Gå til innhold

Mistet hunden min i går


WinterDawn

Anbefalte innlegg

Jeg mistet et dyr jeg elsket veldig høyt for et år siden. Det gjør fremdeles vondt hver eneste dag. Tårene kommer fremdeles hyppig og jeg klarer ikke å la vær og tenke på det som skjedde.
Jeg sier det ikke til noen, fordi det ikke er akseptert å sørge så mye over et dyr.
Du har min medfølelse.

Anonymkode: 39c90...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mistet et dyr jeg elsket veldig høyt for et år siden. Det gjør fremdeles vondt hver eneste dag. Tårene kommer fremdeles hyppig og jeg klarer ikke å la vær og tenke på det som skjedde.
Jeg sier det ikke til noen, fordi det ikke er akseptert å sørge så mye over et dyr.
Du har min medfølelse.

Anonymkode: 39c90...06f

Tusen takk, og du har min. Håper virkelig vi klarer å blekne sorgen og etter hvert føle glede over den tiden man fikk... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg. Jeg mistet min bestevenn gjennom 15 år for 3 uker siden. Det gjør så forferdelig vondt. Jeg er 30 år, og gråter hver eneste dag. Ser etter han og roper på han før jeg kommer på at han er borte. Savnet er utrolig stort, og jeg vet ikke når det blir bedre. Var så glad i han 💙

Anonymkode: 512c5...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Føler med deg. Jeg mistet min bestevenn gjennom 15 år for 3 uker siden. Det gjør så forferdelig vondt. Jeg er 30 år, og gråter hver eneste dag. Ser etter han og roper på han før jeg kommer på at han er borte. Savnet er utrolig stort, og jeg vet ikke når det blir bedre. Var så glad i han 💙

Anonymkode: 512c5...e62

Jeg føler med deg. Jeg lurer så på når det blir bedre. Man har en fantastisk tid sammen med dyrene, en kjærlighet sterkere enn det meste, og en bunnløs sorg når de blir borte... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Ole Brumm skrev:

Føler med deg. :klem:
Det kommer lettere dager, dager hvor du kan se tilbake på minnene, uten å gråte. 

Det er ingen skam i å sørge over kjæledyr. Sorg har heller ingen aldersgrense.

Tusen takk :hjerte:

Han heter Romle Brum (oppkalt etter Ole Brum fordi jeg er megafan), så både bildet og nicket ditt stakk meg rett i hjertet. Gleder meg til dagen kommer når jeg smiler for tiden som har vært isteden for å gråte for hva vi har mistet. Akkurat nå virker deg veldig langt unna. Klem til deg :klem: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, WinterDawn skrev:

Måtte smile når jeg leste dette, for på stamtavlen så er navnet hans "Romle Brum". Nicket ditt fikk frem et smil. :hjerte:

:hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
WinterDawn skrev (På 12.8.2016 den 0.10):

Tusen takk :hjerte:

Han heter Romle Brum (oppkalt etter Ole Brum fordi jeg er megafan), så både bildet og nicket ditt stakk meg rett i hjertet. Gleder meg til dagen kommer når jeg smiler for tiden som har vært isteden for å gråte for hva vi har mistet. Akkurat nå virker deg veldig langt unna. Klem til deg :klem: 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, WinterDawn skrev:

Min bestevenn gjennom seks år er borte. Han er den jeg har tilbrakt hver kveld med, vært på tur med og han var med omtrent over alt. Både jeg og mannen min er knust. Han var virkelig en stor del av hjertene våre. Det er vel ikke så allment godtatt at man sørger over en hund, men jeg har virkelig ikke forstått hva sorg var før dette skjedde. Jeg leter etter ham i huset, prøver å klappe ham om morgenen, men han er ikke der. Det er så ufattelig tungt. I natt våknet jeg med smerter i magen, hodet dunker og jeg klarer ikke akseptere at han ikke er her mer. Jeg er voksen, jeg har en lederstilling, jeg har venner og familie, jeg har mistet andre tidligere, men denne sorgen er helt bunnløs. Det eneste som hjelper er å se på bilder og forsøke å tenke på alle de gode minnene. Jeg er så takknemlig for at nettopp jeg fikk tilbringe seks år sammen med ham.

Jeg kommer sannsynligvis ikke til å klare å svare så godt dersom noen andre skriver her, men jeg vil bare si at om noen føler det samme: vi er flere i samme båt. Og det er helt greit å være knust for å ha mistet sin beste venn.

Jeg er selv vokst opp med hunder og katt. Det er forståelig at du sørger når du har mistet et familiemedlem. 

Kondolerer så mye og sender deg en klem <3

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri grått så mye som dagene før og etter vår hund ble avlivet etter 15 år som trofast følgesvenn. 

Kondolerer, det er vanskelig og sosialt godtatt å sørge over en hund! :D

Endret av Charmander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Charmander skrev:

Aldri grått så mye som dagene før og etter vår hund ble avlivet etter 15 år som trofast følgesvenn. 

Kondolerer, det er vanskelig og sosialt godtatt å sørge over en hund! :D

Tusen takk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...