Gå til innhold

Fri hele tiden, hva bedriver du dagene med?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har hatt en god del fri nå, og det har fått meg til og lure på hva andre som har fri hver dag bedriver tiden sin med?

Anonymkode: 8eb2a...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Leser bøker, øver på ulike fremmedspråk, lager mat fra bunnen og lager hele tiden nye matretter, steller huset bedre enn da jeg jobbet, ellers annet husarbeid, trener, treffer venner, går på kino, ut og tar en pils, nå om sommeren er jeg en del utendørs og bader, studerer litt og tar noen fag, er litt på nett, ser serier.

Tja. Kunne sikkert ramset opp en haug ting til om jeg tenkte meg om.

Anonymkode: e4011...f64

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som arbeidsledig: 1,5 timer til mat, 1,5 timer til renhold av kropp, katt og hus, 1 time til hobby, 16 timer jobbsøking og oppussing av cv, 4 timer søvn.

På ferie: 2 timer jobbsøk etter en bedre jobb, 1,5 timer til mat, ca. 3 timer til hobby, 30 minutter yoga, 1-2 timer renhold av hus, 1-2 timer til pleie av kropp og "hjemmespa", 2 timer til stell og lek med katter, 6 timer søvn, resten på TV titting, Internett, og vindus-shopping og/eller eventuell sosial kontakt med venner :).

selvfølgelig ikke samlet opp slik da :p. Når jeg sier hobby er det snakk om spille PlayStation, tegne og male og hagestell

Anonymkode: 15d25...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Wikipedia. Opprette nye artikler, finne bilder, utvide artikler. Ikke nødvendigvis bare på norsk heller. Hvis man kan noen fleire språk, så kan man kanskje skrive noe på andre språk også.

Eller man kan være aktiv på andre debatt-forum. For eksempel VGD eller diskusjon.no
Det finnes sikkert enda fleire forskjellige debatt-forum rundt omkring også...

Anonymkode: af94c...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt en god del fri nå, og det har fått meg til og lure på hva andre som har fri hver dag bedriver tiden sin med?

Anonymkode: 8eb2a...0e3

Kitesurfer, veldig bra forhold mellom regnbygene nå!

Anonymkode: 9fa74...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri hatt fri i lange perioder. Men da jeg har fri og er hjemme - Mye tid på matlaging og bakst, hus er strøkent, inviterer venner eller drar på besøk i løpet av dagen, finner på ulike prosjekter i hus og hage, leser mye, snakker høl i huet på mannen når han kommer hjem... Egner meg utrolig dårlig til å gå hjemme, så da hadde jeg dratt på hobbyjakt, eller brukt tid for en frivillig organisasjon. 

Anonymkode: 5884d...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke mye fri, men jeg jobber turnus så det hender jeg har fri litt her og der. 

Lager mat, baker, steller med dyrene, strikker, går i fjellet, går på ski.. Alt etter som :-) Har mye jeg liker å bruke tid på, så jeg skulle gjerne hatt litt mer fri :-p 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...