Gå til innhold

flere tusen like's på instagram og sånt.


fuglekvitter__

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så viktig for mange å ha mange som har likt bildene dems på facebook og instagram?
Selv får jeg noen ganger mange og noen ganger få. Det er selvsagt gøy å få respons på noe altså, men å ha flere hundretusen av dem - hvorfor vil noen det? Er ikke det helt sykt slitsomt når 10 000 forskjellige folk skriver på bilder og ting man har delt på face o.l?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mennesker ønsker bekreftelse. Det ligger i vår natur. Noen ønsker mer enn andre, og da er vel sosiale medier en grei plass å få det.

Anonymkode: eec37...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mennesker ønsker bekreftelse. Det ligger i vår natur. Noen ønsker mer enn andre, og da er vel sosiale medier en grei plass å få det.

Anonymkode: eec37...0e0

Ja, dem som har det sånn må få gjøre som dem vil, jeg bare fatter ikke at 10 000 ikke er annet enn slitsomt. Hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, fuglekvinnen__ skrev:

Ja, dem som har det sånn må få gjøre som dem vil, jeg bare fatter ikke at 10 000 ikke er annet enn slitsomt. Hehe. :)

Det er vel andre som trykker på like-knappen så det er vel egentlig minimalt man må gjøre selv bortsett fra å legge ut bildene eller teksten:P Vet ikke helt hvordan instagram fungerer, men regner med at det er litt som facebook at man ikke må svare og godkjenne når noen liker?

Anonymkode: eec37...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel andre som trykker på like-knappen så det er vel egentlig minimalt man må gjøre selv bortsett fra å legge ut bildene eller teksten:P Vet ikke helt hvordan instagram fungerer, men regner med at det er litt som facebook at man ikke må svare og godkjenne når noen liker?

Anonymkode: eec37...0e0

OKey - nei altså, jeg bare lurte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som har flere ti-talls tusen har kjøpt sine likes. Har selv fått tilbud om å kjøpe en pakke med x-antall tusen likes på Instagram. :) 

Du avslører det med å se relasjonen mellom antall likes og antall kommentarer. Og så se på hvem både kommentarer og likes kommer fra. Myyye humbug der! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, BlendaSensitive skrev:

Mange som har flere ti-talls tusen har kjøpt sine likes. Har selv fått tilbud om å kjøpe en pakke med x-antall tusen likes på Instagram. :) 

Du avslører det med å se relasjonen mellom antall likes og antall kommentarer. Og så se på hvem både kommentarer og likes kommer fra. Myyye humbug der! 

Hahaha. Ja, det stemmer. Jeg så noe reklame for det der. Er det for det meste 14-isser som gjør det? Det blir nesten litt som et dataspill for dem? Hvem har mest poeng liksom? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, fuglekvinnen__ skrev:

Hahaha. Ja, det stemmer. Jeg så noe reklame for det der. Er det for det meste 14-isser som gjør det? Det blir nesten litt som et dataspill for dem? Hvem har mest poeng liksom? :P

Tja, tror en del store blogger og andre insta-kjendiser også jukser litt. Ganske så flaut ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...