Gå til innhold

Har ikke fått barnetrygd på 2 måneder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS her: Har snakket med NAV og det har nå ordnet seg :)  Det var ved en tilfeldighet at jeg oppdaget at jeg ikke hadde fått barnetrygden. Har ikke kjempegod råd (altså i overflod), men nok til at vi klarer oss og at de 970 kr per barn kan gå på hver av barna sine kontoer. Føler egentlig ikke for å unnskylde meg selv siden man faktisk ikke kan gi fra seg barnetrygden heller. Skulle jeg heller gitt det til noen andre i Norge som trenger pengene mer? Da er jeg såpass egoistisk at jeg ønsker å sikre barna mine først (i tillegg til at jeg støtter andre veldedige organisasjoner). 

Anonymkode: f8dfc...999

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Batteri skrev:

For et kvalmt svar. Evner du ikke i all din overflod å innse at andre kanskje har det litt strammere økonomisk enn deg selv? Økonomien kan være så "ordnet" som bare det selv om inntekten er lav.

 

Skjerp deg.

Det fru Uperfekt skriver er jo sant! Jeg vil ikke akkurat kalle det ordnet økonomi når man ikke får regnskapet til å gå rundt. Det er mer kvalmende å be noen at de må skjerpe seg. 

Anonymkode: 7b7c0...51d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Batteri skrev:

For et kvalmt svar. Evner du ikke i all din overflod å innse at andre kanskje har det litt strammere økonomisk enn deg selv? Økonomien kan være så "ordnet" som bare det selv om inntekten er lav.

 

Skjerp deg.

Jo har som jeg har nevnt i andre tråder levd under fattigdoms grensen i en periode av livet mitt så vet at det er mange som har dårlig råd. 

Men selv da hadde jeg såpass ordnet økonomi at jeg klarte å gå med ett lite overskudd hver mnd.

 

Endret av Fru Uperfekt
.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det fru Uperfekt skriver er jo sant! Jeg vil ikke akkurat kalle det ordnet økonomi når man ikke får regnskapet til å gå rundt. Det er mer kvalmende å be noen at de må skjerpe seg. 

Anonymkode: 7b7c0...51d

Tusen takk for støtten 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...