Gå til innhold

Hvordan vise han at jeg er mottakelig for noe mer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blitt med han hjem tre ganger, men har ikke hatt noe kontakt utover dette. Vi overser hverandre når vi møtes, dog har vi ikke kommer nærme hverandre nok til at det blir naturlig å si hei/slå av en prat... Jeg prøver å unngå det uansett, mest fordi jeg ikke vet om han vil ha kontakt utenfor sex eller ikke.

jeg har en liten følelse av at han er interessert, og venninnene mine sier han ofte ser på meg fra avstand. Jeg tør aldri i livet å ta kontakt, men jeg vil prøve å oppføre meg slik at han tar kontakt med meg. Hva kan jeg gjøre?

Anonymkode: 8719b...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det her hørtes mildt sagt fucka ut. Hvis han bare knuller deg, og overser deg ellers, så bruker han deg som sexdukke. Hvis du vil mer, så er det du driver med selvskading.

Anonymkode: 067be...e0a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Blitt med han hjem tre ganger, men har ikke hatt noe kontakt utover dette. Vi overser hverandre når vi møtes, dog har vi ikke kommer nærme hverandre nok til at det blir naturlig å si hei/slå av en prat... Jeg prøver å unngå det uansett, mest fordi jeg ikke vet om han vil ha kontakt utenfor sex eller ikke.

jeg har en liten følelse av at han er interessert, og venninnene mine sier han ofte ser på meg fra avstand. Jeg tør aldri i livet å ta kontakt, men jeg vil prøve å oppføre meg slik at han tar kontakt med meg. Hva kan jeg gjøre?

Anonymkode: 8719b...bc5

Hvordan møtes dere når du blir med han hjem? Har du han på sosiale medier?

Anonymkode: b98d9...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir med han hjem, men snakker ikke med han? Og sier ikke hei? Dette høres jo helt tullete ut...Hvor gammel er du?

Selvfølgelig kan du ta kontakt med han! Har dere hatt sex flere ganger så har dere da fadermeg kommet så nære at det bør være naturlig å ta kontakt! Hvis ikke så er det ren utnytting han driver med.

Anonymkode: a3bfc...7da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker jo å ha sex med han og, er det utnyttelse da? 

Jeg tror greia er at vi begge vil noe mer, men ingen av oss tar det første steget...

Anonymkode: 8719b...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker jo å ha sex med han og, er det utnyttelse da? 

Jeg tror greia er at vi begge vil noe mer, men ingen av oss tar det første steget...

Anonymkode: 8719b...bc5

Er det mye alohol de gangene du blir med han hjem? Snakker dere sammen de gangene dere har sex?

Anonymkode: 2b247...181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker jo å ha sex med han og, er det utnyttelse da? 

Jeg tror greia er at vi begge vil noe mer, men ingen av oss tar det første steget...

Anonymkode: 8719b...bc5

Det folk ikke skjønner er hvordan du kan ha sex med ham når dere ikke engang tør å si hei til hverandre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, vi kan godt pule, men ikke prate. Bruker dere morse for å avtale pulingen da?

Bare si at du liker ham. Enten liker han deg også, eller så gjør han det ikke. Men det blir ikke noen annen situasjon enn det er nå. Dere er bare uvitende om hva den andre tenker. Tankene er der likevel. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2.9.2016 at 5.50, AnonymBruker skrev:

Blitt med han hjem tre ganger, men har ikke hatt noe kontakt utover dette. Vi overser hverandre når vi møtes, dog har vi ikke kommer nærme hverandre nok til at det blir naturlig å si hei/slå av en prat... Jeg prøver å unngå det uansett, mest fordi jeg ikke vet om han vil ha kontakt utenfor sex eller ikke.

jeg har en liten følelse av at han er interessert, og venninnene mine sier han ofte ser på meg fra avstand. Jeg tør aldri i livet å ta kontakt, men jeg vil prøve å oppføre meg slik at han tar kontakt med meg. Hva kan jeg gjøre?

Anonymkode: 8719b...bc5

Snakk med han, din posesuppe

Anonymkode: 5a978...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...