Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2016

Scoop

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Citronella
15 timer siden, caskerette skrev:

Synes Sondre hadde mye mer kjemi med Marit. Synd hun ikke følte det rette, da. 

Enig! Men han er jo så opptatt av seg selv, spurte ikke jentene, og var ikke nysgjerrige på de. Og nå sitter han der med Katrina. Som er sjenert og lite fysisk og mormalt søt. Men kjedelig... Sondre og Marit ville fått det bra. Om Sondre hadde orket å bruke litt tid på å bli kjent med henne! Se på Audun. Han ga av seg selv, og han brukte tid på hver enkelt. Og alle falt som fluer for ham. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Citronella skrev:

Enig! Men han er jo så opptatt av seg selv, spurte ikke jentene, og var ikke nysgjerrige på de. Og nå sitter han der med Katrina. Som er sjenert og lite fysisk og mormalt søt. Men kjedelig... Sondre og Marit ville fått det bra. Om Sondre hadde orket å bruke litt tid på å bli kjent med henne! Se på Audun. Han ga av seg selv, og han brukte tid på hver enkelt. Og alle falt som fluer for ham. 

Enig. Er vel en grunn til at to trakk seg. Marit sa hun var usikker pga han stilte aldri spørsmål og var mer opptatt av å snakke om seg selv. Skjønner da hun ikke orket mer. Da han sa det var en lettelse, så kunne det virke som han mente det siden han ikke hadde tenkt til å velge henne og da slapp han å sende henne hjem. 

Endret av Linnpinn9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å ser på reprisen av mandagens program.

Dette er ikke noe pent å si, men beklager her kommer det: Jeg klarer rett å slett ikke å se for meg Sondre i en romantisk, intim setting med en annen dame. Han ser rett og slett så klønete og klumsete ut, at jeg tror ikke han får det til. 

Kommer nok heller aldri til å bli noe mellom han og byjenta Katrina.

Anonymkode: b91b3...867

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.11.2016 den 15.44, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke noe pent å si, men beklager her kommer det: Jeg klarer rett å slett ikke å se for meg Sondre i en romantisk, intim setting med en annen dame. Han ser rett og slett så klønete og klumsete ut, at jeg tror ikke han får det til. 

Nåh. Det er mange klumsefyrer som har fått seg dame. Men han må ta til seg råd han får, nå er det mange som har sagt til ham at han må vise interesse for damene, slik som folk nevner i denne tråden. Alle som har datet, vet at det er ganske turn-off med gutter (eller jenter) som bare snakker om seg selv. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Ms. Steele skrev:

Martin står og vasker seg med klut under armene :sprettoy: Hva skjedde med å ta seg en dusj? :laugh: 

Hehe,  samme tenkte jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Rose11 skrev:

Hehe,  samme tenkte jeg :P

Her og! - Men er det bare meg som syns at Audun og Marte er så like av utseende?

Endret av hjertesukka
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.11.2016 den 15.44, AnonymBruker skrev:

Men han får det til med deg, eller? Når du forfatter det slik fremstiller du det nemlig som at han har klart å være intim med deg. :fnise: Mener ikke å le altså, fint for dere to sikkert om dere har humpa i høyet, men personlig klarer jeg ikke se for meg Sondre i en intim setting med noen dame overhodet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, NuckingFutz skrev:

Kjente jeg irriterte meg en smule over et par rosarøde joggesko i kveldens episode..

Hvorfor det?

Anonymkode: f27f8...256

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I tidligere sesonger har de vel ikke hatt så mye teit musikk i programmet? Gjør det jo om mulig enda kleinere. :fnise: 

Ser jo nesten ut som det kan ende med hele 2-3 par denne sesongen. Ser jo i alle fall ganske så lyst ut for egentlig alle, bortsett fra Sondre og Katrina.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marte og Audun er så søte sammen. Kommer nok til å vare mellom de to. Martin og Dorothea er snodige på hver sin måte og det blir forsterket når de er sammen. Men har troa på de også. Jatakk til soundtrack som underbygger kleine stemninger også i neste sesong :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, NuckingFutz skrev:

Næææææ, si det du!

Kan du ikke bare svare? 

Anonymkode: c1f85...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
18 timer siden, Ms. Steele skrev:

Martin står og vasker seg med klut under armene :sprettoy: Hva skjedde med å ta seg en dusj? :laugh: 

Men det mest ekle var at han vasket seg under armene for DERETTER å vaske seg i ANSIKTET ! Fuck det var nasty:kvalm:

og etter det klarte jeg bare fokusere på håret under armene som stakk ut hele tiden:ler2:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så mye fine bilder av landet vårt :rodmer: . Tror det blir iallefall to par etter denne sesongen, Marte og Auden og Gro og Teodor. Kanskje også mellom hun fra Bærum og han som har vist seg utallige ganger i bar overkropp :) . Har ikke noe tro på Katrine og Sondre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Zalo2 skrev:

Synes det er så mye fine bilder av landet vårt :rodmer: . Tror det blir iallefall to par etter denne sesongen, Marte og Auden og Gro og Teodor. Kanskje også mellom hun fra Bærum og han som har vist seg utallige ganger i bar overkropp :) . Har ikke noe tro på Katrine og Sondre.

Teodor? Du mener Axel Tobias? 

Men ellers enig. Gleder meg til å se de på tur :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...