Gå til innhold

Hvorfor er Egon så populær?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du lFar lare deg a lese, og lese hele traden og nei du svarte ikke ang hi,men P mitt innlegg. Uten a lese alt jeg har skrevet. 

Innlegget ditt hadde vart gret,hvis du ikke hadde sitert meg, og jeg ser at du glatt hopper innlegg, ikke bare min,men ogsa andre. Jeg gidder ikke diskuterer med folk som ikke leser eller er kun ute etter diskutere.

Anonymkode: dc7ae...b21

Så hissig du skulle være da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Maleficenta skrev:

Så hissig du skulle være da. 

Herregud for ett svar, hvor gammel er du?

14 ar?

Uansett jeg trekker meg laptopten min er odelsgt, og skrive med denne tablet er nesten klin umulig.

Anonymkode: dc7ae...b21

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Herregud for ett svar, hvor gammel er du?

14 ar?

Uansett jeg trekker meg laptopten min er odelsgt, og skrive med denne tablet er nesten klin umulig.

Anonymkode: dc7ae...b21

Nei men jeg fatter ikke hvorfor du blir så sur fordi jeg siterte deg. Skulle tro jeg hadde bedrevet personangrep. Var det såå farlig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Maleficenta skrev:

Nei men jeg fatter ikke hvorfor du blir så sur fordi jeg siterte deg. Skulle tro jeg hadde bedrevet personangrep. Var det såå farlig?

Hva med a svare sporsmalene mine, men siden de ikke var sitert til deg,sa har du vel ikke giddi lest.

Na er det 2 innlegg (1fra meg, 1 fraa

 

Anonymkode: dc7ae...b21

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra en annen annen person som nevner michelini resturanter som har mat til samme pris om egon, hva er ett god resturant til i dine oyne? Siden du mener man betale mye mer pa en god rsturant enn egon?

Anonymkode: dc7ae...b21

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Maleficenta skrev:

Ja men de er jo dyrere

Nei. De er ofte faktisk billigere.

Anonymkode: 3af2d...4b1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31.8.2016 at 19.33, amativeReflection skrev:

Egon er fantastisk, det eneste jeg noen gang har spist der er pizzalunchbuffeten, så hvordan den andre maten er, aner jeg ikke. Den ser kjedelig ut og i det prissegmentet finnes det jo skikkelige restauranter. Fordelene med Egon er ikke maten,

Egon er den eneste restauranten der man kan sitte i skitne treningsklær, bakfull og halveis i søvne og trø i seg ubegrensede mengder med middelmådig pizza. Man slipper bryet med servitører som stiller spørsmål i hytt og pine (irriterende når hodet dundrer), de selger store øl (Rignes hvis jeg husker riktig, går bra med den litt tørre pizzaen), og det er som McDonalds: kom som du er. 

I tillegg slipper man stresset med å følge bordskikk, eller sosiale normer. Hvis man har terrorister kan man la dem løpe fritt rundt mellom bordene, og ingen bryr seg om du bråker eller prøver å kutte tallerkenen med biffkniven. 

Pizzaen er spisende hvis du skyller den ned med generøse mengder øl og utnytter dressingen godt. Jeg synes personlig den rosa er bedre enn den hvite.

Ikke still personalet spørsmål, de er omtrent like nyttig som kundeservicen til DnB.

Takk for advarselen. Jeg er ikke noe særlig glad i andres unger, særlig ikke sånne som får frie tøyler ute blant folk. Så da fortsetter jeg å styre unna Egon ;) 

Anonymkode: 31f60...a0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Maleficenta skrev:

Ja men de er jo dyrere

Absolutt ikke. I andre etagen på Credo (Jossa), som er meget velkjent i Trondheim får du dagens kjøtt/fisk til 205 kroner, eller delemeny til 300 kr pr pers (3-retter). Billigere enn Egon, og større fokus på gode lokale råvarer enn Egon. Samme uformelle stemning.

Anonymkode: ca372...477

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Arabella skrev:

Hvor er dette?

Antar det er Egon på kjøpesenteret Byporten i Oslo. Ligger like ved Oslo S.

Anonymkode: b4e86...123

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at frokostbufeen på Egon, Byporten var elendig! Frokosten var inkludert da vi overnattet på Scandic hotellet rett ved. Er vel blant den dårligste "hotell-frokosten" vi har fått. Dårlig utvalg, juicemaskinen fungerte ikke, kaffe med lite smak, osv. Ble positivt overrasket over servicen da, hadde ikke trodd at Egon-ansatte skulle være så service-innstilt.

Anonymkode: f1a81...702

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, Maleficenta skrev:

Ja men de er jo dyrere

De er jo ikke det, det er jo nettopp det som er tingen. Jeg kan komme på mange steder som er samme pris eller rimeligere enn Egon, men holder langt høyere kvalitet. Tidligere ble Ekebergrestauranten i Oslo nevnt. I Trondheim kan jeg komme på AiSuma, Jossa, Nyfiken og Troll sån på rappen. Tror nok det bunner mest i uvitenhet når folk tror det er billig på Egon.

Anonymkode: c309c...00f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2.9.2016 at 17.23, Emera skrev:

Jeg fikk et uforglemmelig omelettmåltid på Egon for en stund siden. Og det er ikke på den positive måten. Omeletten var som gummi, og salaten var tørr, revet hodekål uten noen form for dressing. Uspiselig.

Jeg har også spist lunsjrett med egg, bacon og tomatbønner. Det som dominerte tallerkenen var et BERG av tørr, smakløs pommes frites. Aldri mer.

Skulle ikke forundre meg om at de bruker eggepulver, og ikke skikkelige egg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med at "du kan komme som du er" er overhodet ikke nokk til å kvalifiseres som et bra spisested i mitt kriterie. Så slapp og useriøs i evalueringen er jeg ikke

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 8/31/2016 at 19.49, AnonymBruker skrev:

Egon er kjempepopulær fordi man får gode, basice retter! Man får biff, laks, pizza, kyllingsalat, blt sandwich osv. Ja, man kan sikkert gå på en vietnamesisk til samme prisen, men poenget er at folk ikke vil ha vietnamesisk! De vil ikke ha eksotisk, spicey, nye smaker.. De vil ha en kremet fiskesuppe til forrett, en bakt potet til hovedrett og et stykke preokake til dessert. På Egon får man heller ikke alt slags dilldall i tillegg, man får det man bestiller. Feks ikke rare pureer, grønnsaker osv. Dessuten kan man velge tilbehør selv, vil man ha fløtegratinerte poteter, french fries, råstekte poteter eller bakt potet? Her får man noe safe, noe man liker. Jeg syns ikke Egon er verdens beste restaurant, akkuratt.. Men jeg har hatt mange gode måltider der likevel :) 

Anonymkode: f2367...53b

Alle disse rettene får man på andre restauranter også, i MYE bedre kvalitet. Problemet mitt med Egon er ikke utvalget, men kvaliteten på råvarene og tilberedningen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg skrev en tråd om Egon selv, for rundt et år siden (husker ikke om jeg skrev den anonymt eller om det var på kvinneguiden i det hele tatt, mulig det bare var et svar til en annen tråd) hvor jeg da ikke kunne forstå hva folk liker med Egon. Syns servicen der er dårlig, maten er ekkel, vassen og usmakelig, og prisene er så sykt stive.  
Fikk SÅ mye tyn og kritikk for det jeg skrev, folk var helt i mot meg og kunne ikke skjønne hvorfor jeg ikke likte Egon... Jeg hadde nok bare hatt uflaks, og prisene var jo "ikke så galt da..." :dry:

Dessuten er det så latterlig at man ikke skal få lov å bestille seg en barnemeny uten å være under 12 år? Hvis jeg ikke er så sulten, må jeg likevel kjøpe en større porsjon, og betale mer - og mer mat går i søpla... 

 

Egon er fælt. 

Anonymkode: 1749c...a67

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig begeistret for Egon før. Men er det ikke nå lenger. Jeg synes maten er ganske dyr og at maten er ikke så kjempespennende lenger. Men før elsket jeg Egon. Jeg kan gå på Egon den dag i dag og. Den er jo litt intim og koselig med tanke på lokalene, men jeg er ikke så fantastisk imponert over maten der lenger. Fins så mange andre alternativer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...