Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Spekulasjoner&hets skrev:

Hun i 50-årene (tror jeg) med det røde håret. Tror hun heter Laila eller noe i den dur. Dårlig på å huske navn. 

Hun er faktisk bare 40 (men ser mye eldre ut). Men nei, fysjameg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, mann_86 skrev:

Hun er faktisk bare 40 (men ser mye eldre ut). Men nei, fysjameg.

Åjoda, hun er drømmedama di, det ser jeg i krystallkula mi, for jeg er synsk! :kaklehone:

Hehe, neida.

40??:hakeslepp: Du tuller nå? Trodde hun var minst 55 jeg. 

Skrevet

Hotteste Farmen-baben

320x.jpg

Skrevet

Hvem har sluppet Manegruppa Ottar inn her?

Anonymkode: c29be...b03

• Liker 5
Skrevet
13 timer siden, Jacklost skrev:

Lite rasistisk sagt..

Det er ikke rasistisk sagt å peke på fakta. Men sammenligningen mellom religiøse regler rundt mat og det å ikke like en rett var ganske tåpelig da.

Gjest Jacklost
Skrevet
11 timer siden, mann_86 skrev:

Hotteste Farmen-baben

320x.jpg

Jeg synes Ingvild var hottere :)

Skrevet

Noen som veit hvor mye av det som blir filmet, som faktisk blir vist på tv? Dersom TV2 bare filmer seks timer om dagen, så blir det jo likevel over førti timer med film i løpet av en uke.

Men det er vel bare maks tre eller fire timer av dette som blir vist på tv?

Anonymkode: 4dfef...9cd

Skrevet

Ikke vanskelig å gjette hvem som blir storbonde 

Anonymkode: a0cb0...17d

Gjest Jacklost
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke vanskelig å gjette hvem som blir storbonde 

Anonymkode: a0cb0...17d

Cowboy Laila?

Skrevet

Så har man vært innom Dagbladet.no og fikk slengt i trynet en overskrift som avslørte alt hva som skjer i kveld... flott, db....

Anonymkode: 8e790...92a

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Jacklost skrev:

Jeg synes Ingvild var hottere :)

Vinneren av 2012? Fin hun også, men ikke i nærheten av Alina, i mine øyne. Men hver sin smak :)

Skrevet
På 8. oktober 2016 den 20.52, PhilosopherSe7en skrev:

Ja jeg satt å lo igjennom den seansen hennes selv. At noen kan være så lettlurt er for meg en gåte. Det høres ut som når unger gjør parodi av klarsynte. Burde jo være ulovlig å holde på å lure folk på den måten!

Enda en grunn til at Lasse er på vei til å bli årets legende!

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg føler på meg at Trond og Lasse vil bli fiender etterhvert. Ser for meg at de havner ut i duell senere i sesongen

Er ikke tautrekking med i år btw?

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha det er så klein stemning mellom de to nå!

Anonymkode: b1d58...986

Det er dette som er så kult med Farmen. Hver uke må det velges en første- og en andrekjempe. Alle vet at en må bli valgt, og at det ofte kan være et vanskelig valg, likevel blir de som blir valgt stort sett veldig sutrete. Som denne spåkona i går, komikveld! Det verste var i fjor da Silje sutret som ingen noen gang før har gjort, da hun ble offer for noe hun selv gjorde uka før.

• Liker 5
Skrevet
21 timer siden, Jacklost skrev:

Spiller Kari bare dum eller? "Jeg må si jeg ble overrasket over hvor sur hun ble" :daane:

Helt grei kommentar, det. Mer forståelig at spåkona ble valgt enn at Kari ble valgt på onsdag, og førstnevnte ble klart mer sur.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Jacklost skrev:

Jeg føler på meg at Trond og Lasse vil bli fiender etterhvert. Ser for meg at de havner ut i duell senere i sesongen

Er ikke tautrekking med i år btw?

Utrolig kult om de ryker i tottene på hverandre, det nærmeste vi kommer Olav vs. Finn blant årets gjeng.

• Liker 1
Skrevet

Merkelig at hun klarsynte ble så skuffa over å bli valgt, for det første burde hun som klarsynt visst at hun kom til å bli valgt, og for det andre burde hun visst at hun kom til å vinne.

Gitt at hun er klarsynt, da.

• Liker 4
Gjest Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, Leifern skrev:

Utrolig kult om de ryker i tottene på hverandre, det nærmeste vi kommer Olav vs. Finn blant årets gjeng.

Eller Lasse gjør en Olav og begynner plutselig å slenge dritt mot Trond :biggrin: tror også Laila vil skape mye drama, jeg ser trøbbel langt i forveien når jeg ser henne :P

Skrevet

Haha, Laila oser av trøbbel, ja! Hsr sett klipp hvor hun klikker, sikkert på Lasse. Illsint, rødhåra nordlending, kan det bli bedre? :D Tipper hun blir storbonde denne uka. Har det på følelsen. 

Jeg ler meg fillete av Lasse. Håhå, skulle nesten tro han var en komiker. 

Gjest Jacklost
Skrevet
23 minutter siden, Salka skrev:

Haha, Laila oser av trøbbel, ja! Hsr sett klipp hvor hun klikker, sikkert på Lasse. Illsint, rødhåra nordlending, kan det bli bedre? :D Tipper hun blir storbonde denne uka. Har det på følelsen. 

Jeg ler meg fillete av Lasse. Håhå, skulle nesten tro han var en komiker. 

Eller Olav undercover i Farmen. I uke 10 så så river han av seg ansiktet og vi ser at han egentlig er Olav! Den ekte Lasse ble kidnappet og bundet fast i kjelleren hans. Det er nå opp til Trond å vinne over Olav i finalen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...