Gå til innhold

Hvor mange barn hadde du taklet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du ser bort fra hvor mange barn du faktisk ønsker deg, hvor mange barn mener du at du greit hadde taklet å ha?

Anonymkode: a52fd...873

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 😊

Anonymkode: 1d751...d58

• Liker 1
Skrevet

:P

Anonymkode: 47d72...50c

• Liker 1
Skrevet

2, MAX 3

Gjest Mibella
Skrevet (endret)

Mange, kanskje 4-5-6? barn gir meg energi og glede. Men får håpe jeg hvertfall får et en gang i fremtiden. 

Endret av Mibella
Skrevet

Ingen.

Anonymkode: e4290...f17

• Liker 3
Skrevet

Vet at jeg takler 8 uten problemer, og enda noen fler hadde nok også gått helt fint.

• Liker 3
Skrevet

To.  Har tre barnebarn, og må si det er mer hektisk enn jeg hadde ønsket som forelder.      

Skrevet

1

Anonymkode: 8e894...0f1

Skrevet

Meste jeg har hatt i heimen er 20 (inkl venner av barna) og det gikk bra den helgen det varte

• Liker 1
Skrevet

3 kanskje ;)

Anonymkode: c74fa...958

Gjest Sjørøveren
Skrevet

1 max 2. Klarer ikke tenke tanken på flere en gang. Vil ikke akkurat slite meg ut å bli gammel og grå pga barn!

Skrevet

Vi har fire egne, to fosterbarn og er beredskapshjem i tillegg. Alle disse har med seg flere venner hjem hver dag og har aldri hatt problemer med å takle flokken her. Tvert i mot! Får mye energi og glede av en haug med lykkelige barn. 

• Liker 2
Skrevet

2-3. Dessverre så har min samboer også to fra før, så nå er vi oppe i 4 tilsammen. Alt for mye for min del.

Anonymkode: d78bc...cfb

Skrevet

Over tid 1, for en kort periode 2.

Anonymkode: c0033...0ae

Skrevet

Det kommer jo helt an på. Hadde jeg hatt tvillingbabyer med kolikk, hadde det vært mer enn nok. Men hvis ungene hadde vært fra fire år og oppover kunne jeg fint hatt fire-fem. 

Totalt sett tror jeg at jeg kunne taklet fire, men at tre er passelig uten at jeg føler jeg må "takle" det. 

Anonymkode: 9b032...591

Skrevet
4 minutter siden, Sjørøveren skrev:

1 max 2. Klarer ikke tenke tanken på flere en gang. Vil ikke akkurat slite meg ut å bli gammel og grå pga barn!

Greia er tvert i mot at mange unger gjør at en holder seg ung lengre...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...