Gå til innhold

Farmen 2016


Gjest Jacklost

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

  1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

    • Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, for en snodig skrue han der Lasse er. Melstrekker faktisk. :hoho: Hun rødhåra nordlendingen virker også kul. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra klarsynthet. "Du har mista noen som sto deg veldig nær" Ja :( "Jeg føler det er familie" JÆVLIG BRA GJETTA.

Anonymkode: 0faab...4ac

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost
19 minutter siden, Salka skrev:

Haha, for en snodig skrue han der Lasse er. Melstrekker faktisk. :hoho: Hun rødhåra nordlendingen virker også kul. 

Morsom han Lasse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bra klarsynthet. "Du har mista noen som sto deg veldig nær" Ja :( "Jeg føler det er familie" JÆVLIG BRA GJETTA.

Anonymkode: 0faab...4ac

Beste av alt, skeptikeren Lasse gikk virkelig fem på :skratte:  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Jakku Ushinawa skrev:

Vanlig og til høsten kommer kjendisversjonen :)

"Til høsten" er jo nå, det. Kjendisfarmen kommer på på vårparten neste år, som en bonussesong.

Anonymkode: d3554...a2e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bra klarsynthet. "Du har mista noen som sto deg veldig nær" Ja :( "Jeg føler det er familie" JÆVLIG BRA GJETTA.

Anonymkode: 0faab...4ac

Faen meg den mest gjennomskuende cold readingen jeg har sett. Han ledet henne jo gjennom hele greia. Og så og si ALLE har vel mistet noen som står seg nær, til og med jeg så på den såre reaksjonen hans at det ikke var snakk om foreldre, men et søsken eller noe. Kanskje jeg og skal bli synsk. 

Anonymkode: d3554...a2e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, NuckingFutz skrev:

Storbonden ble selvsagt en gammel hottentott ja. Det er visst slik Olaf Tufte kommer til å se ut om noen år.

Sinnssykt vittig! Jeg syns også Trond lignet Tufte både i utseende og stemme:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Til høsten" er jo nå, det. Kjendisfarmen kommer på på vårparten neste år, som en bonussesong.

Anonymkode: d3554...a2e

Vet det, det var en skrivefeil 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Baremenneske
11 timer siden, NuckingFutz skrev:

Nok en sesong med det samme gamle knippet med tjukke-i-hue, selvdiggende, kverulante gigantis, erkjekjedelig, stereotypiske og oppbrukte persongalleriet. Du har "baben" og "hunken" og "den alternative dama" og "sinnataggen" og den komplementære "hårsåre kevrulanten" og et par tre anonyme av begge kjønn som ingen legger merke til at verken er der eller er blitt sendt ut. Og du har hesten og de viltre grisungene og valpen og de gråspraglete kattungene. Og du har det mest oppbrukte av dem alle: GGG i sine strikkagensere og cargobukser og den j@@@@@vla melodien som spilles hver gang han tropper opp på gardstunet. FAEN!

Takk! Det vil si at jeg går ikke glipp av noe i år heller- da jeg ikke gidder se🙄 Blir vel som en del annen reality...Blir det samme om man ikke kan noe, bare man er/ spiller "spesiell" nok til å skape tv og gjerne er god på skittkasting... Gøy for noen, mens sterk irritasjon for andre!😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost
2 minutter siden, Baremenneske skrev:

Takk! Det vil si at jeg går ikke glipp av noe i år heller- da jeg ikke gidder se🙄 Blir vel som en del annen reality...Blir det samme om man ikke kan noe, bare man er/ spiller "spesiell" nok til å skape tv og gjerne er god på skittkasting... Gøy for noen, mens sterk irritasjon for andre!😒

Denne sesongen ser faktisk ut til å bli den beste på mange år, jeg anbefaler å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Baremenneske
Akkurat nå, Jakku Ushinawa skrev:

Denne sesongen ser faktisk ut til å bli den beste på mange år, jeg anbefaler å se :)

🤔 får ta en tur til i tenkeboksen da..☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jacklost
1 minutt siden, Belle âme skrev:

Gracias👍🏼

Du har noe å glede deg til, dette er etter min mening den beste sesongstarten på farmen noensinne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme
1 minutt siden, Jakku Ushinawa skrev:

Du har noe å glede deg til, dette er etter min mening den beste sesongstarten på farmen noensinne :)

Får store forhåpninger her:laugh: Men tviler sterkt at den slår Frank Tore-sesongen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bra klarsynthet. "Du har mista noen som sto deg veldig nær" Ja :( "Jeg føler det er familie" JÆVLIG BRA GJETTA.

Anonymkode: 0faab...4ac

De fleste har jo mistet noen de er glade i...

men stakkars fyr, det ble rippa opp i det med broren :( Stakkars....

Syns egentlig ikke den klarsyntheten burde vært bekreftelse... det burde i så fall vært mer spesifikt. 
Jeg hadde også gjettet at vedkommende hadde et sort hull og hadde mistet noen og bla bla...

Det hadde imponert mer om vedkommende hadde sagt at jeg ser at du har en hund, hunden er en terrier, den heter Scott og elsker kattemat av alle ting...  for du har en katt og ser jeg, en svart huskatt, som heter Nusse? Den er 4 år... og jeg ser du har to barn, en jente på 8 og en gutt på 6, Lena og william.... og kona di, Astrid, er to år eldre enn deg ser jeg.

Dere bor i et hvitt hus, et koselig nabolag med hus tett i tett, stemmer det? Og jeg ser dere har en eldre bil, en stasjonsvogn. Volkswagen Golf kommer det opp. 96 modell? Jeg vet du har lyst til å bytte ut denne, men det er fornuftig av deg å prioritere oppussing av boligen først. Ny bil kommer når den tid er klar.

 

Anonymkode: 62620...a57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...