Gå til innhold

Burde menn få lov til å slå tilbake hvis jenta slår først?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet i henhold til forumets regelverk.

Sitat

 

Du kan ikke poste innlegg som inneholder:

* Noe som tilrettelegger for, forherliger eller oppfordrer til brudd på norsk lov. Man kan diskutere eksisterende lovverk, men debatt rundt bruk av rusmidler som er ulovlige i Norge vil bli slettet.

* Persondebatt, brukerdebatt eller personangrep.  Det er tillatt å diskutere personer som velger å eksponere seg selv gjennom for eksempel sosiale medier, så lenge diskusjonen ikke bryter med våre øvrige regler.

 

 

Alice i Eventyrland, mod

Endret av Alice i Eventyrland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om hun er fysisk underlegen vil jeg påstå at det er en fin form for voksenopplæring å gi henne et lite klask tilbake, så hun forstår at hun ikke kan angripe andre uten konsekvenser. Så har hun kanskje lært slik at hun ikke prøver samme "triks" mot en annen som ikke er like tilbakeholdende som deg selv, som kun gir henne et klask. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kvinnelig partner slått så hadde jeg snudd på helen, pakket sakene og aldri snakket med kvinnemennesket igjen. Etter noe slikt eksisterer hun ikke lenger.

Anonymkode: 1a719...130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26. august 2016 at 17.13, waco skrev:

Det er derfor  jeg lurer på om du slår tilbake?

Hadde en mann slått meg først så hadde jeg ikke slått tilbake hvis han hadde vært dobbelt så stor som meg, men hadde han vært på størrelsen med meg hadde jeg kanskje slått tilbake..tror jeg. Men jeg hadde aldri slått noen først. 

Den 29. august 2016 at 14.36, AnonymBruker skrev:

Hadde en kvinnelig partner slått så hadde jeg snudd på helen, pakket sakene og aldri snakket med kvinnemennesket igjen. Etter noe slikt eksisterer hun ikke lenger.

Anonymkode: 1a719...130

Nå er det snakk om helt tilfeldige jenter på byen man kommer i bråk med. En partner er noe helt annet.

Anonymkode: 01be6...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud som jeg hater den "nye" balansen i samfunnet.. den er møkkakjedelig, gir ingenting, substansløs! Ingen kjenner seg selv heller... ingen har ekte av noe, bare skall alle sammen...

Anonymkode: f81b9...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Den 26.8.2016 at 16.51, Kontormus skrev:

En mann går ikke løs på en kvinne uansett 

 

Den 26.8.2016 at 17.16, AnonymBruker skrev:

Det burde dama tenkt på før hun gikk til angrep.

Kanskje det var akkurat det hun gjorde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, så langt det lar seg gjøre bør man avstå fra å ty til vold. Dette gjelder begge kjønn. Likevel har jo her menn en fordel ved at de ofte er kraftigere og sterkere enn kvinner, og dermed lettere kan holde vedkommende fast for å få en stopper på voldsutøvelsen. 

Jeg synes ikke det er OK å slå noen, verken som mann eller kvinne. Jeg synes heller ikke det er OK å slå tilbake så lenge det går an å håndtere det på en annen måte. Dette stiller seg så klart annerledes når det er snakk om liv og helse der vold er brukt som selvforsvar, men den generelle debatten rundt dette regner jeg ikke med retter seg mot dette scenarioet.

Jeg lurer på hva slags dyr det er som svarer her i tråden.  

Anonymkode: 5847d...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...