Gå til innhold

Hanne; og alt det rare, fine og triste.


Gjest Hannemor76

Anbefalte innlegg

Gjest Hannemor76

Jaa, føler meg endelig litt "stabilisert", har vært mye opp og ned de siste årene. :link:

I dag er det Fredag! Nesten en uke siden sist jeg skrev, huff...

Mandag: Husker jeg egentlig lite av.. men jeg var med en venninne i allefall. Det var veldig koselig. Hun er så god :hjerte:

Tirsdag: Jobb, og så var jeg med kjæresten og spiste pizza og så på elendige(les: teit morsomme) filmer

Onsdag: Jobb, og gikk en tur og lagte mat med en venninne jeg ikke har fått sett på lenge. Kjempe trivelig det også!

Torsdag: Jobb, og familiemiddag. Ungene oppførte seg eksemplarisk :hjerter:

I dag; Skal snart ut på noen ærend før jeg skal til kjæresten. Kjenner jeg er litt sliten, sovet elendig de siste nettene:fart2:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hannemor76

Lørdag; Veldig koselig i går! :hjerte: Kneet begynte å trøble litt igjen da, så det var jo irriterende. Rart det kan variere sånn fra periode til periode uten at jeg skjønner hva som forårsaker det!

Nå skal jeg slappe av med noen øl før jeg skal ut med venner :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Tirsdag!

Har hatt en fantastisk helg! Har kommet frem til at jeg er blitt for gammel til å gå ut med andre enn de "nærmeste", det er faktisk ikke særlig givende lenger, men koselig nok! Ellers har jeg vært på en fantastisk roadtrip med mine nærmeste venner. Jeg er alltid litt nervøs når jeg skal ut å reise men jammen støttet de meg ikke gjennom hele turen. Fikk se masse flotte ting, og godt å få skifte "scenery" litt. Det å oppleve nye ting er undervurdert! Var også på nok et møte i går og wuhu! Du vet når du av og til spiller for deg et møte i hodet og ser for deg hvordan alt går perfekt, og den andre personen bare sier alt du håpet den skulle si uten at du trenger å jobbe noe for det? Vel slik gikk møtet! Var helt i ekstase etterpå :ninuskapus: Så alt i alt har denne uken vært den beste så langt i år tror jeg! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Onsdag:

Fy som jeg har stresset i dag!

Var nesten litt usikker på å gå på jobb i dag, da jeg skulle jobbe med noen jeg sjeldent jobber med og kjente på angsten. Klarte å trumfe den ødeleggende stemmen i hodet allikevel og jammen ble det ikke en veldig koselig dag allikevel, og vi glemte faktisk tiden og pratet faktisk altfor lenge i lunsjen :fnise:

Ellers har jeg tatt blodprøver og begynt på noen nye medisiner! Skulle få svar om rundt 10 dager om noe var utenfor normalen. 

Nå må jeg hive meg på vask og rydding, i morgen er det travelt også. Møte etter jobb og så familiemiddag. :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Torsdag; Har litt bivirkninger av medisinen, slet med å få sove i natt, huff.. Håper det gir seg etterhvert! 

Ellers koselig dag på jobb, hadde nok et lite møte som gikk fint. :) Ellers har jeg kjøpt meg et treningsapparat :nigo:

Håper på opphold når jeg skal ut å gå snart! :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Fredag:

Ingen bivirkninger i natt/dag! Jippi! Hadde også en fryktelig god treningsøkt i går, så kanskje medisinene hjelper litt på kroppen allerede :nigo: Ble ingen familiemiddag i går pga biltrøbbel... Men jeg og ungene koste oss allikevel, de er så herlige, verdens beste rett og slett :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hannemor76

Lørdag: 

Kjempe koselig dag i går, og i dag! Har vært å handlet litt. Nå er det film og lørdagsgodt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Endelig sofatid! Har vært en hektisk dag. Dog veldig fin! De små har lekt alene store deler av dagen(det er ikke ofte skjer :fnise:). Ellers har vi vært på middag. Mellomste er begynt å si så mye morsomt. Jeg tar meg selv i å le hele tiden, og jeg har som regel vanskelig for å le. Jeg skulle ønske han kunne være i denne alderen for alltid. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Kjempe trivelig på jobb i dag! Hadde skikkelig angst før jeg gikk. Tror litt av det stammer fra medisinen, da den kan forårsake litt trykk i hodet. Da tar jo kroppen min helt av med en gang :fnise: Måtte stoppe bilen et par ganger på veien bort for å samle meg, uff, burde sikkert ikke ha kjørt engang. Nå er jeg hjemme igjen i alle fall! Rydde litt før jeg får besøk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si det; det virker som du er kjempeflink i å tvinge tankene til å snu seg når du kjenner angsten komme. Knallbra! :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Tusen takk for det Monstrum :hjerte:

Torsdag; Kjempe trivelig dag på jobb, var til og med ganske aktiv i lunsjen uten et snev av angst, veldig rart ettersom jeg hadde en del i går :fnise: Har funnet ut at jeg bare er såvidt innenfor på d-vitaminer, veldig rart ettersom jeg tar tilskudd hver dag! Får prøve å øke litt i allefall. Skulle nesten tro jeg var trøttere med det resultatet, jaja, kjekt om jeg kan bli enda kvikkere :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

I ganske drit humør i dag, uten at jeg vet helt hva som utløste det..! Var på besøk hos en venninne i allefall, men for en gang skyld var det mer slitsomt enn hyggelig, selv om hun er ei kjempe jente. Vært litt tungsindig i dag, og tenkt at ting aldri blir bra, og at jeg bare innbiller meg ting når jeg tenker at ting kanskje ordner seg. En venninne havnet også på sykehus så tenker en del på henne. Huff livet er jammen hardt til tider for de fleste av oss :hjerte: Skulle ut på noe jeg gledet meg til også i morgen, men nå frister det ikke av forskjellige grunner. Kunne tenkt meg å sove gjennom helga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Godt humør i dag igjen! Var nok ganske sliten i går, sovnet tidlig og sov som en stein :fnise: Blir litt kjekkere i kveld også siden noen ting ordnet seg. I morgen skal jeg bare slappe av hele dagen, trengs! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hannemor76

Søndag: Kjempe gøy i går! Kneet er skikkelig dårlig uten at jeg skjønner helt hvorfor, da jeg har gjort øvelsene slavisk den siste tiden.. jaja :) Nå er det å komme seg og forhåpentligvis få med meg litt av det nydelige været :hjerte: Har gått en liten tur allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Mandag:

Våknet med litt angstsug i dag, hater det, da det gir meg depressive tanker. Forsvant heldigvis da jeg sto opp, så nå er jeg faktisk i skikkelig godt humør. Hvorfor skal jeg orke å bruke energi og ha det fælt over noe jeg ikke kan gjøre noe med uansett? Og når jeg tenker tilbake på tiden hvor jeg fysisk sett var helt frisk, og alt egentlig var helt supert, så hadde jeg det da jammen meg mer drit enn nå :fnise: Nå er det snart shoppingtid i finværet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Mandag:

Har kost meg masse i dag <3 Fikk en overaskelse når jeg kom hjem. En kompis fortalte meg hvor heldig jeg var og det fikk meg til å tenke. Jeg er faktisk ufattelig heldig, som har så mange mennesker rundt meg som virkelig bryr seg om meg. Jeg kunne aldri bedt om mer :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hannemor76

Tirsdag: Hatt en del angst i dag på jobb, huff, særlig i slutten. Lurer på hvorfor :sprettoy: Ellers bra dag! Nå skal jeg til noen venner og spise kake og snop :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Torsdag:

I går var jeg på besøk til min søster som er på sykehus, vi fikk gått ut og spist litt og kikket i butikker. Veldig koselig, men kjente jeg var veldig sliten på slutten siden jeg har sovet så lite de siste nettene. Var hos noen kompiser på kvelden og drakk litt vin og koste oss med kamp. :)  Ble lite søvn da også..

Så hadde jeg mareritt i natt! Kjempe ekkelt :heks: Kost meg med god frokost i dag da, og snart skal vi på påskemiddag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Fredag: I dag har ungene sett barnetv og lett etter påskeegg, kjempe koselig :D Nå skal vi snart ut i finværet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Mandag:

Lørdag var det fest! Veldig koselig, men hadde en liten nedtur dagen derpå :link: Søndag var kjempe koselig, spiste fantastisk mat, gikk lang tur, og kneet fungerte faktisk nesten som før det ble ødelagt... Veldig rart, men det gjør meg veldig glad :laugh: Rett og slett i godt humør :laugh: Alt er flott i dag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...