Gå til innhold

Du som lyver og sier at julenissen ikke finnes


Aamu

Anbefalte innlegg

Du tar feil, julenissen finnes. Han har til og med en egen nettside.

"Julenissen, ofte omtalt som nissen, er en fantasiskikkelse som er blitt et symbol for jula i vestlig populærkultur, med røtter i gamle europeiske tradisjoner og folketro."

Når en person tar på seg nissedrakt og spiller julenissen så er vedkommende julenissen. Det er det julenissen er. Så julenissen eksisterer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Aamu skrev:

Du tar feil, julenissen finnes. Han har til og med en egen nettside.

"Julenissen, ofte omtalt som nissen, er en fantasiskikkelse som er blitt et symbol for jula i vestlig populærkultur, med røtter i gamle europeiske tradisjoner og folketro."

Når en person tar på seg nissedrakt og spiller julenissen så er vedkommende julenissen. Det er det julenissen er. Så julenissen eksisterer.

Bor 15 minutter unna. Han later som om han er julenissen. Det er en veldig vesentlig forskjell mellom å late som om man er noen og å faktisk være noen. Klarer man ikke skille mellom de to så må man til psykolog.

Anonymkode: 70d48...f87

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Ja, selvfølgelig finnes nissen, han kommer alltid rundt juletider og deler ut godteposer til barna i den byen jeg bor.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Aamu skrev:

Du tar feil, julenissen finnes. Han har til og med en egen nettside.

"Julenissen, ofte omtalt som nissen, er en fantasiskikkelse som er blitt et symbol for jula i vestlig populærkultur, med røtter i gamle europeiske tradisjoner og folketro."

Når en person tar på seg nissedrakt og spiller julenissen så er vedkommende julenissen. Det er det julenissen er. Så julenissen eksisterer.

Litt selvmotsigende

Anonymkode: 454da...c7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he, det der har vært en liten kjepphest for meg også. Selfølgelig finnes han, ser ham jo stadig vekk rundt juletider. Er det noe å tvile på? Psykolog vet jeg ikke, men hadde kanskje vurdert en optiker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7. august 2016 at 18.12, AnonymBruker skrev:

Litt selvmotsigende

Anonymkode: 454da...c7d

Ja, det var det jeg også bemerket meg. TS tror vel likevel at hun har fått en åpenbaring. :sprettoy:

Anonymkode: 0f11f...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7.8.2016 at 18.04, Aamu skrev:

Du tar feil, julenissen finnes. Han har til og med en egen nettside.

"Julenissen, ofte omtalt som nissen, er en fantasiskikkelse som er blitt et symbol for jula i vestlig populærkultur, med røtter i gamle europeiske tradisjoner og folketro."

Når en person tar på seg nissedrakt og spiller julenissen så er vedkommende julenissen. Det er det julenissen er. Så julenissen eksisterer.

Gjelder det tannfeen og Colargol også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7.8.2016 at 18.08, AnonymBruker skrev:

Bor 15 minutter unna. Han later som om han er julenissen. Det er en veldig vesentlig forskjell mellom å late som om man er noen og å faktisk være noen. Klarer man ikke skille mellom de to så må man til psykolog.

Anonymkode: 70d48...f87

Sier hvem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7.8.2016 at 18.10, Loki Laufeyson skrev:

Ja, selvfølgelig finnes nissen, han kommer alltid rundt juletider og deler ut godteposer til barna i den byen jeg bor.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 7.8.2016 at 18.12, AnonymBruker skrev:

Litt selvmotsigende

Anonymkode: 454da...c7d

Nei, fantasiskikkelser eksisterer. Sier du at fantasi ikke finnes? DOOOH... stor facepalm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7.8.2016 at 18.32, AnonymBruker skrev:

7.jpg

Anonymkode: b7247...c93

Det var en sinna nisse. Må ha fjøsnisse i slekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lutetium 71 skrev:

Gjelder det tannfeen og Colargol også?

Herregud, alle vet jo at tannfeen er en småfeit liten fyr i ballerina kostyme :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, caskerette skrev:

He he, det der har vært en liten kjepphest for meg også. Selfølgelig finnes han, ser ham jo stadig vekk rundt juletider. Er det noe å tvile på? Psykolog vet jeg ikke, men hadde kanskje vurdert en optiker.

Det er absolutt ingenting å tvile på :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det var det jeg også bemerket meg. TS tror vel likevel at hun har fått en åpenbaring. :sprettoy:

Anonymkode: 0f11f...0ed

Da bemerket du deg feil, eller mener du at internett ikke eksisterer heller siden vi ikke kan SE internett? Åh.. er så mange treige huer der ute ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lutetium 71 skrev:

Gjelder det tannfeen og Colargol også?

Ja. Selvsagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...