Gå til innhold

Karl Lagerfeld for H&M


Hilde

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Butterflygirl

HVa slags stil er det på den kolleksjon? Jeg syntes det så litt gotisk ut. Veldig mye svart. Har ikke vært i butikken ennå, så har ikke peil på åssen klær det er snakk. Hva finnes det av denne kollekosjonen? FOreløpig har jeg bare hørt om kjoler , bluser og skjørt. Trodde kanskje det skulle være av en mer romantisk stil. Mye silkeaktige stoff, mye rosa og kremhvitt. Søte topper og sexy kjoler...hm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvilken butikk var du i? Kunne vært kult med armebånd og belte.

Forresten, kikket på Hm.com nå. Og tror kanskje ikke det var et belte jeg så likevel. Tror det var den greia de har hengende rundt halsen på bildet på startsiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer ja..var helt kaotisk. Tenk på oss osm jobber der da...folk dyttet og rev i oss bare vi kom med klær fra prøverommene..bokstaveligtalkt EKKELT var det.

Vi fikk inn kjoler, skjørt, pologensere, briller, armbånd, belte, ringer, skjeder, mm..

I sentrum gikk mye de første minuttene..men det som var morsomt var at vi fikk påfyll senere på dagen..noe få visste om..da hadde vi en ROLIG Periode..så KLANG...kaos igjen...

Selv synes jeg ikke det var så kult..kjøpte dog solbrillene, et kjede, belte,den kjolen noen snakket om og en topp.

Kommer ikke til å bruke kjolen på julebord..nei nei nei...synes kjolen er søt og fresh hvis man har de riktige detaljene..sko og stæsh!

Men ærligtalt..mange som ikke kan oppføre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms Chanandler Bong

Er det kun de vanlige butikkene som får inn noe av dette, og ikke webshop?

Finnes det noen oversikt over tilbehøret på nettet et sted? Så vidt jeg kunne se så var det bare noen av klærne som var avbildet på www.hm.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o :ler: Den tid kommer nok...

:hoho: Lo godt over denne da! Var på Lagunen her i Bergen og var tilfeldigvis innom H&M der disse klærne hang på flere stativer! Hadde ikke hørt om det engang! Og folk var jo helt ville her også :o Enkelte damer rasket bare med seg noe og løp bort til kassen! Selv var jeg ikke så imponert - ikke noe jeg kunne bruke iallefall!Trengs nok litt mer hverdagsklær med en baby på knappe 4 uker ja :ler:

Og det blir nok mange her i Bergen med slike kjoler på julebordet ja tjiihiii! Men søte var de jo da - det skal han ha!

Hilsen fra Charmina

:babyjente: MARTINE KOM DEN 17.10 :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...