Gå til innhold

Lyster så innmari på andre menn...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enten det ellers er de så ekkel at de ser ut som menn.

Anonymkode: cc2ba...0f9

Ja, for menn flest ser veldig ekle ut, helt enig :fnise: Det trengs flere pene menn!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vi to beveger oss jo tydeligvis på ulik frekvens, så hvorfor du stadig skal diskutere med meg er nå en gåte. Jeg har argumentene inne, men du tar de ikke, og jeg har bare ikke mulighet til å forklare ting flere ganger.

Jeg satser på at de fleste klarer å forstå at jeg sammenligner lyster med lyster og gjerninger med gjerninger, ikke lyster (homofili) med gjerninger (utroskap) som du hele veien drar det ned til.

Anonymkode: 0450a...b9d

Du sammenliknet en fobi med en tilsynelatende annen. 

Du sammenliknet homofobi/skaphomser med utrofobi/utro mennesker. 

Det er ikke så farlig, jeg er uenig med deg, og du med meg. Jeg tror ikke de som ytrer mest motvilje mot utroskap er de som lettest kan finne på å være utro. Noen, kanskje. Og andre kan hate det fordi de er utsatt for det, og det har satt sine spor i dem.

 

Homofober hater fordi de ikke forstår. 

Homser kan ikke skade meg, men det kan utroskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cronosgjesten skrev:

Homser kan ikke skade meg, men det kan utroskap.

Homofile som er inni skapet og dermed blir bitre på verden kan skade deg. Det er mitt poeng uansett hvor ofte du vrir det tilbake til feil. Vi er ikke uenige, det finner vi først ut om vi er når du forstår sammenligningen min.

Anonymkode: 0450a...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Homofile som er inni skapet og dermed blir bitre på verden kan skade deg. Det er mitt poeng uansett hvor ofte du vrir det tilbake til feil. Vi er ikke uenige, det finner vi først ut om vi er når du forstår sammenligningen min.

Anonymkode: 0450a...b9d

Jeg mener at de ikke kan det, fordi de ikke har hjertet mitt. Kanskje en kompis som er skaphomse blir til en bitter person pga det, men han kan fremdeles ikke skade meg. Han kan selvsagt være ivrig jeger, og ta med rifla si og skyte meg, eller ivrig bokser, og slå meg ned, men nå er det ikke sånn skading jeg snakker om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Jeg mener at de ikke kan det, fordi de ikke har hjertet mitt. Kanskje en kompis som er skaphomse blir til en bitter person pga det, men han kan fremdeles ikke skade meg. Han kan selvsagt være ivrig jeger, og ta med rifla si og skyte meg, eller ivrig bokser, og slå meg ned, men nå er det ikke sånn skading jeg snakker om. 

Det vet jo ikke du om de har. Dersom du er sammen med en dame over 20 år og hun ikke egentlig tenner på deg og du tenker at det er deg det er noe galt med, men først etter 20 år kommer det frem at hun er homofil, vil du da si at det ikke er til skade for deg?

Anonymkode: 0450a...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Jeg mener at de ikke kan det, fordi de ikke har hjertet mitt. Kanskje en kompis som er skaphomse blir til en bitter person pga det, men han kan fremdeles ikke skade meg. Han kan selvsagt være ivrig jeger, og ta med rifla si og skyte meg, eller ivrig bokser, og slå meg ned, men nå er det ikke sånn skading jeg snakker om. 

Eller de går amok og skyter vilt rundt seg og dreper ungdom på en homsebar, er det heller ikke like skadelig som utroskap?

Anonymkode: 0450a...b9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eller de går amok og skyter vilt rundt seg og dreper ungdom på en homsebar, er det heller ikke like skadelig som utroskap?

Anonymkode: 0450a...b9d

Tenker du at det skjer med samme frekvens som utroskap? Flere ganger hver dag?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det vet jo ikke du om de har. Dersom du er sammen med en dame over 20 år og hun ikke egentlig tenner på deg og du tenker at det er deg det er noe galt med, men først etter 20 år kommer det frem at hun er homofil, vil du da si at det ikke er til skade for deg?

Anonymkode: 0450a...b9d

Hvis hun i tillegg i alle disse årene er skikkelig homofob, henger argumentet ditt på greip, ja. Tror du dette er noe som hender ofte, sammenliknet med utroskap?

 

Herregud, kom med noen argumenter som henger på greip i det virkelige liv, selv om vi diskuterer på Internett!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cronosgjesten skrev:

Tenker du at det skjer med samme frekvens som utroskap? Flere ganger hver dag?

Et øyeblikk siden, Cronosgjesten skrev:

Hvis hun i tillegg i alle disse årene er skikkelig homofob, henger argumentet ditt på greip, ja. Tror du dette er noe som hender ofte, sammenliknet med utroskap?

 

Herregud, kom med noen argumenter som henger på greip i det virkelige liv, selv om vi diskuterer på Internett!

Til begge dine spørsmål; Ja, jeg tror så absolut det er sammenlignbart og vel så det.

Men vet du hva? Jeg føler vi beveger oss så langt utenfor temaet nå at det ikke er noen glede å fortsette. Jeg har forsøkt å hjelpe trådstarter, jeg har sagt mot alle de som vil inn og kaste skam, men jeg orker ikke kverulering.

Anonymkode: 0450a...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til begge dine spørsmål; Ja, jeg tror så absolut det er sammenlignbart og vel så det.

Men vet du hva? Jeg føler vi beveger oss så langt utenfor temaet nå at det ikke er noen glede å fortsette. Jeg har forsøkt å hjelpe trådstarter, jeg har sagt mot alle de som vil inn og kaste skam, men jeg orker ikke kverulering.

Anonymkode: 0450a...b9d

Jeg har da ikke kastet skam 😂

Jeg har bedt henne gjøre det rette hvis ikke nåværende situasjon er gjennomførbar. Det at begge vi har en ide som sikkert er fin inni hodet, men ikke er helt patent når den kommer ut, er en ærlig sak. At du velger å mene at du sitter med fasiten, og jeg kverulerer, får vi bare leve godt med. I kveld skal jeg kose meg med kjæresten min, som jeg aldri vil være utro mot, til tross for at jeg uke følge din logikk, siden jeg hater utroskap, er kandidat for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Jeg har da ikke kastet skam 😂

Nei, det har du ikke. Men alt her i verden dreier seg ikke om deg vet du. Det finnes andre som gjør det.

4 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Jeg har bedt henne gjøre det rette hvis ikke nåværende situasjon er gjennomførbar. Det at begge vi har en ide som sikkert er fin inni hodet, men ikke er helt patent når den kommer ut, er en ærlig sak. At du velger å mene at du sitter med fasiten, og jeg kverulerer, får vi bare leve godt med. I kveld skal jeg kose meg med kjæresten min, som jeg aldri vil være utro mot, til tross for at jeg uke følge din logikk, siden jeg hater utroskap, er kandidat for

Og jeg har bedt henne å sjekke om situasjonen er mulig å løse uten at hun trenger å gå til det drastiske steget det er å forkaste mann og familie, altså uten at hun trenger å være utro eller å gjøre det slutt.

Anonymkode: 0450a...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det har du ikke. Men alt her i verden dreier seg ikke om deg vet du. Det finnes andre som gjør det.

Og jeg har bedt henne å sjekke om situasjonen er mulig å løse uten at hun trenger å gå til det drastiske steget det er å forkaste mann og familie, altså uten at hun trenger å være utro eller å gjøre det slutt.

Anonymkode: 0450a...b9d

Men det er jo meg du diskuterer meg 😂Ikke de som kaster skam! Du er så oppsatt på at den homofob-analogien din holder vann at du bruker båndbredde på den. Den er ubrukelig. Homofober er enten menn som har lyst på andre menn, og lider under det,eller frastøtes av tanken på det. De som roper høyt mot utroskap, har egentlig lyst til å være det selv, men skjuler det, og lider under det??? Hører du ikke selv av det høres veldig rart ut? Det er mindre stigmatisert å være utro enn homo, så hvorfor skulle mennesker undertrykke den følelsen, hvis de innerst inne så gjerne vil? Det høres helt idiotisk ut for meg. 

Jeg håper TS finner ut av det, men beholder integritet og ærlighet i prosessen. En skilsmisse er tung, men alle overlever. En skilsmisse på grunn av utroskap går utover flere generasjoner i to familier når det er barn med i bildet. Man kan bruke vett og forstand, og ikke brenne broer selv om man vil ha noe annet enn det man har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8/28/2016 at 18.16, AnonymBruker skrev:

Mener du mens jeg er i ekteskapet? Da er det jo ren og skjær utroskap... Noe som frister noe innmari, får jo da i pose og sekk, men som ikke føles okey ovenfor mannen... Bør jo avslutte først. Men da mister jeg han! Hvorfor finnes ikke jatakk begge deler??  Ts

Anonymkode: 974c8...c1b

Tillater du at han har sex med andre? Swinging, åpent forhold, trekant osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Men det er jo meg du diskuterer meg 😂

Ja, det er det visst. Og derfor ønsker jeg å gi meg.

Nei, jeg synes aldeles ikke at fortrengning, som er et anerkjent psykologisk begrep, høres dumt ut som årsaksforklaring til hvorfor mennesker oppfører seg svært dumt https://snl.no/fortrengning%252Fpsykologi

Anonymkode: 0450a...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er det visst. Og derfor ønsker jeg å gi meg.

Nei, jeg synes aldeles ikke at fortrengning, som er et anerkjent psykologisk begrep, høres dumt ut som årsaksforklaring til hvorfor mennesker oppfører seg svært dumt https://snl.no/fortrengning%252Fpsykologi

Anonymkode: 0450a...b9d

Jeg setter bare en prikk her:

.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 28. august 2016 at 18.54, AnonymBruker skrev:

Seksualdriften (om du virkelig har høy) er sterkere enn samvittigheten.

Anonymkode: e5e97...4d2

Snakk for deg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge de du møter er bare for å ha sex og du møter dem, ikke ha nærkontakt med klær på også hopper du i dusjen etter det er gjort, ikke ha passord på mobilen men Alltid fjern meldinger/logg.

Jeg er en gutt som elsker dama si, men jeg har ett problem i huet (seksuelt frustrert) og jeg trenger andre kvinner, for samvittighetsdelen så tenker jeg det er bedre sånn en før ( har mye mer energi å gi til familien og er mindre hårsår dvs mindre unødvendige og til tiders store krangel iver bagateller). Jeg har drevet  sånn i 3 år og selvom kona beskymrer seg fordi hun veit hvor "sulten" jeg er så veit jeg hun ikke har en anelse. 

 

MEN, prat først om fantasier med typen se om dere kan gå noe i gang der i steden, å pule på siden er på en måte sidte løsningen og ikke den mest moralske

Anonymkode: 45ad0...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...