Gå til innhold

Karl Lagerfeld for H&M


Hilde

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg var heldig og fikk kjøpt kjole, 2 topper og ett skjørt, men jeg reagerte på oppførselen til enkelte. En kvinne dyttet borti meg så hardt at jeg holdt på å falle over stativet. Heldigvis klarte jeg å gripe fatt i stangen før jeg mistet balansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ms Chanandler Bong

Blir ingenting av dette lagt ut i webshopen?

Mener å ha lest at det og skal være en Lagerfeld parfyme som del av denne kolleksjonen. Noen som har fått snusen i den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom Galleriet, men fant ikke noe som passet meg, rent stilmessig. Men det betyr ikke at jeg ikke syntes at noen av tingene var fine. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Dette viser jo hvor merkebevisste enkelte er.. det er jo ikke slike tilstander på H&M til vanlig akkurat. Latterlig at folk oppfører seg som tullinger for noen plagg som ikke er spesielt fine engang.

:roll:

Den kjolen på linken, skal den brukes som vanlig kjole? Jeg synes det ser ut som en nattkjole. (For noen år siden var det mye kjoler med sånn blondekant, litt nattkjoleaktige, til finbruk..lurer på om disse er tilbake?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Skal se om jeg ikke kan finne et bilde av kjolen (uten meg inni, for jeg har ikke noe kamera her..)

Klærne ble nok dessverre borte på et par timer i dag, så skal nok godt gjøres å få tak i noe nå..

Den kostet 698,-!

I linken står det jo 298,-

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette viser jo hvor merkebevisste enkelte er..

For min del er det forskjell på å være merkebevisst og å sette pris på god design. Nå står det ikke akkurat "Lagerfeld" tapetsert over disse klærne heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

For min del er det forskjell på å være merkebevisst og å sette pris på god design. Nå står det ikke akkurat "Lagerfeld" tapetsert over disse klærne heller da.

Sant. Men det finnes masse såkalt god design, uten at det blir et sånt oppstyr av den grunn. Butikkene var jo fulle i går nettopp fordi folk visste at det var mulig å få tak i Lagerfeldklær til en mer normal pris. Tror mange liker tanken på at de har hengende en ekte Lagerfeld i skapet..selv om den kommer fra H&M. Sier ikke at alle er sånn. Men det er jo litt morsomt..at folk blir helt ville av sånt. Tror du klærne ville blitt revet bort like fort om de så helt likedan ut, men bare var av vanlig H&M-merke? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er kult for meg med denne kolleksjonen er IKKE at det er designklær, men hele konseptet! At en så stor klesdesigner lager kolleksjon til h&m. Ingen som ser ironien i dette?Jeg synes det er utrolig kult gjort av han. For merkebevisste er jo dette blasfemi!!

Jeg har veldig lyst på et plagg, men tror jeg er litt sent ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du klærne ville blitt revet bort like fort om de så helt likedan ut, men bare var av vanlig H&M-merke?

Selvfølgelig ville de ikke det, mye av oppstyret skyldes jo at det er hypert opp til de grader, stort fokus på at det er en begrenset one-shot kolleksjon osv.

Og det er vel en del såkalt merkebevisste som fikk styrket egoet sitt i går.

Jeg har vel ikke noe stort poeng, annet enn at jeg synes det var kult å f.ex få en lekker smokingskjorte med pent snitt og perfekt passform for bare 349 kroner. Det er jo en umulighet ellers. Jeg liker Lagerfelds tanke om design for folket - at det skal være mulig å få veldesignede plagg til rimelige priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble skikkelig skuffet over den kolleksjonen.

En ting er at den er designet av Karl Lagerfeldt - noe annet er at kvaliteten så ut til å være standard HM, med mye polyester og skjeve sømmer.

men annet kan man kanskje ikke vente med så lenge prisene fremdeles er HM..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Morrison. Mye syntetisk og typisk HM. Nei kolleksjonen fra Lagerfeldt fortjener virkelig ikke den oppmerksomheten den får. Tviler sterkt på at vi hadde synes som mye om dem om det var helt ordinære HM varer og ikke KL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Ærlig talt syns jeg ikke dette var mye å skryte over. Var innom HM her i Stavanger rett før stengetid, og der var det forresten mye igjen om noen er interessert. En drøss av den sorte kjolen!

Stas at det er designet av Lagerfeld, men stoffene var jo like kjipe som HMs vanlige standard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kostet 698,-!

I linken står det jo 298,-

:klø:

Du ser på feil kjole!

Jepp, skjønner det nå.. nå har jeg vært og kikket, i flere av butikkene faktisk. Og alle hadde en kjole til 698, sånn snuppekjole med strutteskjørt. Den hadde detaljer i en slags nettingstoff. Det er den det er snakk om vil jeg tro. De hadde forresten mange av den, og av de andre klærne også. Kanskje de nettopp hadde fylt på? De hadde også ringer, armbånd, belter og parfyme.

Men, forstår fortsatt ikke hvorfor folk går bananas. Ingen av plaggene var fine, og kvaliteten på stoffet var kjip. Det eneste som gikk an var den kjolen og en ytterfrakk/jakke. Men synes ikke de var verdt prisen..

Hvilken butikk var du i? Kunne vært kult med armebånd og belte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...