Gå til innhold

Mister mye hår!


Philosophia

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg vasker håret (annen hver dag) kan jeg dra ut masse hår! Når jeg grer det og føner det også. Når jeg opplevde dette tidligere, bare ikke så voldsomt som nå, snakket jeg med frisør og fikk beskjed om at det ikke var farlig så lenge jeg ikke mister håret i dotter. Jeg merker at håret blir tynnere, har ikke lyst til å bli skallet. Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

i perioder mister man mer hår enn ellers.

lev sunt, spis vitaminer, få i deg plenty med proteiner, ta et b-vitamintilskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Ett gammelt kjerringråd jeg har hørt: Drikk eplecidereddik...Mm,vondt er det,men...

har også lest at Nisim New Hair Biofactors Shampoo er bra for dem som mister hår...(har ikke erfaring selv,så vet ikke om den er bra..) Men skal visst stimulere hårveksten ved å tilføre næringsstoffer. Over tid vil du merke at håret blir tykkere.

ca.pris er 230 for 250 ml.

Ellers er det vel lurt å ikke gjøre for mye med håret slik at det blir slitt(ofte bleiking/ferging,føning,rettetang mm...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk!

Ja, jg er ganske stresset for tiden. Skal gå til innkjøp av b-vitaminer, så får vi se om det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Jeg har alltid en periode om høsten og våren hvor jeg mister mye hår. Nå har jeg lengre hår enn før, så det synes ekstra godt. Ikke særlig gøy når man dusjer og sluket er fullt av hår... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' jg er ganske stresset for tiden.[/quote']

Det kan være grunnen. Selv er jeg midt i en stressa periode, og det fører til håravfall i stor grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...