Gå til innhold

Hanne; og alt det rare, fine og triste.

Gjest Hannemor76

Anbefalte innlegg

Gjest Hannemor76

Dårlig dag i dag... Gråt i bilen på vei hjem, godt at barna sov. Det er et eller annet med familien min som trer en negativ spiral over hodet på meg.. Selv om det vel egentlig var hyggelig.... Skal bli godt å sove nå, dritt jul, god natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Gjest Hannemor76

Oi nå var det en stund siden sist! Fylleangsten forsvant fort heldigvis, ingen ubehageligheter etter det! Fryktelig kaldt ute nå, huff! Ellers fine dager på jobb og med venner de siste dagene :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Mandag:

Hatt en kjempe trivelig helg med småguttene! Vært på fritidsaktiviteter og bare kost oss. Er i storform egentlig! Blir spennende nå framover ettersom depresjonen pleier å komme mellom nå og April :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Kjeder meg faktisk i dag... for en merkelig følelse, ikke ofte jeg får, kanskje er jeg i ferd med å bli skikkelig frisk :hjerte:

Litt tungt i dag på jobb, ikke så bra for kroppen kjenner jeg, men går nok over med et par dagers hvile. Får vite svar på noen store nyheter denne uken. Klarer ikke helt å se for meg at det blir positivt, men er håpefull. Gruer meg litt til å vite svaret.

Ellers ser jeg frem til helgen, har masse å gjøre, men tror det blir koselig. 

:smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hannemor76

Onsdag;
Kjempe koselig på jobb, har hatt en del angst og vært litt sliten og trøtt, men har ikke fått tak i kosttiskuddet mitt på en stund, så er mye mulig det bedrer seg da.

Gikk en tur i haglvær, var ikke å anbefale :fnise:

Så fikk jeg svar på de store nyhetene; Positivt! Klarer ikke helt å ta det innover meg, skriver nok litt mer om det i morgen. :) 

Nå skal jeg hjelpe en venn med huset, og skravle litt og få noen gode råd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Fredag:

Onsdag var fantastisk på mange måter(må huske det), Torsdag var veldig kjekk, lite angst på jobb og føler jeg mestrer ting mye bedre enn før.:laugh: I dag har det vært super hektisk, endelig kunne jeg sette meg ned 2 minutter og da var det rett på KG :fnise: I dag skal vi ut, håper det blir vellykket :ol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Tirsdag: 

Lørdagen ble bedre! Den ble veldig rar, veldig veldig rar, men absolutt en minnerik opplevelse! Søndag var skikkelig koselig, med filmdate og kos :nordvesta:Mandag slappet jeg bare av hele dagen! Og i dag var jeg på jobb! Ingen angst og verdens beste kollegaer. Jeg var sååå trøtt i morges at det var rett før jeg ringte inn syk, men jeg tok meg sammen og kom meg på jobb! Og det er jeg jammen glad for, jeg tror jeg undervurderer hvor godt det gjør meg å være på jobb. De er fantastiske og jeg føler meg fantastisk sammen med dem. 

Ang mine problemer er jeg litt i villvrede, men jeg gir ikke opp, jeg tror det vil dukke opp svar underveis, jeg er optimistisk :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Torsdag:

Dette går ikke så bra... Jeg vil ikke falle ned igjen

:grine:

Viktig møte også, ingen forhåpninger

bah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Søndag:

Må bare skrive om Torsdagen! Jeg var full av angst, så full av angst at det faktisk til slutt gikk over! Helt merkelig :laugh: Men møtet gikk bra ellers heldigvis! Så hentet jeg de små og det var jo litt av et kaos... Fredag sov jeg masse, var helt utkjørt.
Lørdag kom jeg over en oppdagelse som fikk alle biter til å falle på plass. Jeg ble knust og lettet på en gang. Endelig fikk jeg svar på hvorfor ting ikke fungerer som de skal, og hvorfor det mest sannsynlig aldri kommer til å fungere igjen heller. Lettet fordi jeg fikk et svar på ting endelig, og jeg vet nå hvordan jeg kan prøve å hindre ting i å bli verre. Dette blir nok en lang reise, og jeg aner ikke hvor den vil ende, men jeg nekter å legge med ned for å dø.

I dag har vi kost oss masse, jeg var litt dårlig i kroppen, men fikk hjelp av familien til litt praktiske ting så da gikk det greit allikevel. Har det foreløpig helt fint! Er litt redd for å falle ned igjen, da jeg har hatt et par dager der bakken ser ut til å falle bort under meg, men jeg skal gjøre alt i min makt for å holde meg oppe. Huske på alt jeg har lært det siste året. Jeg har det tross alt ganske godt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Mandag: Avslappende dag, blir spennende å se i kveld hvordan det blir! Håper det blir bra :) Jobb i morgen, gruer meg litt ettersom jeg var "syk" sist gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hannemor76

Tirsdag:

Fin dag på jobb, men innser det ikke vil fungere i lengden pga mine "handicap".. Har vært i kontakt med en lege fra Australia, og fått kontakt med noen her som visstnok er flinke på mitt problem. Ingenting kan nok gjøres, men det skal bli godt å få vite alvorlighetsgrad og finne ut hvordan jeg best kan leve med det. Jeg har også begynt å prate med en kjekk mann, får se om det blir noe videre. I natt var bra og dårlig på mange måter, fikk en del flashbacks til en tid jeg absolutt ikke savner, vil nok ta litt tid å få det ut av systemet igjen, men er i ganske fint humør. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Plutselig var det Fredag!

Jeg jammen elendig til å følge dagboka :fnise:

Onsdag sov jeg lenge... var hos terapeuten og snakket om problemene mine. Hun er utrolig god å snakke med faktisk så følte jeg fikk luftet litt. Hun har også stor tro på meg heldigvis! 
Torsdag var kjekk dag på jobben, fikk masse komplimenter for jobben jeg gjør! Så var vi hos mamma, veldig koselig, de små ble syke så vi satt og koste oss med film og kakao og teppe :hjerte: Fine små barna mine :rodmer:
Fikk en ny lykkeamulett i dag og tror jammen den virket for legetimen gikk fantastisk, og turen med en venn etterpå var kjempe kjekk! Er helt gira og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Hannemor76

Tirsdag!

Søndag og Mandag gjorde jeg INGENTING! og det var faktisk fantastisk :strix: Trenger av og til og lulle meg inn med bare meg selv!

I dag har jeg vært på jobb, og kost meg masse! Kjenner hvor langt jeg er kommet med tanke på angsten, viktig at jeg ikke glemmer, hvor fælt! ting var før, og hvor godt jeg egentlig har det med meg selv nå! Håper bare det fysiske kan ordnes også så blir jeg verdens lykkeligste :link:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Fredag! 

Vurdere å få fikset litt av det fysiske, selv om de er usikker på om det vil fungere da skaden er av en slik karakter at resultat er usikkert.. Blir ikke før oktober neste år uansett så jeg får se!

Kost meg masse på jobb og med mine flotte små! Er i godt humør, men sliten! Leser litt om hormoner for tiden og tror jeg har litt ustabilitet der! Skal også på en sjekk i slutten av Mars! 

Nå er det snart møte på meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Søndag: Kjempe koselig dag i går, spist snop, lekt med duplo og lest bok :hjerte: I dag skal vi spise hos moderen! Så må jeg rydde litt :fart2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Tirsdag:

Kjempe koselig dag på jobb! Verden kjekkeste kollegaer :hjerte: Nå skal jeg til ei venninne og spise middag og kose oss :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...