Gå til innhold

Glansspray som funker uten å tynge?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Valmue i.i.

Har halvlangt hår med fall, nokså bløtt og fint, men litt matt/småtørt i fallen. Noen gode anbefalinger for å få blanke og skinnende krøller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke testet selv, men Paul Mitchell har en glansspray som heter The Shine, og fra TIGI BedHead finnes Headrush.

Headrush kan kjøpes rimelig i et pakketilbud sammen med Tigi Mastermind på LF.

Begge produktene lukter utrolig godt, men jeg er litt usikker på om jeg egentlig synes den gav noe særlig glans. Headrush gir ikke fett hår, men den ingrediensen som står først på lista er alkohol ( dvs uttørrende )

Frisøren har brukt Redken Vinyl Glam på meg et par ganger.

Den gav mye mere glans, tynger kanskje håret en smule mere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har HeadRush fra BehHead, og den tynger ikke men gir ikke så mye glans heller. Men den lukter nyyyydelig! Jeg har også ShineJunkie fra BedHead, og den gir mye glans og holder styr på fly-hår, men håret ser fett ut om man har for mye i (det er forresten ikke en spray men en slags voks-krem).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

L`Oreal (TechniArt etellerannet) kjøpt hos min frisør funker bra :D (det er en glansspray som fikserer håret greit, men det er ikke helt spikra for å si det sånn - kjempebra!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å prøve denne her jeg:) Men hvor får man tak i produktet??? BioSilk Silk Therapy, er dette produkt en må kjøpe hos frisører??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jepp, kjøpes hos frisører. Men vær opps på at den har to ulike typer silikoner helt øverst på ingredienslista, etterfulgt av alkohol, så den kan virke uttørkende på håret i det lange løp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har et tips til deg: BioSilk Silk Therapy, en nydelig silkeolje som gjør håret fantastisk mykt og glansfullt, og tynger ikke det grann! Har kjempetynt slitt og behandlet hår, og denne oljen har gjort underverker.

Les mer om den her: http://www.drugstore.com/products/prod.asp?pid=72884&catid=3562&trx=29067&tab=1#1

Denne har jeg.

Syns den er supergod. :)

Den kan visst brukes på hud også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker også Redken sin.

Fikk prøve på Biosilk oljen sist jeg var hos frisøren, var ikke så verst den. Men synes lukta var litt i overkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker også Redken sin.

Fikk prøve på Biosilk oljen sist jeg var hos frisøren, var ikke så verst den. Men synes lukta var litt i overkant.

jeg syns den lukter skikkelig frisk og godt 8)

Men hva heter redken sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

hm. jeg bruker glass look, men kan ikke sammenligne med vinyl glam, som jeg ikke har prøvd.

men, glass look er så langt det beste jeg har prøvd av denne kategorien, og jeg vil ikke nøle med å anbefale.

og drøy! har fortsatt halvfull flaske etter 3 år (men nå skal det sies at jeg ikke bruker den hver dag heller...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere prøvd glass look fra redken?

Hvordan er den i forhold til vinylen?

Jeg synest glass look er utrolig bra! Får alltid skryt av glansen i håret mitt når jeg bruker den. Den er drøy og lukter godt. Men kan ikke sammenligne den med vinylen, den har jeg ikke prøvd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...