Gå til innhold

Dere (normale) jenter på 165-167cm, hvor mye veier dere?


Teardrop

Anbefalte innlegg

Jeg er 164 høy, og veier 85 kg, etter en del år med mye skader, sykdom og mye medisiner.

Skal ned til ca 55 kg, som var trivselsvekta før jeg ble syk.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er Ts så flau at hun ikke tørr å svare på noen av de utallige svarene hun har fått? 

Anonymkode: 14640...b4b

Det håper jeg at hun er. Kanskje vi finner henne i skammekroken? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 165 høy og veier 56-57 kg. Veldig fornøyd med kroppen min :)

Anonymkode: 7a713...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

165 cm, veier 55-57 kilo. Har veid det samme siden ungdomskolen, tydelig at det er dette trivselsvekta for kroppen min.

Endret av miaw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

167 / 50 Veldig fornøyd med kroppen min, og får alltid komplimenter 

Anonymkode: 10944...4d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, rart. Når jeg taster inn 165, og 50 kg, så får jeg en BMI på 18. alt under 18.5 anses som undervektig, og er slik sett heller ikke normalt, eller sunt, om vi kun skal se BMI? 

Anonymkode: 1b96e...00b

Tja...ganske mye sunnere enn sykelig fedme. Du har rett i at det er ca. 0.4 kg under normal vekt, men det er jo uansett ganske mye sunnere enn aa vaere 20 kg overvektig. Alt er relativt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30. august 2016 at 23.21, AnonymBruker skrev:

Enig. Ikke kult å mobbe andres vekt og si at de ikke er ekte kvinner bare fordi de er naturlig tynne! !!! Faktisk har sånne som deg gitt meg sosial angst og jeg har ikke vært på stranden eller treningssenter på 6 år fordi jeg er så tynn og folk har påpekt det med hat. Bare til butikken syns jeg er vanskelig å gå til og da går jeg med dobble gensre og vide bukser for at ingen skal mobbe meg for vekta mi. Shorts ser man meg aldri i etter jeg ble mobbet for å være strekmann(kvinne ) og stankelben 

Anonymkode: 934a8...1f6

Må bare fortelle om en sånn historie-fra-virkeligheten-sak jeg leste for mange år siden og ikke glemmer. Det var skrevet av en som følte seg som deg. Helt til hun traff en mann og hun litt pinlig berørt ble naken med han. Han var helt fra seg over hvor flott hun var. Han mente hun var som en gaselle! Han fikk henne til å føle seg vakker og sexy for første gang i livet og se på seg selv med et nytt blikk! Jeg syntes det var så fint! Så klart en som liker frodige damer synes tynne jenter er tynne, men noen elsker det! Det går begge veier, men det er liksom mer lovlig å elske overvektige enn undervektige! Men alt er normalt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.8.2016 at 13.50, Teardrop skrev:

Jeg er jente å 30 år. Veier 83kg og er 166 høy. Har brede skuldre og hofter uten at dette har med fett å gjøre.
Jeg prøver å gå ned litt. Har allerede gått ned 3kg siden sommerferien.
Selvom det er "for mye" etter BMI, tror selv jeg vil føle meg bra et sted mellom 70-75kg.

Hva veier du som er mellom 165-166 høy? Og hvilken vekt føler du deg vel på?
Altså, er du denne høyden å veier 50kg, er er ikke intr i ditt svar, da det er helseskadelig og ikke minst stygt da dere mister absolutt alt av kvinnelige former..... :/

Altså...den var drøy. Jeg er 165 cm høy. Jeg nærmer meg 50 år, veier 57 kg, og er fornøyd med det. Da jeg var ung veide jeg stort sett 48 kg. Jeg spiste akkurat det som passet meg, og mer til, og vartil tider fortvilet for at jeg ikke greide å gå opp i vekt. Kroppen min bare ville veie 48 kg. Så lenge man lever sunt og spiser som man skal, så er det ikke helseskadelig å veie såpass lite. Noen bare er sånn. Hadde jeg vært 20 år i dag, og lest det du skriver her, så hadde jeg blitt skikkelig lei meg. Nei, jeg hadde ikke mye kvinnelige former, men jeg så heldigvis ikke på kroppen min som stygg likevel. Kanskje begynne å tenke seg litt om før man poster?

Anonymkode: 37f23...de8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 169 og veier 88 kilo nå som høygravid. Veide 62 før graviditet. Trivdes på den vekta!

Anonymkode: 87fc6...028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...