Gå til innhold

Min mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt som skjedde før dere to ble sammen er egentlig ikke relevant for deres forhold. (Nå tenker jeg på forhold og sex, ikke ulovlig kjøp av sex eller vold eller hva må annet KG-mafiaen kan krangle på).

Det er ikke noe veldig rart at folk reagerer på det. Å kjøpe sex er ikke så sjarmerende i min bok. Helt normalt at folk reagerer på den biten. For øvrig har det selvsagt en relevans hva man har gjort før et forhold. 

Anonymkode: 969d8...3a3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe veldig rart at folk reagerer på det. Å kjøpe sex er ikke så sjarmerende i min bok. Helt normalt at folk reagerer på den biten. For øvrig har det selvsagt en relevans hva man har gjort før et forhold. 

Anonymkode: 969d8...3a3

Har det det?

og som jeg skriver; jeg snakker ikke om sexkjøp, vold eller andre ting.

Jeg snakker KUN om partnere, hvem, hva og når. Det skal ikke ha betydning for et forhold som skjer senere i livet, så lenge det er fortid. Jeg vil gå så langt å si at min mann har ingenting med hvor mange eller med hvem jeg hatt sex med, eller hvordan, når osv. 

Anonymkode: 405e3...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har det det?

og som jeg skriver; jeg snakker ikke om sexkjøp, vold eller andre ting.

Jeg snakker KUN om partnere, hvem, hva og når. Det skal ikke ha betydning for et forhold som skjer senere i livet, så lenge det er fortid. Jeg vil gå så langt å si at min mann har ingenting med hvor mange eller med hvem jeg hatt sex med, eller hvordan, når osv. 

Anonymkode: 405e3...84f

Man er den man er, på godt og vondt, å bare fortelle en kommende partner utvalgte happy moments er helt fjernt fra mitt ståsted. Jeg vil si at din metode er å holde ting skjult, det er å ikke ville fortelle hvem man er, det er å være falsk.

Eneste jeg er enig i er at detaljer ikke trenger å deles.

Anonymkode: 969d8...3a3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

 

Nå misforstår dere.

 

Han har aldri gjort noe sånt MENS vi var sammen.

Alt dette skjedde FØR vi traff hverandre. Men jeg fikk vite om fortiden hans før vi flyttet sammen, altså det første året vi var sammen. Han har aldri vært utro.

 

 

Anonymkode: 64cc3...20c

Det var nettopp det som var litt uklart.

Hvis alt skjedde før dere ble sammen er det jo ikke noe problem. Hvis dette plaget meg hadde jeg snakket med han og prøvd å forstå hvorfor han gjorde disse tingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har det det?

og som jeg skriver; jeg snakker ikke om sexkjøp, vold eller andre ting.

Jeg snakker KUN om partnere, hvem, hva og når. Det skal ikke ha betydning for et forhold som skjer senere i livet, så lenge det er fortid. Jeg vil gå så langt å si at min mann har ingenting med hvor mange eller med hvem jeg hatt sex med, eller hvordan, når osv. 

Anonymkode: 405e3...84f

Det kan jo få konsekvenser for ham på et tidspunkt. Generelt sett er det mange kvinner som etter hvert blir misfornøyd med han de endte opp med, fordi han ikke er kinky, alfa, dominerende, tøff eller sexy nok i lengden. Han var den trygge man kunne stifte familie med, men ikke tenne på etter at den rosa bobla har sprukket. Man kan ha lagt til seg vaner og tenningsmønstre som han ikke kan oppfylle. Når det er sagt, er det nok greit at han ikke VET, men at det kan påvirke ham en eller annen gang, er sannsynlig. Dette gjelder ikke bare deg og din mann, altså. Det gjelder alle. 

Anonymkode: 837d2...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23. august 2016 at 22.53, AnonymBruker skrev:

Min mann og hans fortid...

 

Likevel kommer disse dumme tankene frem av og til. Hvorfor var han sånn?  Var damer bare en bruk og kaste-ting for han? Tenker han på noen av de han hadde før? Sammenlikner han meg med disse? Savner han singellivet? Hva om han plutselig blir sånn igjen? Kan man virkelig bare forandre seg sånn over natta? Og til slutt: hvordan blir jeg kvitt disse idiotiske og sjalu tankene mine? For fortiden hans får jeg jo virkelig ikke gjort noe med.

Anonymkode: 64cc3...20c

Tenk deg at du er i skobutikken. Du ser mange fine sko, og prøver den ene, den andre den tredje. Til slutt etter å ha prøvd 3164 par finner du endelig det paret som er som bygget for foten din. Du kjøper disse skoene , går ut av butikken, og er  ferdig med hele den skohandleprosessen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, I Grosny skrev:

Tenk deg at du er i skobutikken. Du ser mange fine sko, og prøver den ene, den andre den tredje. Til slutt etter å ha prøvd 3164 par finner du endelig det paret som er som bygget for foten din. Du kjøper disse skoene , går ut av butikken, og er  ferdig med hele den skohandleprosessen.

Så kaster du dem når du er lei av dem 😂😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, I Grosny skrev:

Tenk deg at du er i skobutikken. Du ser mange fine sko, og prøver den ene, den andre den tredje. Til slutt etter å ha prøvd 3164 par finner du endelig det paret som er som bygget for foten din. Du kjøper disse skoene , går ut av butikken, og er  ferdig med hele den skohandleprosessen.

Du kan også ha blitt avhengig av å handle sko i prosessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25. august 2016 at 11.27, AnonymBruker skrev:

Man er den man er, på godt og vondt, å bare fortelle en kommende partner utvalgte happy moments er helt fjernt fra mitt ståsted. Jeg vil si at din metode er å holde ting skjult, det er å ikke ville fortelle hvem man er, det er å være falsk.

Eneste jeg er enig i er at detaljer ikke trenger å deles.

Anonymkode: 969d8...3a3

Jeg liker holdningen din :) 

Anonymkode: e797a...4b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, I Grosny skrev:

Tenk deg at du er i skobutikken. Du ser mange fine sko, og prøver den ene, den andre den tredje. Til slutt etter å ha prøvd 3164 par finner du endelig det paret som er som bygget for foten din. Du kjøper disse skoene , går ut av butikken, og er  ferdig med hele den skohandleprosessen.

Kjempefint! Men forskjellen er at sko kan man prøve kostnadsfritt og kjøpe uten moralske betenkeligheter. Det kan man ikke med mennesker. Og ser man ikke forskjellen på mennesker og sko, så synes jeg det er rett og rimelig at senere kjærester reagerer på det.

Anonymkode: e797a...4b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hapi skrev:

Du kan også ha blitt avhengig av å handle sko i prosessen.

Du kan også bli lut lei av hele prøvingen og alle skoene som ikke passer, sånn at du går med det ene paret så ofte og lenge du kan.

Anonymkode: e797a...4b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan også bli lut lei av hele prøvingen og alle skoene som ikke passer, sånn at du går med det ene paret så ofte og lenge du kan.

Anonymkode: e797a...4b8

Selv om du egentlig ikke liker dem, men det nå de som står i gangen, og du orker ikke en ny tur i skobutikken, selv om du har tråkket ned hælkappen, og slitt ut sålen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan også bli lut lei av hele prøvingen og alle skoene som ikke passer, sånn at du går med det ene paret så ofte og lenge du kan.

Anonymkode: e797a...4b8

Selv om du egentlig ikke liker dem, men det nå de som står i gangen, og du orker ikke en ny tur i skobutikken, selv om du har tråkket ned hælkappen, og slitt ut sålen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skikkelige mannfolk gjør det de har bestemt seg for. Dersom de har bestemt seg for å pule massevis av damer, så gjør de gjerne det. Dersom de har bestemt seg for å satse livet sitt på ei dame, så gjør de gjerne det. Det er fullt mulig å pule massevis av damer for deretter å bestemme seg for å stå livet ut med bare ei.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, I Grosny skrev:

Skikkelige mannfolk gjør det de har bestemt seg for. Dersom de har bestemt seg for å pule massevis av damer, så gjør de gjerne det. Dersom de har bestemt seg for å satse livet sitt på ei dame, så gjør de gjerne det. Det er fullt mulig å pule massevis av damer for deretter å bestemme seg for å stå livet ut med bare ei.

Det tror jeg også, men jeg tror ikke at alle mannfolk FÅR pult en masse damer. At de evner å holde seg til én, er jeg sikker på. Menn generelt har ikke den samme evnen/luksusen til å pule alle øynene lander på som kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25. august 2016 at 11.27, AnonymBruker skrev:

Man er den man er, på godt og vondt, å bare fortelle en kommende partner utvalgte happy moments er helt fjernt fra mitt ståsted. Jeg vil si at din metode er å holde ting skjult, det er å ikke ville fortelle hvem man er, det er å være falsk.

Eneste jeg er enig i er at detaljer ikke trenger å deles.

Anonymkode: 969d8...3a3

 

Hvordan i all verden er det å ikke dele sexlivet sitt "holde ting skjult og være falsk". 

Mulig ditt liv kun består av sex og alt annet er "utvalgte happy moments", men livet mitt har ikke bestått kun av sex med andre menn, mitt sexliv definerer ikke meg som person heldigvis, så jeg har et rikt liv og mange erfaringer jeg kan dele utenom mine sexpartnere.

Anonymkode: 405e3...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jo få konsekvenser for ham på et tidspunkt. Generelt sett er det mange kvinner som etter hvert blir misfornøyd med han de endte opp med, fordi han ikke er kinky, alfa, dominerende, tøff eller sexy nok i lengden. Han var den trygge man kunne stifte familie med, men ikke tenne på etter at den rosa bobla har sprukket. Man kan ha lagt til seg vaner og tenningsmønstre som han ikke kan oppfylle. Når det er sagt, er det nok greit at han ikke VET, men at det kan påvirke ham en eller annen gang, er sannsynlig. Dette gjelder ikke bare deg og din mann, altså. Det gjelder alle. 

Anonymkode: 837d2...10c

Dette er jo en generalisering og antagelser basert på egentlig ingenting.

Du snakker om vaner etter en fortid med noe annet en bare "vanlig" sex. Eller snakker du kun om et forhold på generell basis, for meg høres deg mer ut som at de er misfornøyd med mannen sin ikke kun et sexliv.

Jeg snakker om at mitt sexliv er privat, og at min mann ikke har noe med antall menn jeg har hatt sex med, om det skjedde i en bil eller seng, hvorfor jeg valgte å ligge med de og hva de het. 

Mulig det er mange her som prater mye om sitt sexliv? For jeg har aldri opplevd at kjærester deler fortidens sexliv med hverandre uoppfordret. Jeg har aldri i mitt liv tenkt tanken (fordi det ikke interesserer meg) hvor mange minn mann har hatt sex med, hvem de er, hvorfor de hadde sex. Mulig jeg er rar...

Anonymkode: 405e3...84f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo en generalisering og antagelser basert på egentlig ingenting.

Du snakker om vaner etter en fortid med noe annet en bare "vanlig" sex. Eller snakker du kun om et forhold på generell basis, for meg høres deg mer ut som at de er misfornøyd med mannen sin ikke kun et sexliv.

Jeg snakker om at mitt sexliv er privat, og at min mann ikke har noe med antall menn jeg har hatt sex med, om det skjedde i en bil eller seng, hvorfor jeg valgte å ligge med de og hva de het. 

Mulig det er mange her som prater mye om sitt sexliv? For jeg har aldri opplevd at kjærester deler fortidens sexliv med hverandre uoppfordret. Jeg har aldri i mitt liv tenkt tanken (fordi det ikke interesserer meg) hvor mange minn mann har hatt sex med, hvem de er, hvorfor de hadde sex. Mulig jeg er rar...

Anonymkode: 405e3...84f

Du er ikke rar, du har bare valgt å leve livet ditt sammen med en som ikke kommer til å hoppe over gjerdet, fordi det ikke kommer til å være noen på den andre siden, og det er du 100% klar over

Anonymkode: 837d2...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For hadde du bodd sammen med en Adonis som hadde høvlet over 150 damer før han "slo seg til ro" med deg, hadde du lurt på hvorfor du var den utvalgte, og gått deg selv i sømmene for om det bare var behagelig 😉

Anonymkode: 837d2...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cronosgjesten skrev:

Det tror jeg også, men jeg tror ikke at alle mannfolk FÅR pult en masse damer. At de evner å holde seg til én, er jeg sikker på. Menn generelt har ikke den samme evnen/luksusen til å pule alle øynene lander på som kvinner. 

Dette er jeg enig i, men akkurat gubben til ts har jo fått i både poser og sekker. Det er ett mindretall av menn som fanger ett flertall av damenes interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...