Gå til innhold

Farmen 2016


Gjest Jacklost

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

  1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

    • Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26


Anbefalte innlegg

Håper at Anita vinner.  Lasse er en sleiping 

Anonymkode: e9413...e55

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Patetisk at de bruker 2,5 kroner bare fordi Ali trenger annet kjøtt enn svin.. At de gidder å ta hensyn til slikt.

Vi er i 1916; for det første skulle det ikke vært muslimer med da. For det andre får man forholde seg til det man spiste på den tiden, eller i det minste hva som er økonomisk for fellesskapet.

Ali krevde vel ikke kjøtt, men utrolig teit å skulle ta hensyn til det. Jeg er helt enig med Lasse her.

Hva om de andre sa at de ikke likte havregrøt eller annet, det hadde selvfølgelig ikke blitt tatt hensyn til.

Endret av mann_86
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jacklost skrev:

Lite rasistisk sagt..

At det ikke fantes muslimer i Norge i 1916 er mer en faktasetning. Slutt å sleng rundt deg med begreper du ikke skjønner betydningen av.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vet om en god del muslimer som spiser svinekjøtt "i smug", drikker alkohol og gjemmer alt sånt unna når familien kommer på besøk:rolleyes: 2. generasjon pleier være litt redd 1. generasjon på akkurat det. Jeg bor i oslo og det der er ganske vanlig egentlig. Kan se for meg at hadde han levd lenge nok på gården uten kamera og med lite mat hadde han spist svin. Er nok mest redd for hva mammaen der hjemme skal si.

Fint de tok hensyn til det da, men ser for meg han lasse ikke prioriterer det om han blir storbonde. Hadde vært litt gøy å se han som storbonde egentlig, morsomt med sånne som skaper litt liv og rører rundt i gryta:Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Jacklost skrev:

Hvor har du lest dette?

Dette regnes som Norges første muslim. En norsk konvertitt. 

"Menigheten hans mener å kunne spore islams historie i Norge tilbake til noen kvinner som konverterte på 1920-tallet"

 

http://www.nettavisen.no/nyheter/han-er-norges-frste-muslim/3517814.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mann_86 skrev:

Patetisk at de bruker 2,5 kroner bare fordi Ali trenger annet kjøtt enn svin.. At de gidder å ta hensyn til slikt.

Vi er i 1916; for det første skulle det ikke vært muslimer med da. For det andre får man forholde seg til det man spiste på den tiden, eller i det minste hva som er økonomisk for fellesskapet.

Ali krevde vel ikke kjøtt, men utrolig teit å skulle ta hensyn til det. Jeg er helt enig med Lasse her.

Hva om de andre sa at de ikke likte havregrøt eller annet, det hadde selvfølgelig ikke blitt tatt hensyn til.

Ikke mer patetisk enn at Lasse håpet på at de kunne kjøpe tobakk. Han er den eneste røykeren der inne.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt overrasket over at de klager over maten allerede etter første uka. De fikk jo haugevis med mat ved ankomst, og har forhåpentligvis mat en stund etter det. Forstår at det kan bli små mengder og lite variert mat omtrent halvveis ut i oppholdet, men nå bør de klare seg en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Ella1 skrev:

Ikke mer patetisk enn at Lasse håpet på at de kunne kjøpe tobakk. Han er den eneste røykeren der inne.

Han er sikkert en egoist, men nå skjedde jo ikke dette, uansett. Det var nok mer ønsketenkning enn at han faktisk trodde han skulle få det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det står på VG at tv2 sin nyhetskanal avslørte neste ukes storbonde. Noen som fikk med seg hvem det blir?

Anonymkode: b1d58...986

 

Dette. Noen som vet?

Anonymkode: c29be...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost
Akkurat nå, mann_86 skrev:

Forøvrig svært dårlig av produksjonen å ikke få med ei eneste søt jente i år:icon_frown:

Det er jo mange søte der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Jacklost skrev:

Det er jo mange søte der :)

Nei, syns ikke det. Ikke noen Charlotte fra i fjor, eller Alina i forfjor-nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, mann_86 skrev:

Forøvrig svært dårlig av produksjonen å ikke få med ei eneste søt jente i år:icon_frown:

Du liker hun nordlandstrompeten du, ja det gjør du det, du tør bare ikke innrømme det. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Spekulasjoner&hets skrev:

Du liker hun nordlandstrompeten du, ja det gjør du det, du tør bare ikke innrømme det. :laugh:

Hvem av de er det? Jeg klarer ikke helt skille alle personene enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, mann_86 skrev:

Hvem av de er det? Jeg klarer ikke helt skille alle personene enda..

Hun i 50-årene (tror jeg) med det røde håret. Tror hun heter Laila eller noe i den dur. Dårlig på å huske navn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...