Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2016

Scoop

Anbefalte innlegg

På 25. oktober 2016 den 22.28, Amarinda skrev:

Syns også det virker lovende i år, mye mer romantikk enn på samme tidspunkt i fjor. Men ikke alltid det er avgjørende da, Kari og Ole Kasper fra i fjor ble jo sammen en god stund etter serien var ferdig, ting tar av og til tid :)

Sant, ting tar tid noen ganger ;) Er jo bare å vente! :) 

Anonymkode: a2526...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hyggelig å se hvor lykkelig Axel Tobias og Gro virker :) 

Anonymkode: 5c99f...2ed

Syns nesten Gro virket litt usikker jeg... litt skeptisk til hvordan hverdagen skal bli. 

Anonymkode: 3ba2c...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns nesten Gro virket litt usikker jeg... litt skeptisk til hvordan hverdagen skal bli. 

Synrs du? Hmm, det inntrykket får ikke jeg, men kan hende du har rett. 

Neste episode blir det mer klining med Martin og Thea :flau: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synrs du? Hmm, det inntrykket får ikke jeg, men kan hende du har rett. 

Neste episode blir det mer klining med Martin og Thea :flau: 

Var bare noe hun sa ang hverdagen og at det var så hektisk. Hun sa vel at hun var litt spent på hvordan hverdagen vil bli. Hun er jo helt klart betatt, men jeg får en rar følelse.

Å ja, den kliningen til Martin blir jeg helt flau av! :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎24‎.‎10‎.‎2016 den 21.01, NuckingFutz skrev:

Hadde ikke sett den komme at Audun valgte Marte. Var bombesikker på at Mette skulle bli valgt, og etter reaksjonen hennes å dømme var nok hun også ganske sikker på det. Synes det var noe litt glætt og selvforherligende fra første stund hun dukka opp på skjermen, litt sånn "unna veg dere andre damer, Audun er min!". Tror Audun gjorde et bra valg!

Måtte felle en tåre når Martin satt igjen med Thea til slutt, syntes reaksjonen hennes var så rørende. Søtt par, regner med at det vil vare en god stund.

Har troen på alle fire parene denne sesongen. Men litt usikker på Sondres kapasitet til å fungere som kjæreste. Han virker litt selvopptatt :fnise:

Heiet på marte og Audun her :D Nei tror ikke Katrina er den rette for sondre. Han hadde nok ikke valgt hnne til slutt. Om han fikk stå for valgene selv. ;)

Anonymkode: f4c6d...a74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎27‎.‎10‎.‎2016 den 10.17, AnonymBruker skrev:

Lavmål.

Anonymkode: 3186c...60c

Axel tobias er 43 år og gro 37 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heiet på marte og Audun her :D Nei tror ikke Katrina er den rette for sondre. Han hadde nok ikke valgt hnne til slutt. Om han fikk stå for valgene selv. ;)

Så du tror han hadde valgt Marit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper i alle fall et parene kan finne kjærligheten og bli i et langvarig forhold. Vanskelig å si hvem det blir. Som en over her sa, så virker Gro litt usikker. Begynner å få en bad feeling. Men dette var første gang jeg kunne se en liten gnist mellom Sondre og Cathrina. Det er jo bra. Tror de bare trenger litt mer tid enn de andre. 

Blir spennende å se hvordan det går i neste episode 

Anonymkode: f27f8...256

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Tonus skrev:

Noen som vet hvilket spill de spilte på kaféen?

Jeg tror kanskje det er dette:) 

Anonymkode: 87349...37e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men lite aktivitet i denne tråden. Mye mer aktivitet i tråden fra i fjor.  Den var på over 30 sider og denne er på bare 8 så langt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katrina og Sondre kommer garantert ikke til å bli noe par. Hun er urban byjente, han er en "bondeknøl". Kommer ikke til å funke. Ikke bare er de forskjellige som personer, men utseendemessig passer de bare ikke i lag. Sondre hadde nok, om ikke Marit trakk seg, valgt henne. Tror Sondre bare blir blendet av at Katrina er smellvakker, han tenker ikke så mye på at de skal passe sammen som et par.

Anonymkode: b91b3...867

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men lite aktivitet i denne tråden. Mye mer aktivitet i tråden fra i fjor.  Den var på over 30 sider og denne er på bare 8 så langt. 

Altfor normale folk med i årets sesong. Lite drama. Bra for dem, kjedelig for oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, LeilaS skrev:

Så du tror han hadde valgt Marit?

Nei jeg tror han hadde valgt hun med regnbue farger i håret. som trakk seg før marit.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, caskerette skrev:

Altfor normale folk med i årets sesong. Lite drama. Bra for dem, kjedelig for oss. 

Sant det. Denne sesongen har vært ganske kjedelig iforhold til forrige sesong. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes denne sesongen har vært mye bedre enn fjorårets og året før der, jeg! I år har bøndene til forskjell fra tidligere turt å gi av seg selv, flørte osv. 

Anonymkode: 81919...393

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Katrina og Sondre kommer garantert ikke til å bli noe par. Hun er urban byjente, han er en "bondeknøl". Kommer ikke til å funke. Ikke bare er de forskjellige som personer, men utseendemessig passer de bare ikke i lag. Sondre hadde nok, om ikke Marit trakk seg, valgt henne. Tror Sondre bare blir blendet av at Katrina er smellvakker, han tenker ikke så mye på at de skal passe sammen som et par.

Anonymkode: b91b3...867

Så enig! De passer virkelig ikke sammen. Kathrine gjør et forsøk og stiller spørsmål for å vise interesse. Han virker ikke like nysgjerrig på henne... :dry:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som at Gro og Axel Tobias koser seg, og jeg syns de er søte sammen. De er jo begge godt voksne og etablert med jobb, så jeg skjønner jo at de lurer på hvordan det blir når hverdagen inntreffer. Jeg vet ikke hvor langt unna de bor hverandre, om det er 1 time eller 3 timer. Sånne ting vil ha en del å si. 

Når det gjelder Katrina og Sondre så ble jeg positivt overrasket i går, men for meg så er det fortsatt noe som skurrer der. Kanskje det er fordi Katrina er såpass tilbakeholden. Det er jo greit å være en privat person og alt det der, men likevel tror jeg at ting går for tregt til at det vil utvikle seg til noe. Kan godt hende det bare er meg, men det ser nesten ut som at hun ikke liker når Sondre tar på henne, og hun kikker veldig mye bort. Det virker som hun er litt på stadiet "det hadde vært fint å hatt en kjæreste", men hva føler hun egentlig for Sondre? Måtte vel vært mye enklere at hun fant seg en kjæreste i Oslo. 

Det blir spennende å se neste gang. Gøy at vi møter to par som virker forelsket!

Anonymkode: df700...ba2

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er FRYKTELIG usikker på Sondre og Kathrina. Jeg ser ikke de sammen som et par. Sondre er dårlig med å stille spørsmål og vise nok interesse (som noen av damene hans har påpekt) og hun er veldig privat av seg. Jeg ser ikke helt for meg henne på gård. Hun virker som en byjente. Det er hvertfall ikke mye "love is in the air" feeling med de to, som med de andre parene.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...