Gå til innhold

Tester dere daten deres, for å se om han er interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, jabx skrev:

Selvsagt. Dere gjør det nok stort sett ubevisst.

Så klart. Kvinnehjerner er ulogiske og mangler kontroll over handlinger og tanker.

Anonymkode: 1f1cb...7dc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, herremann skrev:

" Du får du enten komme til meg eller så avtales vi å møte et sted i sammen neste gang "

altså, siden du tydeligvis må ha ting inn med teskje:
Hvis hun har lyst til å komme til meg, så kom.
Hvis hun foretrekker å være med vennene sine i kveld så bli der å kos deg. Da treffes vi en annen kveld i stedet. Det er ikke slik at man MÅ være sammen på byen pga. man dater.

Poenget er at du angrep TS når det var den andre parten som gjorde det du beskriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så klart. Kvinnehjerner er ulogiske og mangler kontroll over handlinger og tanker.

Anonymkode: 1f1cb...7dc

Menneskehjernen generelt er ulogisk, og ja, vi mangler i stor grad kontroll over ting selv om vi naturligvis er bedre stilt enn de fleste dyr. Vi gjør og tenker mye som er irrasjonelt. Vi kan tenke og føle ting selv om vi er klar over at det er feil.

Så det er ikke noe som er spesielt med kvinner som kjønn. Det er en del av det å være menneske.

Men poenget er faktisk at shit-testing ikke egentlig er ulogisk. Ut fra en kvinnes standpunkt så er shit-testing meget logisk fordi det er et raskt og effektivt middel til å undersøke noe.

Endret av jabx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, jabx skrev:

Poenget er at du angrep TS når det var den andre parten som gjorde det du beskriver.

på hvilken måte har jeg angrepet TS?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, herremann skrev:

på hvilken måte har jeg angrepet TS?

Sitat: "når jeg var ung (og dum) kom jeg alltid løpende når jentene sendte mld type den du sendte." (altså, du skriver at TS sendte en slik melding og du er bitter over at du lot slike meldinger diktere deg da du var yngre)

Du anklager henne for å sende en slik type melding når hun bare gjorde det som svar på en tilsvarende melding sendt av den mannlige part. Det smått aggressive svaret ditt var altså direkte malplassert.

Endret av jabx
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, jabx skrev:

Menneskehjernen generelt er ulogisk, og ja, vi mangler i stor grad kontroll over ting selv om vi naturligvis er bedre stilt enn de fleste dyr. Vi gjør og tenker mye som er irrasjonelt. Vi kan tenke og føle ting selv om vi er klar over at det er feil.

Så det er ikke noe som er spesielt med kvinner som kjønn. Det er en del av det å være menneske.

Men poenget er faktisk at shit-testing ikke egentlig er ulogisk. Ut fra en kvinnes standpunkt så er shit-testing meget logisk fordi det er et raskt og effektivt middel til å undersøke noe.

Hvilket spill og hvilken shit-testing driver jeg med da? Kan du komme med noen eksempler på hva som alltid skjer generelt?

Anonymkode: 1f1cb...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, jabx skrev:

Poenget er at du angrep TS når det var den andre parten som gjorde det du beskriver.

På hvilken måte? Han skrev i sms at han var på et utested sammen med venner. Det var hun som tolket det som at han "forventet at hun skulle komme dit" da TS er opptatt av dette shit test tøvet. 

Men hva med en ide: Hva om vi ikke overanalyserer eller tillegger mannen spekulative motiver for å skrive at han er med venner på et utested - hva om det betyr nettopp det og det ikke var noen baktanker?

Jeg kunne funnet på å sagt nøyaktig det samme i sms til en date uten å teste henne eller forvente at hun skal komme dit. Tvert imot så ville jeg foretrekket at det ble en guttekveld om det var det som var planen. Å treffe damen kunne jeg alltids gjort ved en annen anledning når vi har avtalt det. 

Det her spillet med å teste hverandre, manipulere å overfortolke hensikter og motiver er jeg for gammel for. Dette er kanskje vanlig blant tenåringer men det er lenge siden jeg var det så dette shit testing greiene forstår jeg meg ikke på. 

En relasjon bør ha tillit og åpenhet som fundament - ikke spill hvor man skjuler motiver eller tester den andres telepatiske evner. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer tester ALLTID menn som er interesserte i dem. Som regel helt ubevisst.
" så er du bare ute etter å pule meg du eller?"  er et eksempel. Hvis mannen blir reaktiv og begynner å unnskylde seg å si at han absolutt ikke tenker på slikt...så har han tapt....beste er å være UREAKTIV. Damer har også som regel lyst å bli ledet, de vil at mannen skal ta kontroll og bestemme ting, for eksempel restaurant/utested.  Så det som trådstarter beskriver så er det i mannens beste interesse å få henne til sitt utested. Med engang han kommer diltende avgårde til hennes utested så taper han verdi, og det er noe hun kommer til å føle(selv om hun med sin logiske sans ønsker at han skal komme der)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Stiigen skrev:

Damer tester ALLTID menn som er interesserte i dem. Som regel helt ubevisst.
" så er du bare ute etter å pule meg du eller?"  er et eksempel. Hvis mannen blir reaktiv og begynner å unnskylde seg å si at han absolutt ikke tenker på slikt...så har han tapt....beste er å være UREAKTIV. Damer har også som regel lyst å bli ledet, de vil at mannen skal ta kontroll og bestemme ting, for eksempel restaurant/utested.  Så det som trådstarter beskriver så er det i mannens beste interesse å få henne til sitt utested. Med engang han kommer diltende avgårde til hennes utested så taper han verdi, og det er noe hun kommer til å føle(selv om hun med sin logiske sans ønsker at han skal komme der)

Generalisering er bra altså, for alle kvinner er like - som en homogen masse mener de alle at mannen skal være sjefen som alltid bestemmer alt :sarkasme:

Det begynner gå opp for meg hvorfor det er så mange bitre menn på KG som klager over damer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Stiigen skrev:

Damer tester ALLTID menn som er interesserte i dem. Som regel helt ubevisst.
" så er du bare ute etter å pule meg du eller?"  er et eksempel. Hvis mannen blir reaktiv og begynner å unnskylde seg å si at han absolutt ikke tenker på slikt...så har han tapt....beste er å være UREAKTIV. Damer har også som regel lyst å bli ledet, de vil at mannen skal ta kontroll og bestemme ting, for eksempel restaurant/utested.  Så det som trådstarter beskriver så er det i mannens beste interesse å få henne til sitt utested. Med engang han kommer diltende avgårde til hennes utested så taper han verdi, og det er noe hun kommer til å føle(selv om hun med sin logiske sans ønsker at han skal komme der)

Det var svært så godt noen menn her tror de vet så mye om kvinner. :ler:

Anonymkode: 7f5b0...5a1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket spill og hvilken shit-testing driver jeg med da? Kan du komme med noen eksempler på hva som alltid skjer generelt?

Anonymkode: 1f1cb...7dc

Nå er vel ikke dette forumet en date/sjekkearena (i det minste ikke for meg), så jeg skjønner ikke relevansen av spørsmålet. Hvordan en shit-test utformes kommer jo helt an på personen og situasjonen.

Hvis du vil lære mer konkret om shit-tests, så kan du søke på det på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, WubWub skrev:

Generalisering er bra altså, for alle kvinner er like - som en homogen masse mener de alle at mannen skal være sjefen som alltid bestemmer alt :sarkasme:

Det begynner gå opp for meg hvorfor det er så mange bitre menn på KG som klager over damer.

White Knighting FTW!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

6 minutter siden, jabx skrev:

Sitat: "når jeg var ung (og dum) kom jeg alltid løpende når jentene sendte mld type den du sendte."

Du anklager henne for å sende en slik type melding når hun bare gjorde det som svar på en tilsvarende melding sendt av den mannlige part. Det smått aggressive svaret ditt var altså direkte malplassert.

som @WubWub også var så snill å forklare.
Hun valgte å tolke det som at han krevde at hun kom dit. På ren trass gikk hun da til utested B. Hun valgte så å ignorere all kontakt fra han. Jeg vet ikke om dette skyldes usikkerhet eller umodenhet, men å ignorere all kontakt fra han du dater pga han gikk på "feil" utested blir bare for dumt. Tester og manipulativ oppførsel bringer ingenting godt med seg og jeg unngår bevisst damer som driver med det.
" En relasjon bør ha tillit og åpenhet som fundament - ikke spill hvor man skjuler motiver eller tester den andres telepatiske evner.  " @WubWub2016.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var svært så godt noen menn her tror de vet så mye om kvinner. :ler:

Anonymkode: 7f5b0...5a1

Det er sant det han sier. Du vil selvsagt nekte for det, du tåler ikke at sannheten blir snakket ut fordi du føler menn egentlig vet bedre hvordan dere fungerer.

Anonymkode: eae2c...86b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, WubWub skrev:

Generalisering er bra altså, for alle kvinner er like - som en homogen masse mener de alle at mannen skal være sjefen som alltid bestemmer alt :sarkasme:

Det begynner gå opp for meg hvorfor det er så mange bitre menn på KG som klager over damer.

Haha! Her prøver du å ta damenes side for å vise hvor snill du er:fnise: nice one!

Anonymkode: eae2c...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha! Her prøver du å ta damenes side for å vise hvor snill du er:fnise: nice one!

Anonymkode: eae2c...86b

Forklar meg på hvilken måte jeg tar noens parti ved å hevde at manipulasjon, spille på folks følelser og tester er infantilt og lavmål uavhengig av hvilket kjønn som driver med dette?

Forklar meg også hvordan jeg tar parti med damen i tråden her (TS) når jeg tar avstand til måten hun behandler mannen hun dater?

Du greier kanskje ikke forklare for du har åpenbart mistolket budskapet mitt av ymse årsaker? ;)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, jabx skrev:

Nå er vel ikke dette forumet en date/sjekkearena (i det minste ikke for meg), så jeg skjønner ikke relevansen av spørsmålet. Hvordan en shit-test utformes kommer jo helt an på personen og situasjonen.

Hvis du vil lære mer konkret om shit-tests, så kan du søke på det på nettet.

Jeg ber deg ikke om sjekketriks. Siden du skrev at alle drev med spill og shit-testing, så regner jeg med at du inkluderer meg i alle, og jeg vil da vite hva du mener med dette. Hvordan driver alle med shit-testing og spill? Har du noen eksempler? Siden du er overbevist om at alle (inkludert meg) driver med dette vil jeg da vite hva jeg gjør.

Anonymkode: 1f1cb...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, jabx skrev:

White Knighting FTW!

Noe sier meg at du ikke vet hva begrepet "white knight" betyr da jeg forsvarer mannen som TS dater og ikke damen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WubWub skrev:

Noe sier meg at du ikke vet hva begrepet "white knight" betyr da jeg forsvarer mannen som TS dater og ikke damen.

Jada, selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ber deg ikke om sjekketriks. Siden du skrev at alle drev med spill og shit-testing, så regner jeg med at du inkluderer meg i alle, og jeg vil da vite hva du mener med dette. Hvordan driver alle med shit-testing og spill? Har du noen eksempler? Siden du er overbevist om at alle (inkludert meg) driver med dette vil jeg da vite hva jeg gjør.

Anonymkode: 1f1cb...7dc

Jeg skrev ikke at du ber meg om sjekketriks heller, så jeg vet ikke hvor du har dette fra.

Begge kjønn driver med spill ja. Kvinner driver med shit-testing. Jeg har allerede forklart litt om hva det er i denne tråden. Hvis du vil vite mer kan du søke på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...