Gå til innhold

Hvor mange brukere har du ignorert på kvinneguiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet så ekkelt! Hadde du chattet med han en stund eller gjorde han det bare helt plutselig?

Anonymkode: 20d18...439

Jeg chattet med persnen en liten periode, men synes at han etter hvert ble veldig krevende(ble sint hvis jeg ikke svarte fort nok på pm f.eks.) og ønsket å avslutte "vennskapet". Personen ble da sint og truet med å utlevere meg til venner, familie og på blogg. Jeg hadde ikke så mye og skjule og han visste ikke navnet mitt, men ekkelt var det. Jeg spekulerte jo i om han hadde klart å finne navnet mitt eller noe slikt.

11 timer siden, Salka skrev:

Håper dere rapporterer de som er ekle og truende på pm. Sånt er ikke greit! 

Brukeren ble selvsagt rapportert. Det vet jeg han har blitt av mange andre også, men enkelte brukere her inne har fripass hos moderatorene kan det virke som, for han får fortsette som før uten så mye som en smekk på lanken. Flere har opplevd det samme med denne brukeren.

Anonymkode: 4d917...ec8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke blokkert noen brukere her, men tenker av og til at noen burde blokkert seg selv, gjerne fra hele internett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett problem kan være at folk kan opprette fleire epost-adresser. Selv om de moderator / administrator-folkene hadde blokkert en tulling (og nektet den å lage ny bruker med en epost-adresse) så kan tullingen opprette en ny epost-adresse. Også kan man opprette en ny bruker, med denne andre epost-adressen. Dermed er man jo like langt. Den samme personen kan herje videre, med en annen bruker / brukernavn.

Anonymkode: b1aac...7aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjørøveren
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

tenk at ikke alt dreier seg om deg

Anonymkode: 4d966...f9a

Ja rart det for jeg vet jeg blir hatet her inne enda jeg ikke har gjort de noe vondt. Bare av å skrive det jeg mener på et forum. Men godt at ikke alt det negative her inne handler om meg.

Aldri blitt hatet på et forum før jeg kom på kg.

Det er brukere jeg ikke liker her inne (men hater de ikke for jeg kjenner ikke folka en gang!) og skulle gjerne blokkert men jeg bryr meg ikke om å blokkere folk jeg ikke kjenner. Kun når det går for langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg chattet med persnen en liten periode, men synes at han etter hvert ble veldig krevende(ble sint hvis jeg ikke svarte fort nok på pm f.eks.) og ønsket å avslutte "vennskapet". Personen ble da sint og truet med å utlevere meg til venner, familie og på blogg. Jeg hadde ikke så mye og skjule og han visste ikke navnet mitt, men ekkelt var det. Jeg spekulerte jo i om han hadde klart å finne navnet mitt eller noe slikt.

Brukeren ble selvsagt rapportert. Det vet jeg han har blitt av mange andre også, men enkelte brukere her inne har fripass hos moderatorene kan det virke som, for han får fortsette som før uten så mye som en smekk på lanken. Flere har opplevd det samme med denne brukeren.

Anonymkode: 4d917...ec8

Bra. Kjenner jeg er litt nysgjerrig på hvem dette er. Ja, virker nesten som om modsa favoriserer enkelte brukere her inne mens andre blir utestengt av "ingenting" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, minister-mio skrev:

Jeg skulle ønske det var en regel på hvor mange brukere en person kan ha på kvinneguiden. Akkurat den brukeren jeg har ignorert får ny bruker oftere enn andre mennesker skifter underbukse

Signerer den!

Anonymkode: 5a7d6...f11

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Brukeren ble selvsagt rapportert. Det vet jeg han har blitt av mange andre også, men enkelte brukere her inne har fripass hos moderatorene kan det virke som, for han får fortsette som før uten så mye som en smekk på lanken. Flere har opplevd det samme med denne brukeren.

Anonymkode: 4d917...ec8

Enig.

Anonymkode: 5a7d6...f11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blokkert en pga at vedkomemnde bare skrev tull. Vurderte å blokkere 2-3 til for hele tiden å vri trder over til å handle om hvor egoistiske og dumme kvinner var, Tråder som var ganske greie  lese, med gode argumenter og meninger så kom vedkommende inn og alt ble ødelagt. Mistenker at det var samme pers, men har bare unngått dem. Ellers er det ingen jeg kunne tenke meg å blokkere, mye flotte folk her! :strix:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sjørøveren skrev:

Ja rart det for jeg vet jeg blir hatet her inne enda jeg ikke har gjort de noe vondt. Bare av å skrive det jeg mener på et forum. Men godt at ikke alt det negative her inne handler om meg.

Aldri blitt hatet på et forum før jeg kom på kg.

Det er brukere jeg ikke liker her inne (men hater de ikke for jeg kjenner ikke folka en gang!) og skulle gjerne blokkert men jeg bryr meg ikke om å blokkere folk jeg ikke kjenner. Kun når det går for langt.

Denne tråden dreier seg ikke om deg, slutt å avspor

Anonymkode: 4d966...f9a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Marr skrev:

Jeg forsøkte å blokkere en bruker en gang, men med stadig nye profiler ble det umulig å holde følge etterhvert. De brukerne jeg vurderer å blokkere er av typen som tar over diskusjoner også (fordi "alle" andre reagerer også og/eller fordi de siterer andre mye for å krangle) - og når de blir sitert hele tiden får man mye med seg likevel. Blir egentlig mer irriterende, for diskusjonen blir usammenhengende og man får ikke med seg hvorfor det sporet av i utgangspunktet.

Ideelt sett skulle det vært mulig å ignorere brukere, ignorere svar som siterer dem og ikke få frem den boksen der det står at man kan velge å se innlegget likevel. Det er ikke et stort savn, det er veldig få jeg ønsker å blokkere, men i enkelte tilfeller hadde det vært greit. :)

Enig, slik det er nå er det nesten ikke noe vits i "ignorere" brukere,

Anonymkode: 5a7d6...f11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

tenk at ikke alt dreier seg om deg

Anonymkode: 4d966...f9a

Men kan skjønne at han tenker slik, for han har veldig mange brukere her og det poengteres til stadighet :P

Anonymkode: 972fa...93f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ment som spørsmål til deg, men nå ble jeg egentlig litt nysgjerrig på om AB innlegg fra en blokkert bruker også blir blokkert....?

Anonymkode: 80fb6...aa4

Åh, det hadde vært fint! Det er så utrolig irriterende med folk som kommer med søte og hyggelige innlegg under brukernavn og personangrep som AB. Du kjenner dem igjen på skrivestilen, men det nytter ikke å blokkere dem uten å blokkere alle snille og fornuftige ABer samtidig. :bond: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Finnes faktisk brukere her på forumet som har (eller har hatt) mer enn 10 brukere.

 Ikke nødvendigvis alle sammen til nøyaktig samme tid, men spredt utover ett par uker / måneder.

Anonymkode: b1aac...7aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg chattet med persnen en liten periode, men synes at han etter hvert ble veldig krevende(ble sint hvis jeg ikke svarte fort nok på pm f.eks.) og ønsket å avslutte "vennskapet". Personen ble da sint og truet med å utlevere meg til venner, familie og på blogg. Jeg hadde ikke så mye og skjule og han visste ikke navnet mitt, men ekkelt var det. Jeg spekulerte jo i om han hadde klart å finne navnet mitt eller noe slikt.

Brukeren ble selvsagt rapportert. Det vet jeg han har blitt av mange andre også, men enkelte brukere her inne har fripass hos moderatorene kan det virke som, for han får fortsette som før uten så mye som en smekk på lanken. Flere har opplevd det samme med denne brukeren.

Anonymkode: 4d917...ec8

:haar: Jeg vet at du ikke kan si hvem det var men kan du si om han oppfører seg normalt på forumet eller om han blir sint offentlig og? Sykt at han får fortsette som før når han truer medlemmer!

Anonymkode: 20d18...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Finnes faktisk brukere her på forumet som har (eller har hatt) mer enn 10 brukere.

 Ikke nødvendigvis alle sammen til nøyaktig samme tid, men spredt utover ett par uker / måneder.

Anonymkode: b1aac...7aa

Det er ikke et problem så lenge folk oppfører seg, det tror jeg alle er enige i.

Anonymkode: 4668f...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Det er ikke et problem så lenge folk oppfører seg, det tror jeg alle er enige i.

 Anonymkode: 4668f...e54

Men problemet er jo at en del tullinger rett og slett ikke gidder å oppføre seg ordentlig! 

Idiotene slenger blant annet dritt og løgner om noen andre. Dersom noen skriver at de tar feil, så begynner disse idiotene å slenge enda mer dritt! I tillegg forsøker de å stakkarslig gjøre seg selv, og de fremstiller seg selv som ett slags "offer" heile tiden. 

Anonymkode: b1aac...7aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men problemet er jo at en del tullinger rett og slett ikke gidder å oppføre seg ordentlig! 

Idiotene slenger blant annet dritt og løgner om noen andre. Dersom noen skriver at de tar feil, så begynner disse idiotene å slenge enda mer dritt! I tillegg forsøker de å stakkarslig gjøre seg selv, og de fremstiller seg selv som ett slags "offer" heile tiden. 

Anonymkode: b1aac...7aa

Tror vi er ganske enige altså. 

Anonymkode: 4668f...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri blokkert/ignorert noen, men en periode lurte jeg litt på å blokkere en.

Men jeg går heller ut av tråder jeg ser vedkommende i, eller lar ofte være å svare, om jeg ser vedkommende er "i farta" i en tråd. Orker ikke å delta da, og kanskje risikere å få svar/bli sitert av vedkommende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå ut av tråder når man ser den mislikte, er ikke noe "bedre" enn å ignorere brukeren. Skjønner ikke hvorfor det skal være så mye verre å ignorere brukere - til dere tøffinger.

Anonymkode: bb535...39d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...