NuckingFutz Skrevet 25. oktober 2016 #121 Del Skrevet 25. oktober 2016 40 minutter siden, Rose11 skrev: Jeg ser en lys fremtid for Axel Tobias og Gro. De virker så forelsket og blikkene de gir hverandre Jeg synes heller ikke det noe veldig gnist mellom Sondre og Katrina. Men det kan jo endre seg. Bare meg som synes Gro virket endel eldre enn det hun er? Hun er 37 år, men virka så kjerringaktig i fremtoningen. Er det vanlig at 37-åringer ser slik ut? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #122 Del Skrevet 25. oktober 2016 Måtte flire da Sondre tok over for avskjedstalen til Marit, hahahah. Alt for å redde sitt eget skinn Synes Sondre virker helt fjern og han irriterer meg grønn. Sånn som da de var ute og jogga tidligere i sesongen fordi han selv mente han likte å holde seg i form!? Eh? Han jatter så mye og er virkelig usjarmerende.. Liker Marte og Audun såå godt! De er så søte og morsomme. Og litt gøy at Audun var så usikker på ho på speedaten fordi ho var en kunstnertype. Anonymkode: 3186c...60c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #123 Del Skrevet 25. oktober 2016 3 minutter siden, NuckingFutz skrev: Bare meg som synes Gro virket endel eldre enn det hun er? Hun er 37 år, men virka så kjerringaktig i fremtoningen. Er det vanlig at 37-åringer ser slik ut? Synes ho virker mye yngre enn mange av de andre kjerringene som har vært med der Og den sinnssykt fine babyhuden! Ser myyye yngre ut i ansiktet. Vil ha huden hennes Anonymkode: 3186c...60c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #124 Del Skrevet 26. oktober 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Måtte flire da Sondre tok over for avskjedstalen til Marit, hahahah. Alt for å redde sitt eget skinn Synes Sondre virker helt fjern og han irriterer meg grønn. Anonymkode: 3186c...60c Jeg syns det var vondt å se på. Spesielt når han sa at det føltes som en slags lettelse for han, og at hun kunne stikke bort til nabogården for å treffe på en singel kamerat av han. Det var en unødvendig og upassende ting å si. Jeg hadde sansen for Sondre i starten, men etter hvert begynte ha å fremstå som ufokusert og litt fjern som du sier. Men jeg tror han egentlig er en bra fyr, mye av det han sier i intervju bare foran kamaeramannen er gjennomtenkt og fint. Men sammen med jentene virker han helt uinteressert. Anonymkode: df700...ba2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 26. oktober 2016 #125 Del Skrevet 26. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns det var vondt å se på. Spesielt når han sa at det føltes som en slags lettelse for han, og at hun kunne stikke bort til nabogården for å treffe på en singel kamerat av han. Det var en unødvendig og upassende ting å si. Jeg hadde sansen for Sondre i starten, men etter hvert begynte ha å fremstå som ufokusert og litt fjern som du sier. Men jeg tror han egentlig er en bra fyr, mye av det han sier i intervju bare foran kamaeramannen er gjennomtenkt og fint. Men sammen med jentene virker han helt uinteressert. Anonymkode: df700...ba2 Ja enig. Han virker litt lost noen ganger. Akkurat som han ikke helt vet hvordan han skal oppføre seg sammen med damer. Ikke min type i alle fall. Tror ikke Marit angrer på valget akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 26. oktober 2016 #126 Del Skrevet 26. oktober 2016 (endret) 10 timer siden, NuckingFutz skrev: Bare meg som synes Gro virket endel eldre enn det hun er? Hun er 37 år, men virka så kjerringaktig i fremtoningen. Er det vanlig at 37-åringer ser slik ut? Kanskje det, men han ser hvert fall eldre ut. Synes han ser ut som han kunne vært 50 ish. Endret 26. oktober 2016 av Rose11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #127 Del Skrevet 26. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns det var vondt å se på. Spesielt når han sa at det føltes som en slags lettelse for han, og at hun kunne stikke bort til nabogården for å treffe på en singel kamerat av han. Det var en unødvendig og upassende ting å si. Jeg hadde sansen for Sondre i starten, men etter hvert begynte ha å fremstå som ufokusert og litt fjern som du sier. Men jeg tror han egentlig er en bra fyr, mye av det han sier i intervju bare foran kamaeramannen er gjennomtenkt og fint. Men sammen med jentene virker han helt uinteressert. Anonymkode: df700...ba2 Det var skikkelig teit. La nå jenta få snakke ferdig! Jeg tror ikke Marit likte den kommentaren om at hun bare kunne stikke innom naboen for han var jo singel. Kleint! Anonymkode: ad4e6...034 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NuckingFutz Skrevet 26. oktober 2016 #128 Del Skrevet 26. oktober 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes ho virker mye yngre enn mange av de andre kjerringene som har vært med der Og den sinnssykt fine babyhuden! Ser myyye yngre ut i ansiktet. Vil ha huden hennes Anonymkode: 3186c...60c Hun var jo yngre enn de andre damene. De andre damene var 40+. Onkel Tobias er vel 44 år sjøl. Gro har gråstenk ved tinningene, kråkeføtter ved øynene og ræv som ei låvedør. De fleste 37 år gamle damer ser vel freshere ut enn henne. Me thinks. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #129 Del Skrevet 27. oktober 2016 17 timer siden, NuckingFutz skrev: Hun var jo yngre enn de andre damene. De andre damene var 40+. Onkel Tobias er vel 44 år sjøl. Gro har gråstenk ved tinningene, kråkeføtter ved øynene og ræv som ei låvedør. De fleste 37 år gamle damer ser vel freshere ut enn henne. Me thinks. Lavmål. Anonymkode: 3186c...60c 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #130 Del Skrevet 27. oktober 2016 18 timer siden, NuckingFutz skrev: Hun var jo yngre enn de andre damene. De andre damene var 40+. Onkel Tobias er vel 44 år sjøl. Gro har gråstenk ved tinningene, kråkeføtter ved øynene og ræv som ei låvedør. De fleste 37 år gamle damer ser vel freshere ut enn henne. Me thinks. Seriøst, skjerp deg! Mobbing er lavmål. Anonymkode: b91b3...867 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #131 Del Skrevet 27. oktober 2016 Jeg synes det var dårig gjort av Audun å dra det sånn ut, ut fra det han sa kunne man jo tro at begge ble valgt. Greit at han sikkert hadde blitt drillet av tv2 på forhånd for å gjøre det spennende, men det får da være måte på. Leste etterpå at samtalene hade vart leeenge. Hadde også følt meg lurt og blitt forbanna hvis jeg hadde vært hun som ikke ble valgt. Anonymkode: 3bfc6...017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #132 Del Skrevet 27. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det var dårig gjort av Audun å dra det sånn ut, ut fra det han sa kunne man jo tro at begge ble valgt. Greit at han sikkert hadde blitt drillet av tv2 på forhånd for å gjøre det spennende, men det får da være måte på. Leste etterpå at samtalene hade vart leeenge. Hadde også følt meg lurt og blitt forbanna hvis jeg hadde vært hun som ikke ble valgt. Anonymkode: 3bfc6...017 Ja. I tillegg har jeg lest i intervju med Mette at den siste daten (kyssedaten) med Marte foregikk før den siste daten med Mette, og ikke omvendt som vi fikk inntrykk av på TV. Da må jo Audun ha visst under siste date med Mette at det ikke var henne som ville bli hans endelige valg og kunne gitt signaler ut fra det. Selvfølgelig er dette klippet og regissert for å skape mest mulig spenning for seerne, men jeg synes Mette virket genuint overrasket over å ikke bli valgt, og må ha trodd at alt var topp på siste date. Anonymkode: 5bbf4...cd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 27. oktober 2016 #133 Del Skrevet 27. oktober 2016 22 timer siden, NuckingFutz skrev: Hun var jo yngre enn de andre damene. De andre damene var 40+. Onkel Tobias er vel 44 år sjøl. Gro har gråstenk ved tinningene, kråkeføtter ved øynene og ræv som ei låvedør. De fleste 37 år gamle damer ser vel freshere ut enn henne. Me thinks. Så hva skal hun gjøre da? Farge håret, ta botox og slanke seg? Hun er kanskje fornøyd med hvordan hun ser ut og er ikke så forfengelig. Kanskje det er faktisk det Tobias liker ved henne, at hun trives med sitt utseende og kropp. Hun er ingen jåledame og det liker han. Synes hun er fin jeg 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NuckingFutz Skrevet 27. oktober 2016 #134 Del Skrevet 27. oktober 2016 47 minutter siden, LeilaS skrev: Så hva skal hun gjøre da? Farge håret, ta botox og slanke seg? Hun er kanskje fornøyd med hvordan hun ser ut og er ikke så forfengelig. Kanskje det er faktisk det Tobias liker ved henne, at hun trives med sitt utseende og kropp. Hun er ingen jåledame og det liker han. Synes hun er fin jeg Hva synes du hun skal gjøre, siden du spør meg hva jeg synes? Jeg har ingen formening om at hun burde gjøre noe eller at det skulle være noe som helst å gjøre. Jeg simpelthen undrer meg over hvorvidt det er vanlig at 37-åringer har en så gammelmodig fysisk fremtoning. Hva Onkel Tobias liker har jeg heller ingen formening om, kanskje han innerst inne drømmer om hvordan hun hadde sett ut etter en bli-ny dag? Muligheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoop Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter #135 Del Skrevet 27. oktober 2016 Jeg synes Gro er herlig. Så sjarmerende smil, og hun virker som en veldig behagelig person. Tror Axel Tobias var heldig der. Ellers har jeg egentlig troa på alle parene, kanskje bortsett fra Sondre og Katrina. Men hvem vet, kanskje det kommer seg der også. Håper uansett det blir litt mindre slafsing på Martin og Thea framover, ellers må jeg nok se programmet alene heretter.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 27. oktober 2016 #136 Del Skrevet 27. oktober 2016 12 minutter siden, NuckingFutz skrev: Hva synes du hun skal gjøre, siden du spør meg hva jeg synes? Jeg har ingen formening om at hun burde gjøre noe eller at det skulle være noe som helst å gjøre. Jeg simpelthen undrer meg over hvorvidt det er vanlig at 37-åringer har en så gammelmodig fysisk fremtoning. Hva Onkel Tobias liker har jeg heller ingen formening om, kanskje han innerst inne drømmer om hvordan hun hadde sett ut etter en bli-ny dag? Muligheter! Jeg spør siden du påpeker hva som feiler henne. Tobias valgte henne mest pga han liker å være sammen med henne og føler seg tiltrukket. Ellers hadde han nok ikke valgt henne. Hvorfor kaller du han for onkel? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antbug Skrevet 27. oktober 2016 #137 Del Skrevet 27. oktober 2016 11 minutter siden, NuckingFutz skrev: Hva synes du hun skal gjøre, siden du spør meg hva jeg synes? Jeg har ingen formening om at hun burde gjøre noe eller at det skulle være noe som helst å gjøre. Jeg simpelthen undrer meg over hvorvidt det er vanlig at 37-åringer har en så gammelmodig fysisk fremtoning. Hva Onkel Tobias liker har jeg heller ingen formening om, kanskje han innerst inne drømmer om hvordan hun hadde sett ut etter en bli-ny dag? Muligheter! Så brutal du er da! Du er sikkert yngre og penere, det tviler jeg ikke på, men det varer dessverre ikke evig. Du vet at bitchyness har det med å sette spor i ansiktet? Det er et eget trekk som setter seg rundt munnen hos de som ofte er ondskapsfulle. Not kidding, man kan se det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #138 Del Skrevet 27. oktober 2016 3 timer siden, antbug skrev: Så brutal du er da! Du er sikkert yngre og penere, det tviler jeg ikke på, men det varer dessverre ikke evig. Du vet at bitchyness har det med å sette spor i ansiktet? Det er et eget trekk som setter seg rundt munnen hos de som ofte er ondskapsfulle. Not kidding, man kan se det. Jepp, enig med denne! Karma is a bitch, you know Anonymkode: b91b3...867 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NuckingFutz Skrevet 27. oktober 2016 #139 Del Skrevet 27. oktober 2016 4 timer siden, antbug skrev: Så brutal du er da! Du er sikkert yngre og penere, det tviler jeg ikke på, men det varer dessverre ikke evig. Du vet at bitchyness har det med å sette spor i ansiktet? Det er et eget trekk som setter seg rundt munnen hos de som ofte er ondskapsfulle. Not kidding, man kan se det. Du snakker av erfaring skjønner jeg, siden du fremstår som ei real sjefsbitch sjæl 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 27. oktober 2016 #140 Del Skrevet 27. oktober 2016 Gleder meg til neste episode. Blir gøy å se de i litt andre settinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå