Gå til innhold

Forholde seg til mobbing på nett.


Gjest CKT

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Lapper skrev:

Men er det riktig og mobbe tilbake? Da er du jo en mobber selv.

Hvem bryr seg om hvem som er best, om man får en slutt på det. Man må ta det ved roten før man blir ødelagt. Den andre personen blir jo heller ikke ødelagt, det er bare et lite stikk tilbake. Heller det enn å få et vepsebol på seg hver dag i årevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Carina Maria
8 timer siden, Lovelulu skrev:

Det å bli omtalt som en krangler, Ikke tåle andres meninger, bli løyet om, kaldt spetakkel, ikke eie selvinnsikt, ikke ha medfølelse, generellt være en dårlig person. Det å få høre det i kommentarer og på egen og andres blogger gang på gang over lengre tid av samme personer, ja da er det mobbing!

det er ikke mobbing og bli omtalt som at du krangler når tilfellet er at du krangler. hva gjorde du da du hadde lovelulu bloggen din på bloggen til synske peggy? har du glemt det? kom ikke og fortell meg at jeg lyver. dine kommentarer ligger i kommentar feltet på bloggen til synskpeg peggy fra desember 2014 og langt ut på våren 2015. jeg gikk inn og så på bloggen til synske peggy og der ligger dine kommentar som du har skrevet.

jeg husker at noen brukere på kg sitt forum diskuterte deg da du kranglet med synske peggy på hennes blogg og dem linket til bloggen til synske peggy hvor du kranglet og kverulerte mot dem som støttet synskepggy.

det er ikke mobbing at folk forteller deg sannheten at du krangler og ikke tåler andres meninger. det er sånn dem kanskje oppfatter deg. det er ikke mobbing. 

les definisjonen på hva mobbing er før du sier at du er blitt mobbet.

tenk over hvordan du også opptrer på blogg før du skylder på folk at dem mobber deg :kjempesinna:

 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 time siden, CKT skrev:

Folk er forskjellig.

Så det finnes ingen fasit på hva mobbing er. Ingen skal si hvorden andre opplever mobbing over lengre tid. Føler en person seg mobbet, så er vedkommende mobbet. Vi vet ikke bakrunnen for vedkommendes opplevelser over tid.

Og tror hver enkelt selv må finne en måte og løse det på. Det kommer an på hva som biter igjen på mobberen. Som IKKE klarer og la ting ligge, men må gjenta seg selv til det kjedsommelige år ut og år inn. Mobberen må snart gå lei. 

det finnes fasit på hva mobbing er. det finne definisjoner på hva hva mobbing er. mobbing er ikke at andre bloggere på en saklig måte diskuterer andre bloggere i deres egne blogger.

mobbing er det om dem som skriver om andre bloggere over tid rakker ned på utseende til bloggeren. over tid håner, latterlig gjør og spotter bloggerens religion, tro, kultur og politiske ståsted over tid og over tid skriver at bloggeren for eksempel er psykopat. 

så noen av dere den norske versjonen av troll jegerne hvor sandra borck og sophie elise var med? hvis dere gjorde det så dere tydelige eksempler på hva mobbing er. det dere mener er mobbing er ikke mobbing. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Evilposelos skrev:

Hvem bryr seg om hvem som er best, om man får en slutt på det. Man må ta det ved roten før man blir ødelagt. Den andre personen blir jo heller ikke ødelagt, det er bare et lite stikk tilbake. Heller det enn å få et vepsebol på seg hver dag i årevis.

Man må få lov og eksistere , uten at man skal få motbør hver eneste dag, 365 dager i året. fra de samme personene, som klikker på alt man sier og gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, cherry blossomed. gone. skrev:

ja hallo MOBBING OG MOBBERE ASS. de er lite sta folk. de vil se man i døden de. ingen grenser i du huene der. var sykt naiv før og trodde dette var noe folks VOKSTE AV SEG. men nei - skulle vise seg at det er STIKK MOTSATT. de blir ganske enkelt flinkere og flinkere på å mobbe og terrorisere man, er grufullt!!!!!!!!!!!!!!

Forstod ingenting av det innlegget

Anonymkode: e12a7...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, CKT skrev:

Du tråkket sikkert noen på tærne med din ærlighet.  

Og det blir nok ikke glemt må du vite. Taperen tar det som et nederlag. Og bli Tatt med buksa nede med løgn.

 Når det er sagt. Jeg vil takke deg for din ærlighet.  Du hjalp ihvertfall meg med og oppklare sannheten med beviser om oppførselen til enkelte.  Og det var ikke bare mobbing. Det var sjikane, hetsing og det som værre var. Jeg har fått et nytt liv etterpå.

Derfor støtter jeg deg når du sier du føler deg mobbet. For det er du. Har sett de samme plaget deg over lengre tid.

Slike mennesker er ikke verdt bryet og snakke med, eller diskuter med.  De er kun på jakt etter en heftig krangel. Slik at de kan finne enoe ny mulighet til og fortsette og plage mennesker  med mobbing ,sjikane latterlig gjøring av mennesker som ikke er enig med dem.

 

 

Men kan du vise oss hva du mener vi har skrevet her inne som er mobbing? Å da mener jeg mobbing.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forstod ingenting  det innlegget

Anonymkode: e12a7...989

Da er det best og ikke bry seg, når man ikke forstår. :D

Endret av CKT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, CKT skrev:

Man må få lov og eksistere , uten at man skal få motbør hver eneste dag, 365 dager i året. fra de samme personene, som klikker på alt man sier og gjør.

Om det er blogg du driver og du mener de kommentarene som kommer inn der? Hvorfor i all verden publiseres du da disse kommentarene? Er det ikke bare å la de være usett  for andre. Da blir det heller ingen diskusjon

er jo så enkelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Et øyeblikk siden, CKT skrev:

Tråden HANDLER om MOBBING på nett.

Alle vet at mobbing er. 

vi har skjønt det og vi vet også hva mobbing er og ikke er.... kanskje på tide at andre leser seg opp på hva mobbing er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, CKT skrev:

Tråden HANDLER om MOBBING på nett.

Alle vet at mobbing er. 

Men har du noen svar her inne som du mener er mobbing? Hva mener du er mobbing på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, cherry blossomed. gone. skrev:

 

Anonymkode: e12a7...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forstod ingenting av det innlegget

Anonymkode: e12a7...989

jeg har opplevd mye mobbere som har ødelagt livet mitt direkte og indirekte. og de er bullys og tro du meg, de gir totalt faen i deg og driter i om du dør eller lever. og sånne er det MANGE av. + 2faced "friends" står og slafser deg oppi trynet SOM OM  de var en venn - men nei. bak lukkede dører er det mye ondskap og dritt som kommer frem. de fleste folk de ER dritt de. hvis du shikker en liten stund på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, cherry blossomed. gone. skrev:

jeg har opplevd mye mobbere som har ødelagt livet mitt direkte og indirekte. og de er bullys og tro du meg, de gir totalt faen i deg og driter i om du dør eller lever. og sånne er det MANGE av. + 2faced "friends" står og slafser deg oppi trynet SOM OM  de var en venn - men nei. bak lukkede dører er det mye ondskap og dritt som kommer frem. de fleste folk de ER dritt de. hvis du shikker en liten stund på de.

Har de da begynt å mobbe deg uten grunn? Du har ikke sagt noe eller gjort noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, cherry blossomed. gone. skrev:

jeg har opplevd mye mobbere som har ødelagt livet mitt direkte og indirekte. og de er bullys og tro du meg, de gir totalt faen i deg og driter i om du dør eller lever. og sånne er det MANGE av. + 2faced "friends" står og slafser deg oppi trynet SOM OM  de var en venn - men nei. bak lukkede dører er det mye ondskap og dritt som kommer frem. de fleste folk de ER dritt de. hvis du shikker en liten stund på de.

Har du ikke fått hjelp, slik at du kommer over dette? Du har veldig mye aggresjon inni deg og du har det ikke godt.

Anonymkode: e12a7...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 5.8.2016 at 14.36, CKT skrev:

Hvordan bør man forholde seg, når man stadig ser og opplever mobbing på nettet?

  • Hvis du er kvinne:
    • Hyle ut i media om hvor stort offer du er, og om hets mot kvinner og andre feministiske talking points.
  • Hvis du er mann:
    • Ignorere det, ingen bryr seg uansett.

 

 

Anonymkode: f56b7...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:
  • Hvis du er kvinne:
    • Hyle ut i media om hvor stort offer du er, og om hets mot kvinner og andre feministiske talking points.
  • Hvis du er mann:
    • Ignorere det, ingen bryr seg uansett.

 

 

Anonymkode: f56b7...99a

JA.  Jeg er ingen mann.

Og trådstarter har ingen skyld i hvordan folk behandlet hverandre på nett.

Så . Jer er fortsatt helt grei på at dette er et viktig tema. Spesielt bland damer.

Endret av CKT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...