Gå til innhold

Karl Lagerfeld for H&M


Hilde

Anbefalte innlegg

Ville bare si fra at jeg sitter her i 50tallskjolen fra Karl Lagerfeld som jeg kjøpte i dag.. Den er helt nyyyydelig! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal se om jeg ikke kan finne et bilde av kjolen (uten meg inni, for jeg har ikke noe kamera her..)

Klærne ble nok dessverre borte på et par timer i dag, så skal nok godt gjøres å få tak i noe nå..

Den kostet 698,-!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

link

Sjekk "The collection", og velg den pila til venstre to ganger så kommer kjolen min fram! Det er den der hun står sidelengs og med en hånd i håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal se om jeg ikke kan finne et bilde av kjolen (uten meg inni, for jeg har ikke noe kamera her..)

Klærne ble nok dessverre borte på et par timer i dag, så skal nok godt gjøres å få tak i noe nå..

Den kostet 698,-!

I Drammen hadde de igjen en del kjoler i ettermiddag. Pluss en del undertøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei' date=' det var en "oneshot", ett parti skulle selges ut, også var det slutt..[/quote']

Var det kun i Oslo??

(Skal nedom H&M imorgen her i byen å se hvis det er her også,..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei' date=' det var utvalgte butikker over hele landet. Du finner oversikt på sidene jeg linket til.[/quote']

Aha,...Kristiansand stod oppført! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke legge ut beskjed hvis de har igjen noen topper i Kristiansand. Spesiselt i str 38 og 40. Så en fin kortermet bluse i tynt gjenomsiktig sort stoff som jeg godt kunne tenkt meg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enkelte av butikkene vil få inn igjen Lagerfeldtvarer èn gang, da mest sannsynlig på tirsdag.

Noen butikker fikk alt i går.

Alle butikkene har heller ikke fått inn de samme varene, noen har noe som de andre ikke har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk også sikret meg noen godbiter fra kolleksjonen (en genser, smokingskjorte og et silkeskjørt), men desverre ikke den nydelige kjolen til Newt!

Her i Oslo tok folk helt av, var som en flokk gribber som flakset over stativene, helt vilt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er en god del igjen på Galleriet i Bergen. Jeg var der i dag, og det så iallfall ikke helt skrapa ut. Tror til og med de har flere av den kjolen Newt kjøpte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også sikret meg noen godbiter fra kolleksjonen (en genser, smokingskjorte og et silkeskjørt), men desverre ikke den nydelige kjolen til Newt!

Her i Oslo tok folk helt av, var som en flokk gribber som flakset over stativene, helt vilt...

Jeg var på H&M i Karl Johan 10.30 i går, og da var kjolene borte allerede! Jeg ville ha en sånn :(

Ble nesten flau over enkelte som var der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...