Gå til innhold

merkelig oppførsel hos hester-spøkelser?


Gjest seroxata

Anbefalte innlegg

Gjest seroxata

I stallen der jeg har hest, har det lenge vært en del diskusjon om hvorvidt det spøker eller ikke på et lite sted rett utenfor stallområdet. Det samme skjer hver gang noen rir forbi der- hesten slår seg vrang, skvetter og stresser, og prøver hele tiden å snu. Og en enkelt gang kan de gå fint forb igjen.. Vi har forhørt oss litt, og funnet ut at denne plassen før hadde en stall på området, som visstnok skal ha brent ned. Den dag i dag står det et lite hus der, det er det eneste huset på et stort område, og liger rett ved skogen... det slår aldri feil, nye som gamle hester, ingen vil forbi der! Og er flere som har ramlet av hesten sin på den strekningen der... de fleste av oss tror det ligger et eller annet igjen på plassen, for dette er da ikke normal adferd for absolutt alle hestene på stallen? Må selv innrømme at jeg helt siden jeg var liten har vært redd for denne veien...

Dessuten, her på vinteren for et år siden, da jeg hadde ansvaret for foringa av hestene på morgenen, hendte det ofte jeg fikk frysninger, etterfulgt av lyden av føtter oppe på høyloftet! Jeg er livredd for høyloftet, samme hvor lyst det er der, hehe.... Men jeg var den eneste med nøkkel, og det kan ikke ha vært noen andre der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spøkelser? Nei, det tror ikke jeg.

Jeg tror heller dere har snakket og diskutert dette så mye, og når dere nærmer dere dette bestemte stedet, så merker hestene at dere anspenner dere... Og stopper...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tilbøyelig til å tro det kan henge igjen energier fra tidligere og dyr merker dette.

Men uansett stol på magefølelsen din og husk det er ingenting som kan skade deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror heller dere har snakket og diskutert dette så mye' date=' og når dere nærmer dere dette bestemte stedet, så merker hestene at dere anspenner dere... Og stopper...![/quote']

Det er jeg helt enig med Xavia i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

Jojo, det kan jeg forsåvidt være enig i, men! Dette har skjedd flere uten at de har visst om dette stedet... Det er nemlig ingen som sier noe om dette når nye folk kommer med hestene sine, og folk uavhengig av stallen har også kommentert dette..

Så tror nok ikke det ligger i massehysteri, selv om det sikkert ikke blir bedre av at alle som vet om det, er på vakt i den strekningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 15 år senere...

Annonse

Det kan vel hende de kjenner på lukten at det har vært stall der. Trenger ikke være mer overnaturlig enn en lukt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være gammel energi der som henger igjen som det på Åndenens Makt. De kan fjerne energier som henger igjen og føre dme inni lyset. 🙂

Anonymkode: df90a...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...