Gå til innhold

Gir deg svar på ditt spørsmål!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, John McClane skrev:

Jeg prøver et nytt spørsmål da som jeg har lurt på siden jeg fikk min første tiøring.

Er kongen alt for Norge?

Det jeg kan svare deg her, som kommer opp, er at oppmerksomhet betyr mye for deg, både her og ellers, og du får mye av den også. Dessverre blir det ikke alltid den oppmerksomheten du ønsker bestandig, som du tiltrekker deg.

Derav oppfordrer jeg deg til å endre fokuset litt, slik at dine beste sider kommer bedre frem. Da vil du oppnå mange av de tingene (som du ikke vil innrømme) som du innerst inne ønsker og drømmer om! :) 

Anonymkode: 00d48...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fokuset ditt bør endres, som sagt, vær mer bevisst på omgivelsene dine! ;) Ved endring av fokuset, endres også det du føler er hindringer i livet ditt! Hverdagen vil føles lettere, og nye dører åpnes. Du vil merke at en ny epoke i ditt liv starter, og da til det bedre! ;) 

Oppfordrer deg til å tenke godt over dette! Selv om du nok ikke vil innrømme i denne tråden at du vil gjøre nettopp det, så håper og tror jeg at du kommer til å gjøre det! ;) 

Du kan spøke og tulle så mye du vil i denne tråden. Ønsket oppmerksomhet vil du nok helt sikkert få av noen.

Jeg ønsker å bruke kreftene på å svare de som undres på noe. Valgte å gi deg mine svar, da jeg følte at ordene er noe du kommer til å ha god nytte av! Ønsker deg lykke til, vet at du klarer å endre fokuset du har nå, og håper du velger å gjøre det! Det vil føles og bli så bra! :) 

Anonymkode: 00d48...630

Beklager om det ble feil, jeg ønsker ikke å være ufin eller gjøre narr av noen men mener bare at det er nok alvor i dagens samfunn som det er og litt tøys og munter tone kan ikke skade.

 

Men for å bli seriøs da, så vil jeg spørre om noe i håp om at du ikke har gitt meg opp?

 

Vil jeg oppleve at familien min vil bli forent igjen og evt når?

Og vil jeg nå mine mål med jobben min? Vil jeg klare å føre firmaet til det målsetningen jeg har for i år og for neste år?

 

c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skole/jobbsituasjon: innen ca en uke får du en beskjed eller noe som gir deg klarhet i situasjonen.

Forholdet: Blir slik du ønsker. Betyr at hvilken retning det går, sitter du igjen med følelsen av å ha lykkes, du har det som skal til for å få det slik at det blir rett for deg.

Anonymkode: 00d48...630

Tusen takk for svar! :)

Hvis du har tid; er det lenge til det blir slik jeg ønsker? Er veldig usikker på hva han tenker nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, HøyMørkog40 skrev:

Vil jeg idet hele tatt kunne bli sammen med hun jeg har rotet med før,og fortsatt har et godt øye til,eller bør jeg gå videre..klarer ikke glemme henne...Og hvordan ser i det hele tatt min nærmeste framtid ut med tanke på å få seg dame...

Ja. Du får muligheten til å bli sammen med henne, men da velger du henne faktisk bort. Du vil sitter på muligheten til å velge utfallet, og det kjennes bra ut for deg. ;) 

Prøv å kjenne på tryggheten om at du kan hvis du vil, for hun kommer til deg på et tidspunkt. I mellomtiden, prøv å slappe av på det, nyt livet. Vær åpen for andre treff og sosiale hendelser. Åpne fokuset ditt for det som skjer rundt deg, for du har stengt litt av fordi tankene dine har gått til hun du har rotet med før.

Du vil merke at flere prøver å fange din oppmerksomhet. Og du får mange muligheter med tanke på å få deg dame. Neste gang du er ute på et sosialt opplegg (eller bare på handletur i butikken), senk skuldrene og slapp av. Se rolig rundt deg, så vil du oppdage en nye verden med tanke på interesse fra andre. :) 

Anonymkode: 00d48...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Storekommode skrev:

Tusen takk for svar! :)

Hvis du har tid; er det lenge til det blir slik jeg ønsker? Er veldig usikker på hva han tenker nå..

Det jeg får opp her, er at du har veldig fint resonnement omkring situasjonen. Dette er noe du kommer til å fremlegge på en slik måte, at du får akkurat de og de svarene du trenger! Det vil skje ganske snart nå, og utfallet vil bli noe du er tilfreds med!

Denne julen som kommer, ser ut til å bli den beste for deg, på veldig lenge! :) 

Anonymkode: 00d48...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir min helse framover?

Når blir jeg sammen med drømmemannen? Og har jeg allerede møtt han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje ts kan fortelle oss litt om hvem h*n er og hva h*n "spår" med? Er det en kortstokk med fasit i bokform, eller går det på indre følelser/syn? Hvem som helst kan starte en tråd om dette temaet og påstå at det er seriøst ment. Kan ts si litt om seg selv? 

Anonymkode: 0a7d5...27d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, John McClane skrev:

Beklager om det ble feil, jeg ønsker ikke å være ufin eller gjøre narr av noen men mener bare at det er nok alvor i dagens samfunn som det er og litt tøys og munter tone kan ikke skade.

 

Men for å bli seriøs da, så vil jeg spørre om noe i håp om at du ikke har gitt meg opp?

 

Vil jeg oppleve at familien min vil bli forent igjen og evt når?

Og vil jeg nå mine mål med jobben min? Vil jeg klare å føre firmaet til det målsetningen jeg har for i år og for neste år?

 

c",)

Dette er nok ikke tråden for å tøyse så mye, eller andre slike spåtråder, da det er for TS, som altså her er meg, tidkrevende og tar energi å komme opp med svar på alle spørsmålene! ;) (Utover det, er ellers enig i at tøys og munter tone er moro! "Kan ikke få nok av det" :fnise:)

Normalt sett hadde jeg glatt hoppet over dine innlegg, og latt være å svare deg. ;) Kjente så sterkt av dine innlegg, at du trengte å reflektere over mine ord som kom opp, så derfor ønsket jeg likevel å svare!

Det kom opp det jeg skrev, og jeg kjenner tydelig på, at du er en god person, som ikke alltid blir sett på som hvem du egentlig er! Det er veldig synd, fordi du er så uendelig mye mer enn det du framstår, og mange vil ha stor glede av å ha deg, med "ditt nye jeg" i sin omkrets, om du endrer aldri så lite fokus! ;) 

På ditt første spørsmål, får jeg opp et ja, men noe ventetid, noe hinder oppstår og forsinker.

Ang jobben: Ja og ja. Også her er det viktig at du holder rett fokus! ;) 

 

Anonymkode: 00d48...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, momo skrev:

Hvordan blir min helse framover?

Når blir jeg sammen med drømmemannen? Og har jeg allerede møtt han?

Du vil få et råd, som kommer til å utgjøre en stor endring for deg. Endringen blir til det bedre, og rådet vil komme via lesning, betyr at du leser det et sted. (eks blad, bok, nyheter, internett) Du vil sjekke litt ut, og få bekreftet rådet fra kompetente.

Drømmemannen er en med stor innsikt og forståelse, som vil gjøre det enklere å være deg. Det er en som dukker tydelig opp på veien med din research ferd.

Anonymkode: 00d48...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Jessica skrev:

Bør jeg kontakte og prøve et vennskap med ny person i familien ? 

Ja. Det vil etterhvert føles som en gave du gir deg selv! :) 

Anonymkode: 00d48...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Burde jeg bytte jobb?

Anonymkode: 0fdb7...e8d

Før du tenker på evt jobb bytte, bør du legge frem dine synspunkter som du sitter inne med! Du er fornuftig, og er ikke alene med disse meningene. ;)

Noe vender retning når du tar tak, og dine bekymringer vil da frafalle. I fremtiden er det mulig du bytter likevel, men det blir da på helt annen bakgrunn og premisser, enn hva du står i nå.

Legg fram dine synspunkter, det gir deg stor respekt og mulighet til endring i nåværende situasjon. Dette er altså det første du bør gjøre, før du tenker mer på å bytte jobb. Lykke til! :) 

Anonymkode: 00d48...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du et spørsmål som du undres på? Jeg kan spå svar på dette! Øvelse for meg, og spenning for dere?

Husk at det er opp til dere hva dere legger i svarene, jeg kommer verken med garantier eller fasit! ;) 

Er du inneforstått med dette, og klar for å gi tilbakemelding: Velkommen skal du være med ditt spørsmål! ;)

Anonymkode: 00d48...630

Har han følelser for meg nå? Kommer han evt til å få det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HøyMørkog40
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Du får muligheten til å bli sammen med henne, men da velger du henne faktisk bort. Du vil sitter på muligheten til å velge utfallet, og det kjennes bra ut for deg. ;) 

Prøv å kjenne på tryggheten om at du kan hvis du vil, for hun kommer til deg på et tidspunkt. I mellomtiden, prøv å slappe av på det, nyt livet. Vær åpen for andre treff og sosiale hendelser. Åpne fokuset ditt for det som skjer rundt deg, for du har stengt litt av fordi tankene dine har gått til hun du har rotet med før.

Tusen takk..Stemmer faktisk at jeg har stengt litt av innmellom..Og tankene har veldig OFTE gått til henne JA...Men at jeg vil ha mulighet til å velge 'utfallet'..???....Og at jeg vil velge henne bort,så har jeg faktisk tenkt på hva jeg skulle/ville gjort om jeg hadde havnet i den situasjonen...Kan du si mere ????.. (om henne og meg)......Blei veldig nysgjerrig jeg nå altså...!!...PLEASE!!!...

Endret av HøyMørkog40
Rettelse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje ts kan fortelle oss litt om hvem h*n er og hva h*n "spår" med? Er det en kortstokk med fasit i bokform, eller går det på indre følelser/syn? Hvem som helst kan starte en tråd om dette temaet og påstå at det er seriøst ment. Kan ts si litt om seg selv? 

Anonymkode: 0a7d5...27d

Som jeg skrev i hovedinnlegget:

"Har du et spørsmål som du undres på? Jeg kan spå svar på dette! Øvelse for meg, og spenning for dere?

Husk at det er opp til dere hva dere legger i svarene, jeg kommer verken med garantier eller fasit! ;) 

Er du inneforstått med dette, og klar for å gi tilbakemelding: Velkommen skal du være med ditt spørsmål! ;)"

Det er vel i grunn det jeg ønsket å si, i dette innlegget/tråden!

Om opplysningene er mangelfulle for deg eller andre, og du evt er utrygg på hva dette gjelder av metode(r), om det gjør deg usikker, eller du føler at dette er useriøst.. så er du velkommen til det også. Det er valgfritt å komme med spørsmål.

Jeg har respekt for dine ord i ditt innlegg her, og vil derfor svare deg med at mine svar er seriøst ment, men at du og dere her inne må selv velge hvor seriøst dere tar dette! ;) Som sagt, så spår jeg, og det medfølger verken garantier, fasit...eller for den saks skyld påstand om sannhet! Det er veldig viktig for meg å få tydelig frem! ;) 

Anonymkode: 00d48...630

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, himla skrev:

Har han følelser for meg nå? Kommer han evt til å få det?

Ja, det har han, men er usikker på seg selv og disse følelsene, så opptrer litt vinglete. Trenger litt tid. Og med den tiden gror følelsene han har, sterkere og sterkere!

Anonymkode: 00d48...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Det vil etterhvert føles som en gave du gir deg selv! :) 

Anonymkode: 00d48...630

Veldig merkelig dette. Jeg tenkte nettopp dette da jeg gikk tur idag :fnise: Da er det bare å skaffe litt mot snart da. Tusen takk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Mitt største spørsmål i livet er om jeg kommer til å skifte kjønn og hvor mange år til blir det før jeg tar det skrittet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...