ispinne Skrevet 15. august 2016 #61 Skrevet 15. august 2016 Vil ha 1-2, men hadde ikke klart mer enn 3 tror jeg. Hadde nok klart det, men der ligger grensa.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #62 Skrevet 15. august 2016 Kunne sikkert taklet 3 av samme kaliber som min eldste... Knapt nok 1 av yngstes kaliber... Så egentlig har jeg allerede i overkant av det jeg får til! Folk som får mer enn to må være laget av noe annet enn meg... Anonymkode: 8ee5d...2c9
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #63 Skrevet 15. august 2016 Jeg har seks barn og det har gått veldig fint, men som flere har påpekt: aldersforskjell har mye å si 😉 Her er det 20 års aldersforskjell på eldste og yngste og de tre eldste barna var ferdig med VGS da jeg ble firebarnsmor, så egentlig vet jeg ikke hvordan det er å ha mer enn tre barn boende hjemme av gangen. Tror nok også at man må se på livssituasjonen som en helhet. Jeg driver gård sammen med foreldrene mine og mannen min, så vi er til sammen fire voksne som bor og jobber på samme sted (to boliger rett på gårdstunet). Mye av arbeidet på gården er fleksibelt, så det har aldri vært noe problem for oss å få hverdagen til å gå opp. Anonymkode: d1f6a...88b 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #64 Skrevet 15. august 2016 Vi har fem barn til sammen, hvorav ett er sterkt handicappet (fysisk og psykisk) og er mer krevende enn de fire andre til sammen. Klarer det fint de helgene og feriene alle barna er her, men er så klart slitsomt, spesielt pga det handicappede barnet. Bare de fire friske er walk in the park. Så 4-5 friske unger er null problem. Anonymkode: dbdef...f86 1
Guarana Skrevet 15. august 2016 #66 Skrevet 15. august 2016 Tror jeg skal klare 3, men får se etter 2 om ønsket og kapasitet til 3 fortsatt er der
sara salamander Skrevet 15. august 2016 #67 Skrevet 15. august 2016 8-9 kanskje! Har 3 selv med en som hadde 2 fra før, så det er 5 barn annenhver helg! I tillegg har noen av dem, som regel flere, nesten alltid besøk eller noen på overnatting, så ikke unormalt at det er 8-10 barn her! Jeg synes det er koselig, og vil alltid ha et åpent hjem for vennene til barna! da jeg selv vokste opp var vi alltid en gjeng som var samlet hos min tante og mine søskenbarn som er på min alder. Vi viste alltid vi kunne komme dit om det var noe og jeg husker det var trygt og godt!
Torfa Skrevet 15. august 2016 #68 Skrevet 15. august 2016 Den 14. august 2016 at 10.52, AnonymBruker skrev: Barna trenger mer enn oppdragelse. De trenger tid, oppmerksomhet, kjærlighet, klær, penger, stort nok hus for antall barn, stor nok bil, de skal på fritidsaktiviteter og oppfølging av både det skole. I tillegg spørs det på alder, da det å ha 5 barn fra 10 år og oppover er noe helt annet enn 5 barn fra 0 og feks opp til 10 år. Jeg har syv søsken, ingen av oss er uoppdragne, men jaggu er det mange å holde styr på. Kjenner selv at jeg aldri skal få så mange da det ikke er snakk om at to personer klarer å gi så mange barn den oppmerksomheten og oppfølgingen de trenger. De tror selvfølgelig det, men de gjør det ikke.. Anonymkode: ff5dd...24e 👌
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #69 Skrevet 16. august 2016 Jeg har 5 barn (vært alenemor i 8 år nå, yngste er 12) Jeg fikk de 4 eldste ganske tett (i løpet av 7 år), og nr 5 ble nesten en attpåklatt 😊 Jeg hadde klart en til, OM det barnet hadde f.eks vært tvilling med 12-åringen, eller 1-2 år yngre 😉 Men, slik ble det ikke. Så nå er det stopp! 5 flotte unger! Men, kunne jeg kunne valgt en gang til, hadde jeg fått to tette på den siste og Anonymkode: 3b995...25b
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #71 Skrevet 16. august 2016 Den Saturday, August 13, 2016 at 22.19, AnonymBruker skrev: Kun hvis mannen var mangemilliardær: 2. Anonymkode: 34928...713 Kunne du ikke vært mangemilliardær selv? Anonymkode: fb1cf...c1e 1
Teriyaki Skrevet 16. august 2016 #72 Skrevet 16. august 2016 Per nå har jeg mer enn nok med de to jeg har. Spesielt siden eldste er ekstra krevende og under utredning. Har nok mange kamper og frustrasjoner foran meg, så selv om jeg tidligere har tenkt tre barn så må jeg nok av hensyn til meg selv og ungene enn så lenge holde meg til to. Men jeg er ung da, så om situasjonen er en annen om feks 7 år så kan jeg vurdere det. Spørsmålet er bare om jeg orker å "begynne på nytt" da.
Alantia Skrevet 16. august 2016 #73 Skrevet 16. august 2016 Har 4 og er ferdig med å få egne barn, men ønsker etterhvert å være fosterfamilie eller beredskapshjem når de minste er større
Wit Skrevet 16. august 2016 #74 Skrevet 16. august 2016 Akkurat nå holder det med det ene barnet jeg har, men hadde nok klart å håndtere/takle 1-2 barn til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå