Gå til innhold

Har noen her bleket tennene?


Gjest *Sexy*Cat*

Anbefalte innlegg

Gjest *Sexy*Cat*

Jeg har ganske hvite tenner.

men vil ha kritthvite... nesten på grensa som på film (uten det stygge blåaktige "lyset" de får).

Så da vil jeg bleke dem hos tannlege, men har hørt bivirkninger som ising osv.

har noen erfaring med dette som kan fortelle meg hvordan dette var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes bare i en annen tråd jeg fikk med meg at du var så innmari fornøyd med utseendet ditt, at du aldri ville bytta ut noe.

Jeg misforsto kanskje den andre tråden din?

Det var ikke alt du var så fornøyd med likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*
Synes bare i en annen tråd jeg fikk med meg at du var så innmari fornøyd med utseendet ditt, at du aldri ville bytta ut noe.

Jeg misforsto kanskje den andre tråden din?

Det var ikke alt du var så fornøyd med likevel?

faktisk ikke. er da lov å pynte på seg, er det ikke?

Og hva har dette med saken å gjøre?

send meg en pm du, for dette handler ikke om det jeg spør om i det hele tatt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bleket (noen av) tennene. Men jeg sov med bleke-gele på tennene ett par dager, istedet for å tilbringe en time i tannlege-stolen..

Jeg var plaget av ising i (de blekede) tennene 1-2 uker etter bleking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte Crest Whitestrips (vet ikke om de finnes i Norge) og etter ca. en uke begynte jeg å få vondt i tennene så jeg sluttet. Så de ble hvitere men var ikke verdt smerten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok avstøp av tennene hos tannlegen og fikk med en slik gum hjem.

Den lå jeg med i åtte netter og fikk hvite tenner.

Jeg hadde også hvite tenner fra før, men var ikke helt fornøyd.

Nå får jeg mange kommentarer på hvor pene hvite tenner jeg har.

Er heller ikke så plaget med ising, innimellom selvsagt, kommer an på hva jeg spiser og om det er kaldt ute. men da bruker jeg slik tannkrem som hindrer ising.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Tok avstøp av tennene hos tannlegen og fikk med en slik gum hjem.

Den lå jeg med i åtte netter og fikk hvite tenner.

Jeg hadde også hvite tenner fra før, men var ikke helt fornøyd.

Nå får jeg mange kommentarer på hvor pene hvite tenner jeg har.

Er heller ikke så plaget med ising, innimellom selvsagt, kommer an på hva jeg spiser og om det er kaldt ute. men da bruker jeg slik tannkrem som hindrer ising.

må man ikke ta sånn sjekk av tenna først?

tilfelle hull og sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte Crest Whitestrips (vet ikke om de finnes i Norge) og etter ca. en uke begynte jeg å få vondt i tennene så jeg sluttet. Så de ble hvitere men var ikke verdt smerten.

de finnes ikke i norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*
Tok avstøp av tennene hos tannlegen og fikk med en slik gum hjem.

Den lå jeg med i åtte netter og fikk hvite tenner.

Jeg hadde også hvite tenner fra før, men var ikke helt fornøyd.

Nå får jeg mange kommentarer på hvor pene hvite tenner jeg har.

Er heller ikke så plaget med ising, innimellom selvsagt, kommer an på hva jeg spiser og om det er kaldt ute. men da bruker jeg slik tannkrem som hindrer ising.

tror jeg skal satse på dette altså.

men hva var prisen for dette????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bleket tennene med denne "ligge under blått lys med blekegele"-metoden, som man bla. ser på Extreme Makeover-programmene. Veldig fornøyd med resultatet! Hadde ikke særlig misfarging fra før, men fikk virkelig dette "løftet" mot mer Hollywood-glis :ler: som jeg ønsket meg. Da er du ferdig med behandlingen etter en time, halvannen, og jeg har iallfall ikke merket noen bivirkninger. Her er en link du kan lese om du er interessert: http://www.hudoghar.no/news/side.php?categ...ter&&sideid=400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg bleket tennene med denne "ligge under blått lys med blekegele"-metoden, som man bla. ser på Extreme Makeover-programmene. Veldig fornøyd med resultatet! Hadde ikke særlig misfarging fra før, men fikk virkelig dette "løftet" mot mer Hollywood-glis :ler: som jeg ønsket meg. Da er du ferdig med behandlingen etter en time, halvannen, og jeg har iallfall ikke merket noen bivirkninger. Her er en link du kan lese om du er interessert: http://www.hudoghar.no/news/side.php?categ...ter&&sideid=400

hva hvis du er ute og det er sånn "blålys" lignende greier da?

hva skjer med tennene?

og har du sånn blåskjær i dem??

tok du tannsjekk først??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4300,-  :o  

var det helt klart verdt det?

Prisen har nok steget noe skjønner jeg, jeg betalte rundt 3000,-, og ja det synes jeg det var verdt.

Til gjest: kan ikke si jeg har lagt merke til selvlysende tenner i blått lys-fenomenet, nei! :)

Vedr. tannsjekk så skal du ha sjekket tennene for tannsten innenfor de siste 6 mnd. tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...