Gå til innhold

Hun har bilder av en annen mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 timer siden, Bekymret mann skrev:

Jeg kan takle en flørt, for all del! Men er det uskyldig når det ikke tåler dagens lys?

Skyldig eller uskyldig. Når du flytter så må du ta høyde for at flørtene blir drøyere. Det er ikke jomfru Maria du flytter sammen med. Hun er sjarmerende. På godt og vondt. Enten så kan du leve godt med det. Eller ikke. Dersom du av helt andre grunner enn henne ønsker å flytte til den byen, så er det bare å ta sjansen,  og nyte samspillet med henne så lenge det varer.  Det kan bli 50 dager, eller 50 år. Ikke vet jeg. Dersom du egentlig ikke ønsker å flytte til den byen (uavhengig av dama), så bør du vurdere å holde deg hjemme. Tenk litt på rømningsveien. Kan du leie ut den leiligheten du bor i og få permisjon fra nåværende jobb?

Dersom hun virkerlig har ett forhold med en gift mann, så er ikke det like alvorlig som om han var barnløs og ugift, fordi gifte menn sjelden gjør 100% krav på sin elskerinne. Mange menn tåler litt avlastning , men om du er en av disse? Jeg vet ikke.

Endret av I Grosny
korrektur
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dump henne og skaff deg en voksen dame. Det å være på snapp er bare barnslig og kun idioter bruker snapp.

Anonymkode: 74523...b7c

Dette!

Anonymkode: ec3aa...096

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne selv, for meg virker det du beskriver helt fjernt. Når man faller for en, så holder man ikke på med mange andre. Når man konfronterer henne med det, så gjør hun i alle fall ikke mer ut av saken. Det virker som hun du beskriver ikke er i stand til seriøsitet. Så da får det bli ditt valg om du ønsker en useriøs jentunge eller om du heller vil ha en voksen kvinne.

Anonymkode: ec3aa...096

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

For å svare på det siste spørsmålet først - det trenger ikke bety noe at jeg har et bilde liggende. Jeg har et par mapper med mange slags bilder på PCen, og ble jeg bedt om å gjengi alt som er der hadde jeg ikke klart det. Det er bl.a. noen gamle minner jeg har tatt vare på, uten at jeg tenker på vedkommende til daglig

Hvorfor har du bilder av ekser på PCen? Hvorfor rydder du ikke opp i det?

Anonymkode: 2f6a8...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter, hun er kvinne, og de lyver mye bedre enn oss. Du blir sannsynligvis lurt trill rundt av henne.

Anonymkode: 2f6a8...b1e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...