Cordelia Skrevet 30. oktober 2016 Forfatter #81 Del Skrevet 30. oktober 2016 Hihi! De passet jo fint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 30. oktober 2016 #82 Del Skrevet 30. oktober 2016 Holdt på å glemme grønn te med sitron og honning. God bedring og lykke til med uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 6. november 2016 Forfatter #83 Del Skrevet 6. november 2016 På 30.10.2016 den 21.39, Frøkensina skrev: Holdt på å glemme grønn te med sitron og honning. God bedring og lykke til med uka Tusen takk!Har blitt noe honning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 6. november 2016 #84 Del Skrevet 6. november 2016 Håper du har hatt en fantastisk uke og flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 6. november 2016 Forfatter #85 Del Skrevet 6. november 2016 (endret) Okei! Det laver ned, men allikevel setter folk ut med sommerdekk. Jeg kan ikke uansett hvor mye jeg prøver, forstå det valget. Vi bor i vinterlandet Norge. Det er rett og slett idioti, og den største mangel på folkevett jeg har sett. Går det vrikelig an å være så tomme i huet. Og det verste er at det setter andres liv i fare. OG KJØR ETTER FORHOLDA; FOR FAEN! Endret 6. november 2016 av Cordelia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. november 2016 #86 Del Skrevet 6. november 2016 Hvordan gikk det? Håper du var frisk nok til det du skulle denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. november 2016 #87 Del Skrevet 6. november 2016 1 minutt siden, Cordelia skrev: Okei! Det laver ned, men allikevel setter folk ut med sommerdekk. Jeg kan ikke uansett hvor mye jeg prøver, forstå det valget. Vi bor i vinterlandet Norge. Det er rett og slett idioti, og den største mangel på folkevett jeg har sett. Går det vrikelig an å være så tomme i huet. Og det verste er at det setter andres liv i fare. OG KJØR ETTER FORHOLDA; FOR FAEN! Helt utrolig. Man burde filme dem og anmelde dem, men blir vel mer opptatt av å ikke havne i noen ulykke pga idiotene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 6. november 2016 Forfatter #88 Del Skrevet 6. november 2016 Ja, man får jo mer enn nok med å kontrollere sitt eget kjøretøy. Skulle hatt et slikt dashcam. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 6. november 2016 Forfatter #89 Del Skrevet 6. november 2016 3 timer siden, Frøkensina skrev: Hvordan gikk det? Håper du var frisk nok til det du skulle denne uka. Jepp, det gikk bra. Første del er gjennomført. Men var bra sliten på slutten. Nå er det bare den praktiske delen(*kræsj!*) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 6. november 2016 Forfatter #90 Del Skrevet 6. november 2016 (endret) Endret 6. november 2016 av Cordelia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 6. november 2016 Forfatter #91 Del Skrevet 6. november 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. november 2016 #92 Del Skrevet 6. november 2016 13 minutter siden, Cordelia skrev: Jepp, det gikk bra. Første del er gjennomført. Men var bra sliten på slutten. Nå er det bare den praktiske delen(*kræsj!*) Flinka Prøv å ikke kræsj demselvses Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 6. november 2016 Forfatter #93 Del Skrevet 6. november 2016 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Flinka Prøv å ikke kræsj demselvses Takk! Æ ska no prøv! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 6. november 2016 Forfatter #94 Del Skrevet 6. november 2016 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. november 2016 #95 Del Skrevet 6. november 2016 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. november 2016 #96 Del Skrevet 6. november 2016 9 minutter siden, Cordelia skrev: Takk! Æ ska no prøv! Det går nok bra, hvis ikke så sikt på noe/n som fortjener en kræsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 6. november 2016 Forfatter #97 Del Skrevet 6. november 2016 4 minutter siden, Frøkensina skrev: Det går nok bra, hvis ikke så sikt på noe/n som fortjener en kræsj Hehe, ja kan jo skylde på at jeg er under opplæring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 15. november 2016 Forfatter #98 Del Skrevet 15. november 2016 (endret) Kulde, snø, varme, sørpe, kulde, holke..... Var ute etter posten isted. Det var et tynt islag oppå asfalten. Gleder meg ikke til å ut klokka 06.00 imorra. *grøss* . Strødde litt utenfor her, men skal ned en et par bakker og før saltet vei. Endret 15. november 2016 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 15. november 2016 Forfatter #99 Del Skrevet 15. november 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 20. november 2016 Forfatter #100 Del Skrevet 20. november 2016 Er i sentimentalt søndagshumør idag. Typ sitte med tekoppen og høre på sanger som gjør en litt varm på insiden, Sittet og bare kludda på ark med pennen. Godt det bare er meg som skal se kunstverket, men dens sukkersøte temaer viser vel hvilket mindset(seriøst, snakk norsk'a!) jeg er i for tida. Satt på kafe i idag og så ut på snøen som datt utafor. Var ikke det verste lissom, men litt for tomt for folk fant jeg ut av en eller annen grunn. Trenger å bli enda mer sosial snart. Fått gjort litt små gjøremål idag. Må vel ta et par til. Oppvask, søppel og litt måking før sengetid. Uff, gleder meg ikke til å stå opp på morrasida å se på snøhaugen som er kommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå