når det gjelder :ler:

Jeg stikker nå, jentene står i døra å brøler på meg..

De skal til farmora og jeg til "elskeren" min :ler:

(les:kiropraktoren)

Ha en fin mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk :) Jeg er helt i ekstase jeg :hjerter:

Det var så romantisk. Han gikk ned på kne. Han hadde ikke ring, men han hadde et bilde av forlovelsesringer. Jeg har sagt til han tidligere at jeg ønsker at vi skal gå sammen å velge ut ringer, så da tok han meg med ut på Kvadrat for å se på ring! Vi får de om 3-4 dager!!!!

Kjempefine flate gullringer. Når vi gifter oss skal vi sette diamant i min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:dagensrose: :hjerte: :dagensrose: :hjerte: :dagensrose: :hjerte: :dagensrose: :hjerte: :dagensrose: :hjerte: :dagensrose: :hjerte:

:hjerte: Gratulera så masse te dåkke begge to :hjerte:

:dagensrose: :hjerte: :dagensrose: :hjerte: :dagensrose: :hjerte: :dagensrose: :hjerte: :dagensrose: :hjerte: :dagensrose: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen!!!

Blir så glad for gratulasjoner :):hoppe::hjerter:

Det skulle da bare mangle vennen...

Jeg er så kjempe glad på deres vegne

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...