Gå til innhold

Farmen 2016


Gjest Jacklost

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

  1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

    • Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26


Anbefalte innlegg

MEN noe jeg reagerte på...

at de drikker sprit og røyker tobakk! 

Nå i disse tider så er det vel ikke helt innafor å røyke på tv?

Anonymkode: 62620...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jacklost
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

MEN noe jeg reagerte på...

at de drikker sprit og røyker tobakk! 

Nå i disse tider så er det vel ikke helt innafor å røyke på tv?

Anonymkode: 62620...a57

Det går jo på kveldstid 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
6 minutter siden, Belle âme skrev:

Får store forhåpninger her:laugh: Men tviler sterkt at den slår Frank Tore-sesongen!

Så du sist sesong?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Jakku Ushinawa skrev:

Det går jo på kveldstid 

Tenkte mer på at det er så strenge regler ang reklame osv, ikke ha reklame for alkohol og tobakk...

selv om det ikke er noe "merke" så er det litt i grenseland mener jeg.

Anonymkode: 62620...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo verdens enkleste greie det der... "Du har mistet noen nær deg".... Hvem har vel aldri mistet noen de kjenner? Veldig pinlig fra TV 2 å ta med en eller annen tullete "klarsynt" til slike programmer. Hvor dumme er egentlig TV2, og hvor dumme tror de egentlig at befolkningen er? Er vel nesten like greit at hele TV 2 sliter. Det er jo bare tullete at han gikk med på en cold reading så lett. Ga mer enn villige bekreftende opplysninger på hele gjettverket.

Hvert eneste år er det vel flere tusen tullinger som søker, og som ønsker å få være med på dette programmet. Så TV 2 og produksjonsselskapet øsnker tydeligvis å ha med slike latterlige og dumme deltakere. Dersom ingen hadde vært vært interessert i å ta denne rollen som en komplett idiot, så hadde TV 2 skippet dem rett ut - og heller funnet noen helt andre som er villige til å innta denne rollen.

Jeg skulle gjerne sett at produksjonsselskapet la mye mer innsats i å bygge et mer underholdende og mer seer-vennlig konsept – fremfor disse billige, gjentakende karakterene, i sesong etter sesong etter sesong. Det hadde vært mye mer underholdende å se deltakerne leve som om det faktisk var for hundre år siden. Med sult og utmattelse, elendig hygiene og hele pakken istedenfor en eller annen klovn som skal fremstå som "bad guy" og skape rabalder og krangel i en slags sommerleir for voksne.

Anonymkode: 4dfef...9cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han Lasse minner meg litt vel mye om Atle Antonsen sin karakter i Nissene på låven, dvs Bent Leikvoll... 

Ellers var seriestarten lovende, flere latterkick, som "Jeg har lært meg å skru opp hyller med en sånn bzzzzz, Bosch" og han som følte seg litt kvalifisert da han hadde besøkt en kompis på Eidsvoll... 

Kort sagt, gir det en sjanse og så ser vi hvor lenge jeg holder ut!

Anonymkode: 7f699...25b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jakku Ushinawa skrev:

2012 sesongen da?

Det er uten tvil den beste, i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme
3 timer siden, Jakku Ushinawa skrev:

2012 sesongen da?

Med Andreas? Jau, den og var god :) Men ikkje bedre enn 2014.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
3 minutter siden, Belle âme skrev:

Med Andreas? Jau, den og var god :) Men ikkje bedre enn 2014.

Jeg er enig, 2014 var en fantastisk sesong :) De siste ukene når Finn ble sendt ut i tvekamp hele tiden så var jeg så spent på hver episode 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme
20 minutter siden, Jakku Ushinawa skrev:

Jeg er enig, 2014 var en fantastisk sesong :) De siste ukene når Finn ble sendt ut i tvekamp hele tiden så var jeg så spent på hver episode 

Ja, heia alltid på han😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir jo alltid de samme karakterene med, i sesong etter sesong.

En blondine,  en "klarsynt" eller "dyretolk" og en utlending. Ett par rake motsetninger, som TV 2 håper kommer til å ryke mest mulig i tottene på hverandre. I tillegg er jo en god del deltakere som er ganske unge, for TV 2 ønsker sikkert at noen skal begynne med romanser, "bonderomantikk" og intriger der også!

Anonymkode: 4dfef...9cd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite baller i han storbonden. Følger bare rådene til Lasse, som trekker bra i trådene hittil..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som har peiling på hvor store de åker-lappene, grønnsakshagen og slike ting ved Farmen-gården egentlig er? Det virker nok litt i minste laget for å kunne brødfø alle deltakerne som er inne på Farmen nå? Men deltakerne får sikkert mer enn nok matvarer og subsidier, til at det går rundt likevel. :P

Det ser ut til at det stort sett blir hekling og baking, denne sesongen...

Anonymkode: 4dfef...9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3. oktober 2016 den 22.36, visningsnamn skrev:

André var den jeg hadde minst til overs for i fjor, og foreløpig er Lasse den jeg har minst til overs for i år, ut ifra det lille vi har sett. :sprettoy:

Merkelig, for meg er det motsatt. Farmen hadde vært gørr kjedeleg uten Andre i fjor, og vil bli gørr kjedelig uten Lasse i år. Du holdt kanskje med Finn i stedet for Frank/Olav for to år siden også, om du så på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...