Gå til innhold

Sammen med psykopat?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette minner meg veldig om min eks. Jeg trodde heller ALDRI han kunne være utro, men det endte han opp med å være, og det ble dråpen som fikk meg til å gjøre det slutt (etter 2,5 år). Dere har bare vært sammen i 7 mnd, På det tidspunktet hadde jeg også sett noen små varsellamper, som jeg valgte å ikke ta på alvor. Gosh, som jeg angrer på at jeg ikke dro da allerede, før jeg var mer investert, både følelsesmessig og praktisk! (da hadde jeg bla. tatt han i chatting med en eksdate, han var mye sur og glemte bursdagen min,bl.a, og var varm-kald i oppførsel).

Min drev også med partydop, og skjulte det for meg gjennom hele forholdet. Tok det noen ganger i ukedager også, og han var utrolig følelsesløs og uten empati, og mye sinna. Vi flyttet sammen, og etter kun ett år som samboere (etter å ha pusset opp, investert masse penger og annet) så tok jeg han i utroskap (ONS). Han sa han angret og elsket bare meg - samtidig var han mye sinna og viste vel egentlig ikke så mye oppriktighet eller vilje for å gjenoppbygge min tillit. Jeg gjorde det slutt, og å gå fra en jeg var så betatt av, var det vanskeligste jeg har gjort i hele mitt liv. Jeg sliter med det enda, snart et år etter utroskapen. Han prøvde lenge å få meg tilbake, og truet med selvmord og gjorde seg vanskelig.

Anbefaler deg å lese bøker som "Ut av psykopatens grep" og "Narcissistic Lovers". Jeg kjente igjen utrolig mye av min eks der, kanskje vil du gjøre det samme... Isåfall anbefaler jeg deg å løpe..!

Fortalte han selv om dopbruken sin? Bra han er ærlig i det minste. Merker du denne bruken på han? Jeg kan enda ikke skjønne hvordan jeg selv ble ført bak lyset i 2,5 år.

Anonymkode: 89836...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...