Gå til innhold

Holdt på å be han dra tilbake til sitt hjemland..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag, var en sur start på dagen. Kom på jobb. Og på denne vakten var det noen av de jeg pleier å jobbe med + den ikke helt nye, men nyere enn meg og de andre, kollegaen. Han er innvandrer til Danmark, men har kommet videre hit. Ikke at jeg har imot alle innvandrere eller har noe med hvorfor han bor her egentlig. 

Dette er en person som kan kjefte på deg for at du ikke la pennen riktig vei om du skjønner. Jeg skulle sette frem noe, men sjefen har ikke sagt noenting om at det skal settes på en spesiell måte. De fleste har vel naturlig satt det slik de har satt det, men det har ingenting å si om du setter det sånn eller sånn. Og jeg gjorde det slik det ble lettest for meg. Og jeg tenkte ; han kommer helt sikkert til å kommentere dette. Nei ..ingen bryr seg om sånt. Jeg tok feil.....

jeg skulle sette det slik. Jeg gadd ikke å bytte om på det. Jeg føler han gjør dette fordi jeg er kvinne, fordi han skal markere sin sjefstilling (han er en av de som har ansvaret når sjefen er borte). 

Og jeg ble irritert. Enda mer fordi han kommer til Norge, og snakker slik til meg. Jeg slet med å holde det inne. Jeg holdt nesten på å si "ha deg tilbake til Danmark". 

Kunne dette resultert i sparken?

Anonymkode: 7ca2a...5c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Krigerunge

Resultere i sparken hva for noe? Slik jeg skjønner det skulle du sette frem noe som ikke skal stå på en spesiell måte, men som andre ville plassert på en annerledes måte enn deg? Men du valgte å gjøre det helt annerledes og tenkte at ingen kom til å bry seg. Men så brydde denne mannen seg. Du ble furten og ville be han ha seg tilbake til hjemlandet fordi du satte tingen feil og fikk beskjed om sette den et annet sted. Du satte den ikke et annet sted fordi du var giddalaus. Grunnlag for sparken? Nei. Men skjerp deg litt og slutt å dramatiser. Du blir ikke snakka til bare fordi du er kvinne, men fordi du gjorde noe feil. Hvorfor gjorde du ikke bare om på det om du visste han kom til å kommentere det? For en merkelig problemstilling. Om han har ansvaret når sjefen er borte så er det klart han vil markere sin sjefsstilling når kollegaer gir faen mens sjefen er borte. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du sagt der til en fra midtøsten så..........

Anonymkode: a35b0...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dette er dumt -men Ts, vær så snill å fortell meg at navnet hans ikke begynner på K..?

Anonymkode: 5dbed...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet dette er dumt -men Ts, vær så snill å fortell meg at navnet hans ikke begynner på K..?

Anonymkode: 5dbed...26a

hehe nei, det gjør ikke det .

Anonymkode: 7ca2a...5c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte bare høre, kjenner en som kunne passet veldig godt til den lille beskrivelsen du la med, og den mannen er farlig!!

Anonymkode: 5dbed...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke relevansen. Det blir som at en mann som irriterer seg over deg som kvinne sier kom deg tilbake til kjøkkenet. Du hadde ikke fått sparken, men du ville no blitt kalt inn til HR hvis han tok det videre.

Anonymkode: d32e0...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...