Gå til innhold

Har det noen sinne blitt laget noe så kjedelig som Ringenes Herre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Aragorn II Elessar
Den 8.8.2016 at 21.41, AnonymBruker skrev:

Har det noen sinne blitt laget noe så kjedelig som Ringenes Herre?

Elendige bøker fulgt av kjedelige filmer.

Anonymkode: 861c3...638

i-challenge-you-to-a-duel.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest The damned

What? Går det an å ikke like Ringenes herre? :)

Elsker bøkene og jeg elsker filmene,så for meg er det jo lett å komme på ting som er kjedeligere enn det. Lenge siden jeg har sett dem nå,så må ha meg en Ringenes herre helg snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker The Lord of the Rings! Lange reiser, krig, alver, trollmenn, orker, hobbiter... Perfekt for meg som liker eventyr og fantasiverdener! :) 

Får faktisk ikke nok av filmene, så jeg spiller Lotro i tillegg. :fnise: Synes den verden er så spennende.

Endret av honnipuff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8/8/2016 at 21.41, AnonymBruker skrev:

Har det noen sinne blitt laget noe så kjedelig som Ringenes Herre?

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest WeirdAlien

Jeg elsker Ringenes Herre, og er snart ferdig med To Tårn. Føler meg som den eneste som nyter hver eneste side i de bøkene. Jeg forstår på en måte at å bare vandre kan bli kjedelig i lengden, men av en eller annen grunn bare suger jeg til meg alle ordene og avsnittene, side etter side. Synes tida går utrolig fort når jeg leser det.

Men ja, det kjedeligste jeg har lest i hele mitt liv som jeg er helt, helt sikker på at alle andre også ville syntes var enda kjedeligere, er boka Pamela, or; Virtue Rewarded av Samuel Richardson. Hvis du er ute etter noe å hate enda mer enn Twilight, bør du virkelig gå for den. For verre litteratur har jeg faktisk ikke kommet borti før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Ringenes herre synes jeg faktisk er veldig bra. 

Det verste er moderne tegnefilmer og skrekkfilmer. Ikke fordi jeg blir redd, men fordi det er  samme(host: amerikanske) konseptet. Unntaket er the conjuring 1 og 2, Anabelle og lights out. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...