Gjest Zalo2 Skrevet 9. november 2016 #181 Del Skrevet 9. november 2016 10 timer siden, LeilaS skrev: Teodor? Du mener Axel Tobias? Men ellers enig. Gleder meg til å se de på tur Det var det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #182 Del Skrevet 14. november 2016 Dorothea er så sykt harry at det blir morsomt! Anonymkode: 99e9f...7aa 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 14. november 2016 #183 Del Skrevet 14. november 2016 Sukk, så mange forelskede par...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #184 Del Skrevet 14. november 2016 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dorothea er så sykt harry at det blir morsomt! Anonymkode: 99e9f...7aa Jupp, folk fra Bærum kan også være harry Anonymkode: b91b3...867 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #185 Del Skrevet 14. november 2016 Føler ikke Sondre er helt ekte? Cathrine er IKKE forelska! Haha, hvorfor må de snakke som om de er sammen? Da mener jeg generelt på JPK. Og joda, skjønner de har fått beskjed om noe av det Anonymkode: 3186c...60c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #186 Del Skrevet 14. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler ikke Sondre er helt ekte? Cathrine er IKKE forelska! Haha, hvorfor må de snakke som om de er sammen? Da mener jeg generelt på JPK. Og joda, skjønner de har fått beskjed om noe av det Anonymkode: 3186c...60c Enig! Sondre er seriøst too much. Han klenger og kladder på Katrina, så det blir pinlig å se på. Merker han ikke at hun ALDRI tar på han? Han er forelsket, sier han, og er klar for å rydde plass i garderobeskapet. Jeg er temmelig sikker på at Katrina ikke er forelsket i Sondre. Hun vil kanskje gi det en sjanse, men det kommer aldri til å bli noe par av de to. Sondre bør finne seg ei budeie fra der han kommer fra Anonymkode: b91b3...867 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #187 Del Skrevet 14. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Enig! Sondre er seriøst too much. Han klenger og kladder på Katrina, så det blir pinlig å se på. Merker han ikke at hun ALDRI tar på han? Han er forelsket, sier han, og er klar for å rydde plass i garderobeskapet. Jeg er temmelig sikker på at Katrina ikke er forelsket i Sondre. Hun vil kanskje gi det en sjanse, men det kommer aldri til å bli noe par av de to. Sondre bør finne seg ei budeie fra der han kommer fra Anonymkode: b91b3...867 Hahaha, så enig! Han tar virkelig ikke NOEN signaler fra damene, stakkars fyr. Skjønner hvorfor Marit(?) dro Nei, huff, nå er jeg slem. Men ja til budeie! Haha. Skrev visst navnet til Katrina feil, upsi. Katrina synes jeg virker skikkelig kul - ho bør få seg en staut kar med sosiale antenner Anonymkode: 3186c...60c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 15. november 2016 #188 Del Skrevet 15. november 2016 Flaut å se på Sondre og Kathrina Hun virker ikke så interessert akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 15. november 2016 #189 Del Skrevet 15. november 2016 Dorothea virker så sur og grinete hva er greia`? Jeg hadde ikke taklet en sånn person verken som kjæreste, ei heller som veninne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarinda Skrevet 15. november 2016 #190 Del Skrevet 15. november 2016 Bare jeg som synes Marte ser ut som en eldre Julia Stiles? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 15. november 2016 #191 Del Skrevet 15. november 2016 10 minutter siden, Amarinda skrev: Bare jeg som synes Marte ser ut som en eldre Julia Stiles? Ja litt. Men Marthe er vel bare 35 ish? Synes hun ser så mye eldre ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #192 Del Skrevet 15. november 2016 Jeg får litt fnatt av det lange håret til Marte. Det er überlangt, og ikke særlig pent. Til rett nedenfor skuldrene ok, men hennes hår er jo nesten som Rapunzel. Kan bare tenke meg til hvor mye hår det blir all over når....ja, dere vet Anonymkode: b91b3...867 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #193 Del Skrevet 15. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg får litt fnatt av det lange håret til Marte. Det er überlangt, og ikke særlig pent. Til rett nedenfor skuldrene ok, men hennes hår er jo nesten som Rapunzel. Kan bare tenke meg til hvor mye hår det blir all over når....ja, dere vet Anonymkode: b91b3...867 Synes håret hennes er flott, jeg. Og ikke synes jeg hun ser eldre ut enn sine 35 år heller. Anonymkode: d3f78...eef 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #194 Del Skrevet 15. november 2016 Bruker Marte aldri sminke? Anonymkode: 5c99f...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #195 Del Skrevet 15. november 2016 Marthe er kun 31 år... Anonymkode: 884b2...7d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #196 Del Skrevet 17. november 2016 Jeg synes Marte ser litttt ut som en grå mus.... 🙊🐭 Anonymkode: 5af63...6c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #197 Del Skrevet 17. november 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes Marte ser litttt ut som en grå mus.... 🙊🐭 Anonymkode: 5af63...6c4 Ikke bare litt. Hadde aldri tippet hun var 31 år. Anonymkode: c1f85...88c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #198 Del Skrevet 17. november 2016 Dorothea sier hun er forelsket i Martin, men det virker på en måte ikke sånn. Jeg får det ikke helt til å stemme. Kan hende at Martin er litt for intens, samtidig som kan kanskje virker litt uerfaren. Enig som andre skriver - det er flaut å se Sondre og Katrina. Hun har vel heller aldri sagt at hun er betatt eller forelsket i Sondre. Noen ganger kan det se ut som at hun føler ubehag når Sondre tar på henne. Anonymkode: df700...ba2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 17. november 2016 #199 Del Skrevet 17. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dorothea sier hun er forelsket i Martin, men det virker på en måte ikke sånn. Jeg får det ikke helt til å stemme. Kan hende at Martin er litt for intens, samtidig som kan kanskje virker litt uerfaren. Enig som andre skriver - det er flaut å se Sondre og Katrina. Hun har vel heller aldri sagt at hun er betatt eller forelsket i Sondre. Noen ganger kan det se ut som at hun føler ubehag når Sondre tar på henne. Anonymkode: df700...ba2 Enig, enig, enig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #200 Del Skrevet 17. november 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes Marte ser litttt ut som en grå mus.... 🙊🐭 Anonymkode: 5af63...6c4 Nå blir dette langt ut for tema, men det synes ikke jeg! Jeg synes faktisk hun oser av seksuell energi (ja, helt seriøst), til tross for håret, klærne og den ikke-eksisterende sminken. Hun virker veldig trygg i seg selv. Anonymkode: 81919...393 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå