Gå til innhold

Er dette utroskap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kaller det utroskap ja, og jeg hadde gått fra han. Man kan ikke være sammen med en man ikke kan stole på.

Anonymkode: 85d04...41e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff ts, god klem til deg🌹

Først av alt må DU finne ut hva som føles riktig for DEG. 

Er dette utroskap?

Kan jeg leve et liv med (et LIV) en jeg ikke stoler på?

 

Et godt forhold handler om å møtes på midten. Og å være trofast, ærlig og vise respekt. Og det mange gjør, spesielt jenter, vi mister respekten for oss selv. 

Du må finne ut om kjærligheten er størst her. Og om det vil gå i forholdet at han aldri kan gå på byn uten deg, du kan aldri reise vekk en helg med venninner eller med familie osv. Du kan aldri vite hva han gjør når han er på jobb/skole. DØDS mange har sexpartnere i arbeidstid og på skolen, døds mange snakker flørtende med andre med engang de går ut døren. Meldinger og logger kan slettes. Er slike tanker du klarer å leve med? Tror du helt ærlig du vil stole på han igjen?

Det mange er redd for er selve kjærlighetssorgen. Man vil ikke gå gjennom det og man vil ikke miste de årene og minnene man har hatt. Man tenker "men hva som han skjerper seg?".. Men hva om du tar et valg og går videre og møter en annen mann engang som behandler deg hakket bedre?

Dere har ikke vært sammen lenge, selvom 2 år er "lenge" så er ikke det lenge ifh til et liv et forhold bør ha.. Forlovelse.. Barn.. Giftemål.. Tenk om 5 år da? Tenk så møkkalei han kan være da, når han ALLEREDE etter 2 år må sende slike meldinger for "spenningen".. Tro meg; han har lært leksen sin og kommer definitivt til å slette meldinger og logger og alt slik neste gang.

Skjønner det ikke er lett for deg❤️

Anonymkode: 0c5c8...566

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som ganske mange ikke vet hva utroskap er for noe.

Anonymkode: f4880...d6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som ganske mange ikke vet hva utroskap er for noe.

Anonymkode: f4880...d6d

Utroskap kan være så mangt. Folk har forskjellig mening om hvor grensen går og det må man respektere. Så lenge det er avklarte grensen mellom partnere så vil det defineres som utroskap etter min mening. Akkurat det med hvor grensen for utroskap går er noe alle par bør komme til enighet om tidlig i forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...