Gå til innhold

Fy faen så mange hjernedøde idioter det finnes på veiene!!

Gjest Klopp

Anbefalte innlegg

Hva faen skal sånne tullinger med bil? I dag når jeg kjørte barna til ei venninne av meg på skolen (jeg var så snill og ville hjelpe henne med det for hun skulle til lege) så holdt vi på å bli påkjørt av et kvinnemenneske som ikke gadd å holde vikeplikten sin!! Jeg måtte bråbremse. Gjett om jeg tuta på henne! Tok faktisk nummeret også. Så litt av dama og det så ut som hun var mellom 20-30 år. Ung. Går det an å glemme vikeplikten?! Det må gå an å bruke hjernen! Det finnes faktisk barn i bilene som dere kan krasje i! Heldigvis gikk det bra og jeg reagerte rask. 

Så har vi de her som kjører i sneglefart. Langt under fartsgrensen. Kjører forbi busslommene i stedet for å kjøre innpå å slippe forbi. På motorveiene legger de seg overalt så det blir umulig å kjøre forbi de. De kjører på rekke de her trege folka! 

Så har vi råkjørere! Som kjører forbi hvor som helst. Til og med i svinger. Selv om dere vil krasje å dø, så tenk på de uskyldige liva du tar når du kjører inn i andre biler i full fart. 

Jeg er så drittlei folk som ikke kan kjøre!!! Få lappen bort fra de så veiene kan bli tryggere! 

Er dere ikke enig? Kan ikke ha en gjeng med tullete høns på veiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her jeg bor for øyeblikket er det ufattelig mange dårlige bilister. Hver dag er det flere som glemmer å bruke blinkelys, glemmer å slå av blinkelys, glemmer totalt av vikeplikten, tar forbikjøringer i svinger

Dette blir vanskelig å tro, men det skjedde faktisk. Vi kom til en rundkjøring, og midt i rundkjøringen stoppet det en bil. Ut av bilen kom det en kvinne som begynte å gå fra bil til bil. Så ut som hun spurte om noe, men jeg vet ikke hva. Vi sto der i fem minutter, i RUNDKJØRINGA mens hun gikk og surret på veien... Helt utrolig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

kvinnfolk bak rattet vettu

Anonymkode: 3ab68...1c5

Ja finnes både kvinnelige og mannlige idioter bak rattet. Som oftest mannlige råkjørere. Eller rettere sagt. Guttunger som tror de er kule! 

50 minutter siden, ispinne skrev:

Her jeg bor for øyeblikket er det ufattelig mange dårlige bilister. Hver dag er det flere som glemmer å bruke blinkelys, glemmer å slå av blinkelys, glemmer totalt av vikeplikten, tar forbikjøringer i svinger

Dette blir vanskelig å tro, men det skjedde faktisk. Vi kom til en rundkjøring, og midt i rundkjøringen stoppet det en bil. Ut av bilen kom det en kvinne som begynte å gå fra bil til bil. Så ut som hun spurte om noe, men jeg vet ikke hva. Vi sto der i fem minutter, i RUNDKJØRINGA mens hun gikk og surret på veien... Helt utrolig.

At det går an! Blir så forbanna på folk som skaper farlig situasjoner for andre uskyldige folk! Det der burde være grunn nok til å ta lappen fra kvinnen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

kvinnfolk bak rattet vettu

Anonymkode: 3ab68...1c5

Hæ?

Anonymkode: c6c23...aa5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig angående det med vikeplikten, kan ikke skjønne at de som ikke kan vikeplikten skal ha noe som helst på veien å gjøre. 

Har vært i mange nestenulykker, og felles for dem alle er at jeg kjører på forkjørsveien, og de kommer innpå. Frister å bare la det skje en dag, så kanskje dem lærer, men kjører stort sett med datteren min i bilen. 

Prata med noen om detta, og han nevnte noe om at han hadde lest at noen hadde kommet med forslag om at får man feil på vikepliktspørsmål på teorien så er det automatisk stryk. Det eneste jeg greide å tenke da, var at sånn burde det være. 

Idag så jeg noe jeg ble veldig forbanna av og. Kjørte bak en bil, og så at ungen i bilen bevegde seg rundt omkring i hele bilen, mens dem kjørte. Angrer på at jeg ikke gjorde noe med det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belle âme
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?

Anonymkode: c6c23...aa5

Han meiner at kvinnfolk er dårlige sjåfører.

Mannfolk bak tastaturet vettu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Faria skrev:

Er så enig angående det med vikeplikten, kan ikke skjønne at de som ikke kan vikeplikten skal ha noe som helst på veien å gjøre. 

Har vært i mange nestenulykker, og felles for dem alle er at jeg kjører på forkjørsveien, og de kommer innpå. Frister å bare la det skje en dag, så kanskje dem lærer, men kjører stort sett med datteren min i bilen. 

Prata med noen om detta, og han nevnte noe om at han hadde lest at noen hadde kommet med forslag om at får man feil på vikepliktspørsmål på teorien så er det automatisk stryk. Det eneste jeg greide å tenke da, var at sånn burde det være. 

Idag så jeg noe jeg ble veldig forbanna av og. Kjørte bak en bil, og så at ungen i bilen bevegde seg rundt omkring i hele bilen, mens dem kjørte. Angrer på at jeg ikke gjorde noe med det. 

Der jeg bor kommer jeg ut på hovedveien slik at de har vikeplikt for meg. Veien er oversiktlig, man ser krysset på laaang avstand og det er ingen grunn til å ikke bremse ned bortsett fra at man ikke bryr seg eller ikke veit hva man driver med. Har flere ganger tenkt at jeg bare skal "la det stå til", for å gi dem en lekse, men har oftest barn i bilen og "dessverre" for god reaksjon til at jeg ikke kan la være å stoppe.. Har hatt folk som har bråbremset og tutet og vist fingeren til meg også, når de kommer i "hundre" og jeg allerede er halvveis ute i veien..

Har hatt én kræsj på 15 år, der han som kjørte på meg brøt sin vikeplikt (ut av parkeringsplass, ikke noen tvil da det kun er parkering på hele området). Han ante ikke en gang at han hadde vikeplikt, for "han kom jo fra min høyre". Og en nestenulykke der ei ung jente kjørte ut fra en busslomme uten en gang å blinke (hun blinket til høyre mens hun sto i busslommen, slo av blinklyset og dro ut). Klarte å stoppe "heldigvis"..

:angry:

Anonymkode: e1509...a43

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken venniner vil etterlate barna til en sånn hissigpropp? Busted! Mener du har skrevet nok om udugelige kvinnfolk i trådene dine :fnise: 

Anonymkode: b5fe8...1c3

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Klopp skrev:

Hva faen skal sånne tullinger med bil? I dag når jeg kjørte barna til ei venninne av meg på skolen (jeg var så snill og ville hjelpe henne med det for hun skulle til lege) så holdt vi på å bli påkjørt av et kvinnemenneske som ikke gadd å holde vikeplikten sin!! Jeg måtte bråbremse. Gjett om jeg tuta på henne! Tok faktisk nummeret også. Så litt av dama og det så ut som hun var mellom 20-30 år. Ung. Går det an å glemme vikeplikten?! Det må gå an å bruke hjernen! Det finnes faktisk barn i bilene som dere kan krasje i! Heldigvis gikk det bra og jeg reagerte rask. 

Så har vi de her som kjører i sneglefart. Langt under fartsgrensen. Kjører forbi busslommene i stedet for å kjøre innpå å slippe forbi. På motorveiene legger de seg overalt så det blir umulig å kjøre forbi de. De kjører på rekke de her trege folka! 

Så har vi råkjørere! Som kjører forbi hvor som helst. Til og med i svinger. Selv om dere vil krasje å dø, så tenk på de uskyldige liva du tar når du kjører inn i andre biler i full fart. 

Jeg er så drittlei folk som ikke kan kjøre!!! Få lappen bort fra de så veiene kan bli tryggere! 

De er der hele tiden, de blir bare så vanvittig synlige i trafikken. :-) Hvis det kan gi deg et tilfredstillende svar ...

Anonymkode: 95e6b...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig her. Vi har masse folk som slipper av barna sine i et kryss til E16 - fordi de skal den veien likevel. At det er masse trafikk der og andre skal videre? Næ, ikke relevant. Blinklys bruker de færreste her. Europaveien har lenge vært omtalt som "dødsveien" av pressen, og nå har også flere lokale begynt å kjøre utrolig sent. Turistene? Holder forbausende ofte 40-50km/t på en vei som er regulert til 70-80. Det er også mange typiske "kjerringer", dessverre, som mister fart eller direkte bremser i svinger, oppoverbakker, tunnelmunninger eller når det kommer folk - spesielt lastebiler - imot. Alt dette før vi i det hele tatt tar opp temaet lyspærer, der 1 av 10 biler har ødelagt lys og 1 av 5 kjører med både tåkelys og kjørelys på, noe som av opplagte grunner er ulovlig...sukk!

Anonymkode: 258a7...c72

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

her jeg bor er det slik: Nå er JEG på veien og da bestemmer JEG hvilke regler som gjelder. 

Jeg sitter daglig å irriterer meg over folk som ikke kjører etter reglene på veien og skaper farlige situasjoner, jeg sier høyt forbanna idiot og får alltid beskjed av medpassasjer på 10 år, du mamma prøv å roe deg litt da. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, tdm900 skrev:

Idioter i trafikken er ganske likt fordelt på begge kjønn!😡

Ja, helt klart. Jeg har kjørt bil i flere tiår og har aldri noensinne forårsaket en ulykke eller nestenulykke. I går opplevde jeg to ganger med bare et par timers mellomrom at biler ignorerte vikeplikten, gasset på og kjørte rett ut fra parkeringen til nærbutikken selv om de må ha sett at jeg var farlig nær. Hadde jeg ikke bråbremset hadde jeg smelt rett inn i dem. Menn begge to, godt voksne også. Akkurat den typen stunts ser det ut som det er flest menn som foretar, det og idiotisk vågale forbikjøringer. Kvinner har det med å være uoppmerksomme og ikke følge godt nok med på hva bilen foran gjør. Det er nesten alltid en kvinne bak rattet når jeg hører bråbremsing bak meg etter at jeg har blinket en stund og begynt å bremse ned.

Det er en del sjåfører som ikke burde sittet bak et ratt. tilbake. Vi burde hatt en ordning med ny førerprøve etter et visst antall år, for det ser ut som enkelte har glemt det meste av det de en gang lærte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, antbug skrev:

Ja, helt klart. Jeg har kjørt bil i flere tiår og har aldri noensinne forårsaket en ulykke eller nestenulykke. I går opplevde jeg to ganger med bare et par timers mellomrom at biler ignorerte vikeplikten, gasset på og kjørte rett ut fra parkeringen til nærbutikken selv om de må ha sett at jeg var farlig nær. Hadde jeg ikke bråbremset hadde jeg smelt rett inn i dem. Menn begge to, godt voksne også. Akkurat den typen stunts ser det ut som det er flest menn som foretar, det og idiotisk vågale forbikjøringer. Kvinner har det med å være uoppmerksomme og ikke følge godt nok med på hva bilen foran gjør. Det er nesten alltid en kvinne bak rattet når jeg hører bråbremsing bak meg etter at jeg har blinket en stund og begynt å bremse ned.

Det er en del sjåfører som ikke burde sittet bak et ratt. tilbake. Vi burde hatt en ordning med ny førerprøve etter et visst antall år, for det ser ut som enkelte har glemt det meste av det de en gang lærte.

Helt enig i det du sier, har og kjørt bil omtrent like lenge. Har og vært en del utenfor landegrensene og kjørt, da på mc. Og en kort oppsummering av de landene jeg har ferdes i, er Norge det desidert værste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som kommenterer ytringer av denne typen med uttalelser som "jeg har aldri kræsjet", "jeg bruker alltid blinklys", "jeg passer alltid på vikeplikten min", "jeg kjører alltid som om andre var idioter" er sannsynligvis like idioter i trafikken som alle andre fra tid til annen. Mennesker har bare en utrolig evne til å se andres feil bedre enn sine egne. Spesielt i trafikken!

Det siste der er kanskje ikke så rart, siden man ser jo kun andres feil utenfra, ikke sine egne, og får dermed ikke sett hvordan egen kjøremåte skaper irritasjon og sinne for sine medtrafikanter.

Har drøssevis av eksempler på å ha kjørt med selvutnevnte "perfekte" bilførere - der har null eller lite forhold til f.eks høyreregelen, bruker "alltid" blinklys - men så sent at det ikke har noe praktisk nytte for seg, ingen forhold til egen plassering og andre trafikanter som dermed må "redde" dem (dette legger de selvfølgelig ikke merke til selv) osv osv.

Fatter ikke hvorfor folk legger lista så lavt for å kalle andre idioter - når de sannsynligvis er idioter selv. Det blir veldig ironisk.

Eneste jeg syntes man kan kalle idioter er folk som med vilje og viten trår over grenser der de skjønner, eller burde skjønne, at de utsetter seg selv og andre for fare.

Anonymkode: 047df...044

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Den 30.8.2016 at 17.56, Klopp skrev:

Dersom du er like hissig i trafikken som du er her så er du et like stort problem. Du kjører bedre når du er rolig og avbalansert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i et boligfelt, og når jeg kjører ut fra boligfeltet og ut til veien, da har møtende trafikk vikeplikt. Det er det INGEN som overholder, de kjører uansett. Blir så oppgitt.

Er helt på sin plass at feiler man på vikeplikt under oppkjøring stryker man. Veldig rart at folk alikevel bryter den så ofte, de kan den jo åpenbart siden de har lappen. Det gjør det enda verre.

Det som gjør meg alikevel mest sint er stygge forbikjøringer. Jeg bor på bygda og har sett så mange stygge tilfeller av det. En gang gikk det nesten galt, da en på død og liv skulle kjøre forbi i en skarp sving. Det kom møtende trafikk og det var så vidt det ikke ble frontkollisjon. Er livredd for at det skal komme en dag hvor jeg møter en sånn livsfarlig sjåfør i en sving.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff akk ja, alle disse rørlegger-, snekkerbilene og taxier som kjører langt under fartsgrensen i venstre felt. De ser ikke engang i speilet at de har laget et tog av bilder bak seg. Man tørr jo ikke kjøre forbi dem i høyre felt engang fordi de ser jo ikke i speilet og ikke sjekker de døvinkelen. 

Slike bilister må fjernes fra trafikken. Ser det hver dag og jeg er mektig lei av at det er så stort sprik mellom nivået på sjåfører. Jeg måtte lære masse helt 100% fra kjørelæreren min, og det er umulig å glemme det jeg lærte. Men ser jo at andre ikke har fått samme opplæringen.

Anonymkode: 6e3f9...af8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9/1/2016 at 8.43, AnonymBruker skrev:

Er helt enig her. Vi har masse folk som slipper av barna sine i et kryss til E16 - fordi de skal den veien likevel. At det er masse trafikk der og andre skal videre? Næ, ikke relevant. Blinklys bruker de færreste her. Europaveien har lenge vært omtalt som "dødsveien" av pressen, og nå har også flere lokale begynt å kjøre utrolig sent. Turistene? Holder forbausende ofte 40-50km/t på en vei som er regulert til 70-80. Det er også mange typiske "kjerringer", dessverre, som mister fart eller direkte bremser i svinger, oppoverbakker, tunnelmunninger eller når det kommer folk - spesielt lastebiler - imot. Alt dette før vi i det hele tatt tar opp temaet lyspærer, der 1 av 10 biler har ødelagt lys og 1 av 5 kjører med både tåkelys og kjørelys på, noe som av opplagte grunner er ulovlig...sukk!

Anonymkode: 258a7...c72

Hahaha, kjenner igjen det du snakker om. Det er mange som rett og slett ikke skulle fått bilsertifikatet! Lurer på hvem som gav det til dem! Noen må jo stå ansvarlig... gud bedres.

Anonymkode: 6e3f9...af8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...