AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #1 Del Skrevet 5. august 2016 Skulle fylle bensin på vei til jobb i går, men hadde ikke tid. Siden har prisen gått opp med nesten to kroner, til 14.99kr. Med varsellampa på fyller jeg omtrent 50 liter, så noen timers forskjell her er nesten en hundrelapp i utgifter. Er ikke det litt drøyt? Heldigvis kan jeg gå til jobb i dag og kan vente med å fylle, men dette har nå irritert meg siden i går... Anonymkode: b558a...4e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 5. august 2016 #2 Del Skrevet 5. august 2016 Litt rart det var i går, vanligvis skjer oppgangen midt på dagen mandager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #3 Del Skrevet 5. august 2016 Drivstoffprisene går opp både mandag og torsdag. Anonymkode: a8e3f...443 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #4 Del Skrevet 5. august 2016 Enig, den idiotiske prisdansen skjer hver mandag og torsdag. Men 2kr var uvanlig mye. Anonymkode: b558a...4e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #5 Del Skrevet 5. august 2016 Kjør noe som ikke går på bensin så slipper du å forholde deg til galskapen. Anonymkode: 12f0b...9de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #6 Del Skrevet 5. august 2016 Har sett etter biler som går på såpebobler og sur promp, men vi har ikke kommet så langt ennå. Anonymkode: b558a...4e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #7 Del Skrevet 6. august 2016 Hvorfor venter du helt til varsellampen kommer på? Jeg fyller når jeg ser at bensinen er billig, stort sett hver helg eller mandagsmorgen. Da sparer jeg utgifter, samt at jeg reduserer faren for kondense i bensintanken, siden den da oftere er helt full. Anonymkode: a8299...847 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå