Gå til innhold

De ubehagelige første-datene med folk fra nettet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på en ubehagelig første-date for litt siden. Først så kommer han bort til meg, og virker veldig usikker ut i blikket og ser seg i alle retninger. Ok, da finner vi en plass å spise sa han. Jeg pleier å være for å gå på tur på første date, for å sitte å spise med en man ikke vet hvordan oppfører seg og kjenner kan bli kleint. Men vi gikk på en kafe. Han var veldig gentle og insisterte på at han skulle spandere på meg. Vi satt oss ned, og han så seg rundt på alle kanter, og virker veldig fjern ut. Begynte å prate litt. Forteller at han er veldig trøtt i dag, og at været var så dårlig at han skulle lagt i sengen istedet. Jeg føler meg så rar. Føler meg helt uinteressant. Han begynner videre å gjespe og gjespe, og så hoster han og hoster iblant. Jeg begynner å tenke: herregud snart løper han vel fra bordet også. Men han prater videre om alt mulig. Sier at han synes at jeg er en utrolig hyggelig person. At jeg virker snill og fornuftig. Plutselig forteller han at han har faktisk vært utro i siste forholdet sitt. Jeg sitter der vet ikke hva jeg skal svare, og sier : jaja, vi er ingen feilfrie. Etterpå så sier han at han ønsker å holde kontakten, og at han liker personligheten min veldig godt. Hører ikke mer ifra han. 

Jeg synes denne daten var klein, men sikkert mange andre som har opplevd enda kleinere førstedater. Ikke lett å vite hvor det er best og mest ubehagelig å treffes første gang. Kanskje det er bedre å gå tur enn å sitte på en kafe med et villt fremmed menneske.. 

Noen som synes at daten min var klein? Og noen som har hatt lignende opplevelser?

Anonymkode: 62b3e...3d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja første dater er kleine, men tror ikke det har noe med det overskriften din "fra nettet" å gjøre. 

Jeg var på en date med en fyr som ca. 5 min ut i samtalen begynner å fortelle om det dårlige forholdet til faren og foreldrenes voldelige ekteskap. Følte meg som en psykolog og bøttet nedpå ølen, for så å si "jaja, det var hyggelig dette men... chao"

Anonymkode: d6b13...a29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare møtt hyggelige, oppegående menn fra nettet. Så de få "førstedatene" jeg har hatt har vært veldig hyggelige. Har møttes både på tur og på restaurant, så jeg tror ikke sted har noe å si, heller personen. Jeg har alltid hatt en god del kontakt med dem før vi møtes da. Luker jo bort en god del rare folk der. Samme hvor kjekke og hyggelige de ser ut på bildene, når man skriver en del med dem kommer det gjerne fram en del ting etter hvert. Og da slipper man å finne ut av det på date. Og i tillegg har jeg sikret at vi har en del felles interesser, noe som gjør det enklere å finne noe å snakke om også.

Anonymkode: aa15a...4d1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bare møtt hyggelige, oppegående menn fra nettet. Så de få "førstedatene" jeg har hatt har vært veldig hyggelige. Har møttes både på tur og på restaurant, så jeg tror ikke sted har noe å si, heller personen. Jeg har alltid hatt en god del kontakt med dem før vi møtes da. Luker jo bort en god del rare folk der. Samme hvor kjekke og hyggelige de ser ut på bildene, når man skriver en del med dem kommer det gjerne fram en del ting etter hvert. Og da slipper man å finne ut av det på date. Og i tillegg har jeg sikret at vi har en del felles interesser, noe som gjør det enklere å finne noe å snakke om også.

Anonymkode: aa15a...4d1

Jeg har hatt kontakt med dem en lang stund på forhånd på nettet. Fikk inntrykk av at de var hyggelige men det var også noe som ga meg feeling om at de var meget sære. Jeg synes de var hyggelige mot meg på treffet, men det var veldig ubehagelig da han ene satt å gjespet og fortalte at han heller skulle lagt i sengen og sovet istedet for å treffe meg.. Men pytt og. Pga at han oppførte seg slik så ble jeg ikke lei meg over at han sluttet å ta kontakt. :) 

Anonymkode: 62b3e...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt kontakt med dem en lang stund på forhånd på nettet. Fikk inntrykk av at de var hyggelige men det var også noe som ga meg feeling om at de var meget sære. Jeg synes de var hyggelige mot meg på treffet, men det var veldig ubehagelig da han ene satt å gjespet og fortalte at han heller skulle lagt i sengen og sovet istedet for å treffe meg.. Men pytt og. Pga at han oppførte seg slik så ble jeg ikke lei meg over at han sluttet å ta kontakt. :) 

Anonymkode: 62b3e...3d4

Han kan ikke ha vært særlig interessert i utgangspunktet, men det kan jo være han sliter med noe. Paranoia?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...