Gå til innhold

Øker jeg sjansene mine hos menn hvis jeg slanker meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det slik at menn flest liker/foretrekker slanke/tynne jenter? Er lei av å være singel, vil jeg øke sjansene mine ved å slanke meg? Vil flere menn finne meg attraktiv da? 

Anonymkode: 01e69...44e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest PseudonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det slik at menn flest liker/foretrekker slanke/tynne jenter? Er lei av å være singel, vil jeg øke sjansene mine ved å slanke meg? Vil flere menn finne meg attraktiv da? 

Hva er din høyde og vekt idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo helt an på. Hvis du er feit, ja. Hvis du er tynn/lubben: Nei.

Hvis du la ut et bilde av kroppen ville det vært lettere å gi fornuftige råd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde omvendt. Fant en mann, og så begynte jeg å slanke meg. Jeg var/er en feiting, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel ja, men det komme jo an på hva BMI du har. Stor forskjell på 30 og 25 f. eks.

Anonymkode: 70134...1a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For de fleste gjelder det å senke krava. Noen har bare helt latterlig krav i forhold til hvordan de selv er. 

Så begynn der, så kan du eventuelt fikse på utseendet om det ikke funker med å by på seg selv. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at menn liker kjøtt,men ikke fett,om du skjønner. Hvisdu allerede er normalvektig tviler jeg på at slanking har noe å si,men er du overvektig, så ja.

Anonymkode: 0e474...9ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 164cm. Hvor lite burde jeg veie for å ha best mulig sjans? 

TS

Anonymkode: 01e69...44e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Well. Jeg har vært singel i 28 år og har BMI på 20. Er til og med bra trent. Så det er ikke done deal akkurat. Men hvis du f.eks. føler selv at du blir mer attraktiv av å slanke deg, kan det selvfølgelig hjelpe på selvtillitten din i sjekkingen/datingen. Og det er vel ikke så dumt? Av mine nærmeste venner er det hun som veier mest som har vært i et stabilt forhold lengst (og hun er STOR altså).

Den siste setningen der har jeg vanskelig for å ta seriøst. Tror du virkelig et nøyaktig tall på vekta kommer til å avgjøre om du får kjæreste eller ikke? Menn forelsker seg i mennesker, ikke kropper.

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalvekt for din høyde er fra 50 til 67 kilo. Med mindre du har veldig mye eller veldig lite muskler er dette en god pekepinn. Ca.midt mellom disse ytterpunktene er sikkert bra.

Anonymkode: 0e474...9ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 164cm. Hvor lite burde jeg veie for å ha best mulig sjans? 

TS

Anonymkode: 01e69...44e

Det er umulig å svare på. Det kommer ann på mannens preferanser, din kroppsbygning og hvor fettet ligger, hvor mye muskler du har (muskler veier mer enn fett). Er du misfornøyd med kroppen din fordi du mener du er feit så får du gå ned i vekt på en sunn måte til du er fornøyd da. Ingen andre her inne kan sitte på et forum å si at du må veie x kg uten å vite noe om fettprosenten din og sånn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veid over 85 kg fra jeg var ungdom og aldri hatt problemer med å få meg kjærester eller dater. Er 168 cm. 

Anonymkode: d8463...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer veldig an på. Jeg tror heller du bør trimme, det gir deg energi som igjen gir deg overskudd. Slik vil du bli enda mer sjarmerende og antall kilo betyr mindre. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Fettet mitt samler seg på magen. 

TS

Anonymkode: 01e69...44e

epleform, noe de fleste forbinder med latskap og dårlig kosthold,
jeg vil ha en partner jeg kan gå i fjellet med, trene med, lage sunn og god mat sammen med.
er langt mer sannsynlig at er slank jente er lik meg selv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes menn som liker overvektige også, tro meg.

Jeg kjenner en mann som liker kraftige damer, men han er kraftig selv også. Han kunne ikke tenke seg ei som var normalvektig eller tynn.

Kanskje for din egen del at du kan gå ned noen kilo, kanskje det styrker selvtilliten din 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, herremann skrev:

epleform, noe de fleste forbinder med latskap og dårlig kosthold,
jeg vil ha en partner jeg kan gå i fjellet med, trene med, lage sunn og god mat sammen med.
er langt mer sannsynlig at er slank jente er lik meg selv.

Det er genetisk hvilken kroppsfasong man har....

Ts, noe sier meg du overhodet ikke er overvektig, siden du aldri oppgir din vekt.

Anonymkode: f1e5a...aeb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er genetisk hvilken kroppsfasong man har....

Ts, noe sier meg du overhodet ikke er overvektig, siden du aldri oppgir din vekt.

Anonymkode: f1e5a...aeb

Så kosthold og fysisk aktivitet har ingeting å si for en persons kroppfasong?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...